{Scarlett pov.}
We staan voor de club. "Ik weet niet wat er zo gaat gebeuren. Dus als je me straks wek moet vermoorden wil ik dit nog 1 keer doen" zegt hij. Ik kijk hem vragend aan. Hij gaat voor me oo zijn knieën zitten en neemt mijn gezicht in zijn handen. Hij plant zijn lippen op de mijne. Ik laat het toe. "Ik hou van je echt waar" zegt hij en loopt dan de club in. What the hell just happened? Ik wacht even en rij dan zachtjes de club in. Lex staat bij de bar. Hij krijgt iets aangeboden. Een drankje volgensmij. Lex knikt dankbaar en drinkt het op. Er gaat een soort van schok lijkt wel door hem heen. Een deur gaat open en de directeur komt naar lex lopen. Hij draait lex om. Nu kan ik zijn gezicht zien. Hij is helemaal van de wereld af. Wat zat er in dat drankje? De directeur loopt net lex naar boven. Ik neem snel de lift naar boven.
De deuren gaan open. Britheny en kim staan bij lex samen met de directeur. De directeur grijnst en loopt weg. Kim en britheny lopen met lex een kamer in. Ik rijd snel naar de kamer. Ik krijg met moeite de deur open. Kim trekt lex shirt uit. Och jee daar gaan ze weer. "LEX!" roep ik.britheny en kim kijken me grijnzend aan. Hij kijkt me aan. Hij zit weer in diezelfde trance. Hij kantelt zijn hoofd een beetje. Dan knippert hij wat met zijn ogen. De trance is weer helemaal weg maar zijn igen zijn compleet rood. Hij brult als een alpha en kim en britheny deinsen bang achteruit. Hij trekt zijn shirt weer uit kim haar handen. Hij trekt het weer aan en loopt naar mij toe. "Heb ik al iets fout gedaan?" Vraagt hij. Ik schud mijn hoofd. Lex loopt op kim en britheny af dn duwt me tegen de muur. Ze maken stikkende geluiden. "Even voor de duidelijkheid. Jullie zijn vanaf nu rogues. Als ik jullie nog 1 keer tegen kom ben je dood"gromt hij. Ze slikken en weten niet hoe snel ze weg moeten komen als lex ze los laat. Lex komt naar mij toe lopen. "Waardoor raak ik in die trance?" Vraagt hij. "Je kreeg een drankje" zeg ik. "Dat regel ik zo wel maar ik koop toch maar geen club. Hoe gaat het met je rug?" Vraagt hij. Het doet al bijna geen pijn meer gek genoeg. "Het doet eigenlijk geen pijn" zeg ik verbaasd. "Als weerwolf genees je ook sneller" grinnikt lex. Ik ga staan. Het gaat prima. "Ben je nog wel mijn meisje?"vraagt lex aarzelend. "Euhhmmm" zeg ik om hem te plagen. Hij kijkt naar de grond. Ik spring in zijn armen en sla mijn benen om zijn middel terwijl ik mijn lippen op de zijne druk. Hij verliest zijn evenwicht en valt achterover op bed. "Ja dus"grinnikt lex. Ik knik overtuigd. Lex drukt zijn lippen weer op de mijne en draait ons om. Lex gaat weer met zijn handen naar mijn shirt. "Uh uh" zeg ik. Nu kijkt hij me al helemaal verbaasd aan. "Niet hier in dit bed" zeg ik en maak een kots geluidje. Lex grinnikt. Hij trekt me op schoot en drukt een spoor kusjes in mijn nek. Ik leun tegen hem aan. "Toen ik steeds zei dat ik van je hield" zegt hij. "Ja" zeg ik. "Dat meen ik echt heel erg" zegt hij en drukt een kus op mijn wang.ik glimlach. "Ik ben blij dat het weer goed is " glimlach ik. "Me2 babe" mompelt hij. Er word op de deur geklopt.
"Kim en brithney hij moet weer gaan anders valt het op" hoor ik de directeur zeggen. Je kan hem bijna horen grijnzen. "Speel mee" fluistert lex. Hij trekt zijn shirt uit en gaat op bed liggen. Ik grinnik en ga boven op hem liggen en druk mijn lippen op de zijne. De deur gaat open. "Brithney en kim!" Zegt de directeur. Als hij ons ziet is hij meteen stil. "Ohw zoekt u die 2 sletten die zijn bang weg gelopen" lacht lex. "Hoe is het uitgewerkt"mompelt de directeur. "Door mijn meisje"grijnst lex en drukt een kus op mijn wang. De warmte stijgt naar mijn wangen. "Hoe heb je dat gedaan!" Roept de directeur. "Een goochelaar verklapt nooit zijn geheimen" grinnik ik en de directeur loopt gefrustreerd weg.Heyy mensjes
Rare directeurs ook altijd. Laat weten wat je ervan vomd. Vergeet niet te stemmen. Tips en ideeën zijn altijd welkom.Groetjes roos
JE LEEST
I'm Yours
WerewolfDeel 2 van de You're mine serie Als twee tegenpolen ben je het nou bepaald over veel dingen eens. Bij Lex en Scarlett is dit het geval. Ondanks hun meningsverschillen weten de twee toch vaak het beste in elkaar naar boven te halen. Dat allemaal door...