hoofdstuk 30

2.4K 147 18
                                    

{Lex pov.}

"SCARLETT WAT IS ER GEBEURT!!" Roep ik nog eens. "Ik...ik ben uitgegleden.." snikt ze. "Ik breek nu de deur open!" Roep ik. "Maar" begint ze. Ik zet een paar stappen achteruit en ren op de deur af. Ja die is helemaal goed open. "Ik heb alleen een handoek om me heen" maakt ze haar zin snikkend af. "Boeit niet" zeg ik en ga snel naar haar toe. "Waar doet het pijn?" Vraag ik. Ze laat haar arm zien. Hij zit helemaal onder het bloed. Ik ben op iets scherps gevallen denk ik" snikt ze. "Denk ik ook" zeg ik en trek wat kastjes open op zoek naar verband. Als ik een kast open trek licht er een verbanddoosje. Ik pak snel wat verband eruit. Ik pak ook een nat washandje. Ik dep het bloed voorzichtig van haar arm en scar trekt een pijnlijk gezicht. Er rolt een traan over haar wang heen. Ik druk een kus op haar wang en zeg" sorry babe maar het moet even" ze zucht en knikt. Ik maak de wond schoon en verbind het dan met het verband. Ik ga staan en help scarlett overeind. "Gaat het weer." Vraag ik. Ze knikt moeilijk. Ik trek haar in een knuffel. "Doe dat maar niet meer" grinnik ik. "Hoezo" vraagt ze. "Ik schrok me dood" grinnik ik zacht. Scarlett glimlacht en laat me weer los. "Ik ga wel weer even daar euuhhh wachten" zeg ik. Ze glimlacht en knikt. Ik loop de badkamer uit en doe de deur dicht die gek genoeg niet kapot is gegaan. Ik ga weer op bed zitten. Ik pak mijn telefoon en zie allemaal chaotische berichten van Daan wat er is gebeurd. Ik ga expres niks zeggen en wachten tot straks puur om hem te kutten😂.

Scar komt de badkamer uit lopen. Ik ga overeind zitten en ze komt naast me zitten. Ik druk een kus op haar wang. "Klaar voor?" Vraag ik. Ze knikt wat nerveus. "Je hoeft echt niet bang te zijn" zeg ik en haal mijn hand door haar haren. Ze knikt en leunt met haar hoofd op mijn schouder. "Dat snap ik" zucht ze. "Zullen we maar gaan?" Vraagt ze. Ik knik en sta op. Scar pakt haar koffer. Ik loop de kamer uit. Scar kijkt nog een keer de kamer rond. Ik loop terug en sla mijn armen van achter omhaar heen en druk een kus op haar haren. Ze leunt zacht tegen me aan. "Kom" zegt ze en loopt mee de kamer uit. Ze doet de deur achter zich dicht.

Beneden zitten skylar en jesse te eten. "Heyy lusten jullie ook wat?" Vraagt jesse. "We wouden eigenlijk gaan" zegt scar. "Ohw" zegt sky zacht. Jesse kijkt snel een andere kant in zodat je 'niet' kan zien dat hij het moeilijk vind. "Anders komen jullie morgenavond eten?" Vraag ik. "Goed idee doen we" zegt sky vrolijk. Jesse gaat staan en komt recht voor me staan. "Ohw wee als je 1 ding verkeerd doet bij mijn kleine meisje" gromt hij. Ik slik. "Pa-ap" zucht scarlett. "Maar we komen morgen wel eten" zegt hij en grinnikt. Hij trekt scarlett in een knuffel en draait haar een rondje. "houd je taai" zegt hij tegen scar en drukt een vaderlijke kus op haar voorhoofd. Ik grom lichtjes. "Le-ex" zucht scar lachend. Sky trekt ons allemaal in een groepsknuffel. "Ik ga je missen" zegt ze en trekt scar nog in een knuffel. Scar glimlacht lichtjes. Ik pak haar hand vast en ze kijkt me lief aan. "Gaan we?" Vraagt ze. Ik knik. "Lex" hoor ik jesse streng zeggen. Ik draai me om. "Je zorgt goed voor haar he" zegt hij vragend. "Tuurlijk" zeg ik. Jesse knikt gerustgesteld en trekt me nog 1 keer in zon brohug. "Dankje" mompelt hij. Ik glimlach en loop weer naar scarlett. Ik pak haar hand en samen lopen we de deur uit. Scarlett zwaait nog en dan gaan we naar mijn pack. Ik bedoel onze pack. Het packhuis.

Heyy mensjes,
Dit was deel 30. Hopelijk vonden jullie het leuk. Vergeet niet te stemmen. Laat weten wat je ervan vond. Tips en ideeën zijn altijd welkom. Sorry voor de spelfouten.

Groetjes roos.

I'm Yours Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu