{Lex pov.}
Ik loop de hoek om. Brithney komt achter me aan rennen. "Waarom is het uit lex" zegt ze. "Je bent een slet" zeg ik en loop door. Ik kijk over mijn schouder en ik zie brithney bitchy naar me proberen te kijken. Ik grinnik en loop naar brady en daan. Ze staan verderop in de gang met wat meiden te flirten. Ik klop op daan zijn schouder "kom op we gaan" zeg ik. Ze knikken en lopen mee terug. Brithney staat er nog steeds bitchy te kijken. "Wat is er met haar gebeurt?" Vraagt brady lachend. "Gedumpt" zeg ik. "Voor die nieuwe?" Vraagt daan. Ik knik. We lopen de hoek om scarlett en haar vriendinnen staan er nog. Damnn ze is zo mooi. Net kon ik me niet inhouden en had ik haar bijna gezoend. Ik loop langs ze af naar wiskunde. Het is best simpel. We lopen het lokaal in. "Zo meneer waters een keer op tijd en nog wel als eerste" zegt de leraar. Ik knik en ga achter in de klas zitten. De bel gaat en iedereen loopt langzaam binnen. Het ruikt weer heel sterk naar watermeloen en vanille. Scarlett komt eraan. Ze loopt de klas in en gaat op dezelfde plek als gisteren zitten. Misschien moet ik er toch maar iets voor doen om haar de mijne te maken zonder dat ze iets weet van mates. Ik sta op en loop naar de tafel naast de hare. Ik ga naast haar zitten en ik zie kim en caithlynn zich verbaasd omdraaien. "Had je al wel een boek voor wiskunde of niet?" Vraag ik. "Is dit wiskunde neeeee he" zegt ze en legt haar hoofd in haar handen. Ik grinnik "wat is er mis mee dan" "ik haat wiskunde ik kan het echt niet" zegt ze. "Dan kom ik hier zitten ik snap het wel" zeg ik lachend. Ik leg mijn boek in het midden van de tafels en geef een blaadje aan scarlett. "Scarlett en lex zijn jullie ook even stil dan kan ik beginnen" zegt de leraar. Scarlett knikt en ik zak onderuit. Brithney zit aan de andere kant van het lokaal. Ze staart me steeds aan. Kun je het zien-lex mindlink ik haar. Waarom ga je bij HAAR zitten-brithney. Ze is geen slet zoals jij-lex. "Brithney wat is het antwoord" vraagt de leraar. "Euhhh euhhh" stottert ze. De leraar zucht. "Lex?" Vraagt hij. Ik kijk snel naar het bord en lees de som. "186X" zeg ik. "Correct" zegt hij en draait zich weer om naar het bord. "Dat deed je snel" hoor ik scarlett verbaasd zeggen. "Ik snap het nog steeds niet" zegt ze. "Volgende week dinsdag proefwerk van hoofdstuk 8" zegt de leraar. "Oww nee he" vloekt scarlett. "Moet ik je helpen?" Vraag ik. " als mijn vader je nog 1 keer bij ons thuis ziet verbrand hij je levend"lacht ze. "Bij mij thuis dan?" Vraag ik. Ze twijfelt. "Ik doe niks hoor" zeg ik lachend. "Oke dan" zegt ze en glimlacht. Ik grijns en staar naar het bord.ik leg mijn hand op haar knie. Ze verstijft en slaat hem weg. Mijn hand tintelt helemaal. "Je zou niks doen" fluistert ze lachend. "Beginnen we nu al dan?" Zeg ik lachend. "Waar beginnen we nu al mee meneer waters?" Zegt de leraar. Urggghh heb ik weer. "Eeuwige vriendschap" zeg ik lachend en trek scarlett in een knuffel. Djeez dit voelt goed. Ik laat haar weer los en scarlett haar wangen worden rood. De leraar zucht en draait zich weer om. "Je bloost"grijns ik. Ze word nog roder. "Het is schattig" zeg ik en grijns. Scarlett geeft me lachend een stomp tegen mijn arm. Ik kijk haar nep beledigd aan. "Je kan wel echt hard slaan zeg" zeg ik lachend. "Weet ik ik ben supersterk" zegt ze lachend en houd haar armen omhoog om haar spieren te laten zien . Ik lach.
Heyy mensjes
Dit was deel 7
Hopelijk vonden jullke het leuk
Vergeet niet te stemmen
Laat weten wat je ervan vond in de reacties
Sorry voor de spelfouten
Tips en ideën zijn altijd welkomGroetjes roos
JE LEEST
I'm Yours
WerewolfDeel 2 van de You're mine serie Als twee tegenpolen ben je het nou bepaald over veel dingen eens. Bij Lex en Scarlett is dit het geval. Ondanks hun meningsverschillen weten de twee toch vaak het beste in elkaar naar boven te halen. Dat allemaal door...