{Scarlett pov.}
We komen bij het packhuis aan. Het is enorm. Lex pakt mijn hand maar ik blijf even stil staan. "Wat is er" vraagt hij. "Woon je hier ook" vraag ik verbaasd. "Ik had een deal met mijn vader gesloten dat als ik mijn mate had gevonden we hier mochten wonen." Zegt hij. Mijn mond staat open. "Je woont hier" zeg ik nog eens. Hij knikt lachend en voegt er aan toe "en jij nu ook" hij trekt me mee naar binnen. Mijn koffer sleur ik achter me aan. We lopen naar binnen toe door 2 grote rode deuren. Dan lopen overal mensen. Ze staan meteen stil zodra ze lex zien. "Alpha lex" zeggen ze en knikken eerbiedig. Lex knikt en iedereen doet weer waar ze mee bezig waren. "Djeez niet alleen op school buigt iedereen voor je" lach ik. "Chill toch" lacht hij. "Totaal niet" zucht ik. Hij duwt me zachtjes tegen de muur van de gang aan en zet zijn armen naast me neer. "Wat is er?" Vraagt hij. "Ik hou er gewoon niet zo van als iedereen naar mij kijkt" zucht ik en sla mijn ogen neer. Lex legt 2 vingers onder mijn kin en laat me hem weer aankijken. "Wat vind je er vervelend aan dan?" Vraagt hij lief. " iedereen let op je" zeg ik. "Hoe moeten ze zo'n mooi meisje dan ook negeren dat is bijna onmogelijk" grinnikt lex zacht. "Le-ex!" Zucht ik geirriteerd. "Sorry" glimlacht hij en drukt een kus op mijn lippen. Ik glimlach. Hoe kan ik nou geweten hebben dat er een leuke,knappe,aardige,grappige,gezellige,lieve jongen bestond die helemaal van mij was en geen luchtverfrisser is.
"We verzinnen wel iets" zegt hij glimlachend. Ik knik dankbaar en geef hem een knuffel. Hij slaat zijn armen meteen om me heen. Ik druk een kus op zijn wang en laat hem los. "Wil je de kamer zien?" Veranderd lex het onderwerp. Ik knik enthousiast. Lex loopt voorop de gang in. Ik loop achter hem aan. Hij opent een deur en gaat naar binnen toe. Ik loop ook naar binnen. Ik zet mijn koffer neer. Het is zon mooie kamer! Er staat een groot kingsize bed in het midden van de kamer met het hoofd tegen de muur aan. Boven het bed is een heel hroot raam waardoor je een prachtig uitzicht hebt op de rest van de omgeving. Boven het bed hangt een uitklapbare tv. Er staat een bureau vol met papierwerk eb er is een badkamer en kledingkast. Lex kijkt me vragend aan. "Goed zo?" Vraagt hij. Ik knik blij en ren op hem af.hij valt acherover op het bed en lacht. Ik druk een kus op zijn lippen. Hij draait ons om en drukt zijn lippen weer op de mijne. Ik zoen terug. Hij gaat weer met zijn handen naar mijn shirt. "Lex"zucht ik. Hij knikt en laat me daar los en drukt snel een kus op mijn lippen en gaat dan weer rechtop zitten. Ik ga ook rechtop zitten. "We krijgen nu toch niet weer ruzie he?" Vraag ik zacht. Hij trekt me op schoot. "Babe ik had dat nooit mogen zeggen. Ik wil alleen jou. Niemand anders" zegt hij lief en drukt een kus op mijn wang. Ik glimlach. Er word op de deur geklopt. "Alpha" zegt een stem aan de andere kant van de deur. "Binnen" bromt lex vermoeid. De deur gaat open en er staat een gespierde jongen van 20 gok ik. "Ohw sorry ik wou u niet storen" grijnst hij en kijkt van lex naar mij. Ehw..creep. lex gromt dreigend. "Mees wat wil je zeggen" zegt lex. "De directeur staat beneden"
"Van school?" Vraagt lex verbaasd. Mees knikt. "Meekomen" bromt lex naar mees. Mees knikt. "Wacht maar even ik ben zo terug" zegt lex en drukt een kus op mijn voorhoofd. Mees grijnst. Nu ben ik degene die naar hem gromt. Lex grijnst en loopt met mees naar beneden.Heyy mensjes,
Waarom zou de directeur bij lex en scarlett zijn? Laat weten wat je ervan vind in de reacties. Vergeet niet te stemmen. Hopelijk vonden jullie het leuk. Tips en ideeën zijn altijd welkom.sorry voor de spelfouten.Groetjes roos
JE LEEST
I'm Yours
WerewolfDeel 2 van de You're mine serie Als twee tegenpolen ben je het nou bepaald over veel dingen eens. Bij Lex en Scarlett is dit het geval. Ondanks hun meningsverschillen weten de twee toch vaak het beste in elkaar naar boven te halen. Dat allemaal door...