hoofdstuk 57

1.9K 135 9
                                    

{Scarlett pov.}

We hebben de board weer weg gebracht en zwemmen nu gewoon wat in de zee. Lex spettert water over me heen. Ik grinnik en spetter terug. Niet mijn beste actie. Ik heb zojuist en water spetter oorlog festein . Lex spettert weer terug en ik weer naar hem en zo gaat het wel even door. Als ik net onder gespetterd word van lex en even de andere kant op kijk zie ik lex niet meer. Waar is ie nou? Ineens voel ik handen op mijn heupen. Er komt een geschrokken gilletje uit mijn mond. Lex komt voor mijn neus boven water. Oww het was lex... hij drukt zijn lippen op de mijne. Ik grinnik en kus hem terug. Als ik hem los laat hoor ik allemaal ahww geluidjes om ons heen. Ik kijk rond en zie allemaal mensen in de zee om ons heen staan. Lex slaat trots zijn armen om me heen. Ik druk een kus op zijn wang en grinnik. "You guys are really cute" zegt een meisje glimlachend. "Thanks"zegt lex een beetje ongemakkelijk. Hij draait zich om en ik spring op zijn rug. Hij grinnikt en loopt langs de mensen af het water uit. Op het strand ga ik weer naast hem lopen. Hij pakt mijn hand vast. "Ik weet je verrassing"zegt lex en glimlacht. "Vertel!"zeg ik blij. "Ik doe vanaf nu tot morgen zelfde tijd alles wat je wilt"zegt hij. Ik kijk hem verbaasd aan. Hij knikt en glimlacht. "Dan doe maar wat jij denkt dat ik fijn vind"glimlach ik. Hij knikt en tilt me op in bruidstijl. Ik grinnik en druk een kus op zijn wang waardoor hij ook glimlacht. Hij loopt terug naar de plek waar we ons hebben omgekleed. Hij pakt zonder me los te laten onze spullen en loopt dan terug naar het appartement. Als we over de straat een lopen staat er een groepje jongens. zodra kex er langsaf loopt fluit er eentje me na. Lex staat meteen stil en kijkt om. Hij begint gevaarlijk te grommen.de jongen grinnikt en zegt "kom dan. Ik ben niet bang van je jochie. Die chick is lekker en jou gegrom gaat mijn mening niet daarvan veranderen"lacht de jongen en stoot grijnzend zijn vrienden aan die wel wat meer geschrokken zijnn van lex. Dat had de jongen juist niet mieten zeggen. Ik voel lex heel kwaad worden. Voor hij op de jongen af kan stormen draai ik zijn hoofd naar mij toe en druk ik mijn lippen op de zijne."ahww wat schattig"hoor ik de jongen zeggen. Lex wil nu wel echt op hem afrennen. Ik hou lex tegen en ga naast hem staan. "Vertrouw me"zeg ik zacht tegen lex en druk een kus op zijn wang. Hij kijkt me achterdochtig aan maar knikt wel. Ik loop zo sexy mogelijk. Hoever dat bij mij gaat... naar de jongen toe. Ik leg mijn handen op zijn borstkast en leun tegen hem aan. Lex begint weer te grommen en de jongen kijkt grijnzend over mijn schouder naar lex."zo je wil dus die sukkel dumpen en met een echte man verder he"grijnst de jongen. Ik knik en ga op mijn tenen staan. "Niet doorvertellen he"fluister ik in xijn oor. Hij krijgt overal de rillingen. Ik grinnik. Ik laat mijn handen over zijn borst heen glijden en lex gromt nig luider. Lex is kwaad,verdrietig,gekwetst en voelt zich verraden tegelijk ik voel het aan hem maar ik moet mijn plan afmaken. De jongen kijkt me grijnzend aan en legt zijn handen op mijn heupen. Oke ik had liever niet dat hij dat deed maarja. Als ik op mijn tenen ga staan en mijn lippen dichter naar de zijne breng gromt lex nig veel luider maar nu komt mijn plan. Zodra de jongen zijn igen dicht doet geef ik hem een knietje in zijn kruis. En precies op dat moment trwkt lex me bij de jongen weg. De jongen zakt oo de grond en pijnlijke kreten komen uit zijn mond. "Doei jongens"grinnik ik. Lex kijkt me eerst kwaad aan maar lijkt dan pas te besseffen wat er net is gebeurt. Ik grinnik en pak zijn hand en ren met hem terug naar het appartement.

Heyy mensjes,
Weer een nieuw hoofdstuk. Ik was vandaag ik de beekse bergen. Ik ben wel mijn oortjes kwijt geraakt... maar voor de rest was het leuk! Laat weten wat je ervan vond. Vergeet niet te stemmen. Tips eb ideeën zijn altijd welkom.

Groetjes roos

I'm Yours Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu