hoofdstuk 54

2.1K 132 15
                                    

{Scarlett pov.}

Lex wil zijn lippen weer op de mijne drukken maar ik draai mijn hoofd weg waardoor zijn lippen op mijn wang brlanden. Hij kijkt me eerst verbaasd aan en dan ziet hij dat ik de tattoo gezien heb. Ik ga er met mijn hand zacht overheen. "Wat heb je gedaan"mompel ik. "Jou tekening op mijn schouder gezet"zegt hij. "Vond je hem zo mooi?" Vraag ik. Lex knikt hevig. "Maar maar daar kom je nooit meer vanaf"stotter ik. "Ik wil ook niet van jou af" zegt hij lief en glimlacht. "Maar"begin ik weer totaal verbaasd. Hij draaait ons om en drukt zijn lippen op de mijne. "Shhtt"sust hij me. Ik ga met mijn handen naar zijn schouder en trek hem dichter naar me toe. Ik druk een kus op zijn schouder. Lex glimlacht. "Ik heb hem laten zitten als teken dat je bij mij hoort. Hoe dan ook"mompelt hij tegen mijn huid aan terwijl hij mijn nek kust. "Je bent gek" grinnik ik. "Maar je houd van me"zegt hij vragend. "Tuurlijk gekkie" en druk een kus op zijn lippen.  "Love you too babe"glimlacht hij.

{Lex pov.}

Ik heb totaal geen spijt van de tattoo. Het is voor mij een teken dat scar bij mij hoort. Scar heeft der mark en ik de tattoo. Ik hou zoveel van hara. Ik wil haar echt niet kwijt. Ik laat mijn tanden zachtjes over haar mark heen gaan. Ze gromt en trekt me dichter naar der toe. Ik grinnik en druk mijn lipoen op de hare. Ze kust meteen terug. Ik vraag om toestemming die ik automatisch krijg. Ik glimlach in onze kus. Ik druk een spoor kusjes van haar kaak naar haar schouder. Terwijl scar met mijn riem bezig is. Ik kijk haar vragend aan. "Sure?"mompel ik. Ik voel mijn ogen goud worden. "Helemaal"hoor ik scar zeggen. Ik kijk haar aan en kijk ook in 2 gouden ogen.

Je raad het misschien al maarik heb mijn zin gehad met scar gisteravond.  Ik doe mijn ogen open en scar ligt half op me te slapen. Het ziet er best schattig uit. Ik sla mijn armen om haar heen en druk een kus op haar voorhoofd. Ze knippert met haar ogen en kijkt me slaperig aan. "Goodmorning babe"glimlach ik. "Goedemorge"mompelt ze en zucht. "Wat is er"grinnik ik. "Moeheid"zegt ze en sluit haar ogen. "Slaap maar verder dan kunnen we straks weer surfen"zeg ik. Ze begint meteen te glimlachen. "Zullen we nu gaan"glimlacht ze. "Je was toch moe"lach ik. "Ik heb me bedacht"zegt ze knipoert weer met haar ogen. Alle moeheid is er uit verdwenen. "We ontbijten wel in een restaurantje"zeg ik. Ze knikt enthousiast. Ik ga overeind zitten net als scar. Ze staat op en pakt wat kleren uit de kast en begint meteen met omkleden. "Schiet eens op"zegt ze en loopt de badkamer al in. Ik grinnik en sta ook op. Ik pak een zwarte soort joggingsbroek tot aan mijn knieën. Ik doe een zwart tshirt aan en mijn witte nikes. Ik loop ook naar dw badkamer en leg mijn handen op scar haar schouders die haar haren kamt. Ik pak de kam van haar over en kam haar haar waar ze niet goed bij kan. Ze kijkt me lief aan via de spiegel en ik glimlach terug. Ze poetst haar tanden terwijl ik gel in mijn haren doe. "Mag ik het afmaken"zegt ze vrolijk als ze haar spullen opruimt. Ik knik en geef haar de gelpot. Ze smeert wat in mijn haren en ik kijk in de spiegel. "Natuurtalent"grinnik ik en druk een kus op haar voorhoofd. Ze glimlacht en loopt de badkamer vast uit. Ik poets ook snel mijn tanden en spuit nog wat deo op. Ik loop de kamer weer in waar scar op me staat te wachten. Ik pak mijn zonnenbril. Scar gritst hem ook snel van de kast en springt dan op mijn rug. Ik hou haar goed vast en ze sluit haar armen om mijn schouders en leunt tegen me aan. Ik doe de deur op slot en loop naar het strand. Volgensmij gaat dit wel een leuke dag worden.

Heey mensjes,
Hey is me gelukt. Ik heb het hoofdstuk af gekregen. gaan jullie deze week nog wat leuks doen? Vergeet niet te stemmen en laat weten wat je ervan vond.
Tips en ideeën zijn altijd welkom.

Groetjes roos

I'm Yours Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu