{Scarlett pov.}
"Waar is het kantoor?" Vraag ik boos. "Door de gang derde deur rechts" zegt ze. Ik loop er heen en gooi de deur met een klap open. Lex kijkt me verbaasd aan. "De deur hoeft niet kapot" mompelt hij en schrijft iets op een blaadje. "Waarom heb je mij niks verteld" sis ik. "Ik heb je net toch het hele verhaal verteld?" Zegt hij vragend. "Daar heb ik het niet over. Ik bedoel dat je het matingsproces na de ceremonie wil afmaken" zeg ik. "Ow daarover... wie zei dat" zegt hij. "Olivia" zeg ik. "Bitch" mompelt lex. "Wat?!" Roep ik. "Ow ik bedoelde jou niet echt niet" zegt hij en loopt snel naar me toe. Hij slaat zijn armen om mijn middel. Ik zucht en laat mijn hoofd op zijn borstkast steunen. Door zoiets word ik altijd meteen rustig. "sorry ik was gewoon boos omdat het overkwam alsof jij het bepaalde" zeg ik. "Tuurlijk niet maar je weet als het niet binnen een week is afgerond kom je in je heat."zegt hij. Ik knik. "Dat lijkt me verschrikkelijk..." zucht ik. "Niet alleen voor jou. Elke jongen wil je dan hebben" gromt lex en verstevigt zijn greep iets. "Ik ga niet weg gekkie" grinnik ik. Hij glimlacht en ontspant weer iets. "Ik ga maar weer eens zinnen oefen sorry voor dit" zeg ik. Lex grinnikt. Als ik weg wil lopen trekt hij aan mijn arm. Ik draai me om. Lex tikt grijnzend op zijn wnag en zegt "afscheidskus?" Ik grinnik en buig naar voren om een kus op zijn wang te drukken. Net als ik een kus op zijn wang wil drukken draait hij zijn gezicht en mijn lippen belanden op de zijne. Ik grinnik en lex grijnst. Ik loop zijn kantoor weer uit terug naar de kamer. "Olivia" vraag ik. " hier"roept ze vanuit de kamer ernaast. ik loop de kamer in. Alles staat vol met paspoppen. Ze is iets aan het teken. Overal hangen kledingstukken. "Wauw... heb jij dit gemaakt" zeg ik verbaasd. "Hmmmhmmm" reageert ze. "wat vind je hiervan als jurk voor de ceremonie" zegt ze en laat haar tekening zien. Op het papiertje staat een simpele maar prachtige jurk getekend. "Hij is heel mooi!" Zeg ik en glimlach. "Ik ga hem morgen maken. Wat zijn je maten?" Vraagt ze.
Als ik mijn maten heb doorgegeven en de zinnen geoefend heb sta ik in de keuken. Ik heb besloten een chocolade taart te maken. Ik heb oortjes in en heb de muziek misschien veelste hard staan. Ineens voel ik 2 handen op mijn heupen. Ik schrik en laat het mes die ik vast had meteen vallen. Iemand trekt mijn oortjes uit. Wacht alles tintelt en het ruikt lekker. Lex. Hij draait me om. "Het ruikt heel lekker hier" zegt hij en haalt zijn neus op. "Chocoladetaart ruikt ook lekker" lach ik. "Weetje wat. Snijd een paar plakken taart af. Doe ze in een mand. We gaan even rennen" zegt lex. Ik knik blij. Ik stop snel alles in een mand. Ik loop snel naar boven naat de kamer. Ik trek de kledingskast open. Ik pak een zwarte trainingsbroek en sweater van lex uit de kast. Ik trek snel lex zijn veelste grote kleren aan en loop naar beneden. Lex zit op de bank te wachten. "Wat heb jij mooie kleren aan" grinnikt hij en staat op. "De jouwe" zeg ik. "Moet je vaker aan doen" zegt hij trots terwijl hij zijn armen om me heen sluit. Ik leun tegen hem aan. Hij drukt een kus op mijn haren. "Zullen we gaan rennen?" Vraagt lex. Ik knik. Lex laat me los en we lopen naar buiten. We veranderen in onze wolf. Lex zijn wolf is groot,zwart en sterk. Mijn wolf is wit en klein. Lex tikt lief met zijn snuit tegen de mijne en pakt dat de mand in zijn bek. Hij gebaart dat ik mee moet komen en hij begint te rennen. Ik ren achter hem aan.
Phoe... lex zijn conditie is veel groter dan die van mij.
Kunnen we stoppen-scar
mindlink ik hem.Al moe? hou vol we zijn er bijna-lex
Ik zucht en ren lex weer achterna. We staan voor een grote berg.
Meen je die. We zijn er bijna-scar
Mindlink ik hem .Haha. Geloof me nou maar-lex.
We rennen de berg op. Als we boven zijn tranformeer ik terug. Lex is de berg al verder opgelopen. "Lex wacht no..." probeer ik terwijl ik verder de berg oploop. Maar nu snap ik waar lex het over had. Je hebt vanaf hier een heel mooi uitzicht over heel de pack. Lex kijkt me glimlachend aan. "Mooi he" zucht hij. Ik knik instemmend. Hij slaat zijn armen om me heen en drukt een kus op mijn slaap. "Damn scar. Ik love you so much" mompelt hij en sluit me nog dieper in zijn armen. Ik leun genietend tegen hem aan en zucht "I love you too handsome"
Heyy mensjes,
Wat vonden jullie ervan?Wie zit er allemaal bij team scarlex?😊 ik wel in ieder geval. Tips en ideeën zijn altijd welkom.vergeet niet te stemmen en laat weten wat je ervan vond.Groetjes roos
JE LEEST
I'm Yours
WerewolfDeel 2 van de You're mine serie Als twee tegenpolen ben je het nou bepaald over veel dingen eens. Bij Lex en Scarlett is dit het geval. Ondanks hun meningsverschillen weten de twee toch vaak het beste in elkaar naar boven te halen. Dat allemaal door...