hoofdstuk 6

2.9K 155 13
                                    

{Scarlett pov}

*beep beep beep* rot wekker. Ik sla hem uit met een mooie spastiche beweging. Ik ga overeind zitten en wrijf in mijn ogen. Dan zie ik dat ik in mijn kleren van gisteren in slaap ben gevallen.lekker bezig scarlett. Ik loop naar de kledingkast. Ik pak een wit hempje en een zwart kort broekje en ondergoed. Ik loop naarde badkamer en zet de douche aan.

Als ik gedoucht heb droog ik me af en kleed ik me aan. Ik loop naar de spiegel.misschien is het raar maar ik draag geen make up. Ik heb er echt een hekel aan. Dus dat doe ik ook niet op. Ik föhn mijn haren en kam ze. Ik poets mijn tanden en loop dan naar beneden.  Het is best lekker weer buiten dus ik doe mijn zwarte slippers aan. Mijn ouders zitten op de bank. Mijn vader heeft een arm om mijn moeder heen geslagen. "Is het weer goed tussen jullie?" Vraag ik. "Ja" zegt mijn vader blij. "Ben je nog boos?" Vraagt mijn moeder langzaam. Oke misschien ben ik hier eigenwijs in maarja. "Ja" zeg ik. Ik loop naar de keuken. Ik pak een appel en stop een broodje en wat drinken in mijn tas. "Scar"zegt mijn vader. Ik loop naar de deur en maak hem open. "Doei!"roep ik en ga naar buiten. Ik verander in wolfvorm en ren naar school.

Ik verander terug en loop het schoolplein op. Sommige fluiten me na. Ik blaas een nep kushandje naar de jongens en moet dan lachen. De jongens beginnen ook te lachen en gaan dan weer verder waar ze mee bezig waren. Ik loop naar binnen. "heey scar!" Hoor ik caithlynn roepen. "Heey" zeg ik blij. Haar vriendin staat naast haar. "Heeeyy....." zeg ik blij ik weet alleen niet hoe ze heet. "Heey ik ben kim" zegt ze vrolijk. "Heey kim" zeg ik weer blij. "Hebben jullie gisteren nog iets leuks gedaan" vraagt caithlynn. Kim schud van nee. "Lex is gisteren bij mij thuis geweest." Zeg ik. Kim en caithlynn kijken me verbaasd aan. "Heeft hij niks geprobeerd?" Vragen ze. "Hij heeft zijn arm om me heen geslagen en me een kus op mijn wang gegeven maar niks meer" zeg ik en haal mijn schouders op. Ik loop de gang verder in met caithlynn en kim achter me aan. "Maar dit is niks voor lex" zegt kim. "Hoezo" zeg ik en draai me om. "Hij heeft ons ook gebruikt..." zegt caithlynn zegt en kim en caithlynn slaan hun ogen neer. "Oww sorry" zeg ik zacht. "Het geeft niet" zegt kim.  Ik draai me weer om. aan het eind van de gang zie ik lex staan. En hij staat te zoenen met brithney... die bitch. Ik weet niet waarom maar het doet pijn hem zo te zien. Ik sta stil. Kim legt haar hand op mijn schouder. "We probeerde het te zeggen" zegt ze zacht. Ik negeer het en loop naar lex. Ik ga naast ze staan kijken. Ze hebben het eerst niet door. Totdat lex brithney loslaat. Ze kijkt hem flirterig aan. Lex kijkt rond en ziet mij dan staan. Zijn ogen worden groot. "Scar het is niet wat het...."begint hij. "Scar is alleen voor vrienden" roep ik en loop weg. Iemand trekt me terug en duwt me regen de kluisjes. Brithney. "Blijf van mijn vriendje af" sist ze. Eng hoor. "Ik heb niet aan hem gezeten" zeg ik grinnikend. Ze weet niet wat ze moet zeggen dat zie je "blijf gewoon van hem af!" Roept ze dan nog eens alsof ik het niet verstond en loopt weer terug naar lex.ze geeft hem een knuffel maar gek genoeg duwt lex haar van zich af. "Brithney het is uit" zegt hij en loopt naar mij toe.hij duwt me weer tegen de kluisjes. "Zo scarlett mag ik je nummer" vraagt hij meteen lage stem. "Nee ik geef mijn nummer alleen aan goede jongens"zeg ik glimlachend. Overal waar hij me raakt begint het weer te tintelen.hij gaat met zijn gezicht naar mijn oor toe. Zijn warme adem kietelt tegen mijn oor. "Ik zie je nog wel babe" zegt hij en laat me los. "Babe is alleen voor mijn vriendje!" Roep ik lachend. Hij draait zich om en grijnst en loopt dan weer weg. Kim en caithlynn komen op mijn afgerend. "Je moet echt oppassen" zegt caithlynn en kim mompelt "dat was raar"

Heey mensjes
Dit was deel 6. Hopelijk vonden jullie het leuk. Vergeet niet te stemmen laat weten wat je ervan vond. Sorry voor de spelfouten. Tips en ideeën zijn altijd welkom.

Groetjes roos

I'm Yours Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu