hoofdstuk 40

2.2K 134 16
                                    

{Scarlett pov.}

"en ik beloof trouw te zijn aan de pack" maak ik mijn zin af. De elder pakt mijn pols en maakt er een klein sneetje in. Er komt een geschrokken kreetje uit mijn mond. Een druppel bloed valt in een schaaltje. Dan doet ze precies hetzelfde bij lex. Een druppel bloed valt in de schaal en mengt zich met de mijne. Ik word conpleet warm van binnen. Wat wel hamdig is wat ik had het best fris in deze jurk. "U bent luna van de pack" zegt de elder vriendelijk. Ik glimlach en kijk lex aan. Hij staat te glimlachen van oor tot oor. Heel de pack juicht. Lex trekt me naar zich toe en plant zijn lippen op de mijne. Ik grinnik.  Hij legt zijn handen op mijn onderrug en ik laat mijn hoofd rusten op zijn borst. "Ik hou van je scar. Ik hou zoveel van je" mompelt hij en drukt een kus op mijn haren. Ik glimlach en zeg "i love you too handsome"  met die woorden laat lex me los. Ik draai me om naar de pack. Overal klinke ahw geluidjes. Ik kijk naar een paar meiden aan de zijkant. Zijn dat kim en brithney?
Ach ja zie ik zo wel. Lex pakt mijn hand en loopt mee het podium af."lex zitten kim en brithney in de pack?" Vraag ik. Hij slikt en knikt. Het waren ze dus. "Deden ze iets?" Gromt hij. Ik schud mijn hoofd. Lex glimlacht en drukt een kus op mijn slaap. "Jullie zijn echt schattig samen" zegt caithlynn die ineens voor ons staat te springen en blij in haar handen staat te klappen. "Ik ben niet schattig" gromt lex. "Echt wel" grinnik ik. Caithlynn grijnst. Lex zucht en schud zijn hoofd. Hij trekt me in een knuffel en draait me een rondje. "als jij me schattig vind is het niet erg" mompelt hij. "Mooizo" grinnik ik. Ik ga met mijn lippen naar de zijne maar druk een kus op zijn rechtermondhoek om hem te plagen. Ik glip zijn armen uit en begin te rennen. Wat amper gaat op deze moordwapens. Ik moest van mijn moeder naaldhakken aan. "Scar!" Hoor ik lex roepen. Niet veel later hoor ik zijn voetstappen achter me. Hij pakt me beet bij mijn heupen. "Nee hahaha lex" lach ik.  Hij tilt me op en loopt terug. Hij houd me boven een fontein. "Nee lex" lach ik. "Waarom niet. Je miet wel een hele leuke reden hebben" lacht lex. "Als je me nu op de grond neerzet heb ik straks een leuke verassing" zeg ik snel. Lex zet me meteen naast zich op de grond neer en kijkt me grijnzend aan. "Wat is de verassing"vraagt hij. "Het heet niet voor niks een verrassing" lach ik en loop naar binnen. Even mijn schoenen omwisselen.

Ik kom weer buiten. Het feest is in volle gang. Veel lopen dronken rond. De muziek zorgt voor de goede speer. Alleen nu lex nog weten te vinden. Ik snuif mijn neus. Lex zijn geur gaat de mensen massa in. Ik volg zijn geur en niet veel later vind ik lex. Hij staat met Daan te praten. Ik sla mijn armen van achter om zijn middel heen. "Ben er weer" zeg ik. Lex draait me om en drukt een kus op mijn slaap.  "Ik ga wel even weg" lacht Daan. Lex knikt en richt zich weer op mij. "Wat dacht jij van die verrassing" grijnst hij. Ik grinnik en druk een kus op zijn wang. "Is dat een ja" vraagt hij een beetje verbaasd. Ik knik. Hij grijnst en pakt mijn hand. Omdat meestal als lex me ergens mee naar toe neemt ik er heen word gesleurd spring ik op zijn rug. "Niemand heedt door dat we weg zijn" grinnikt hij. Ik kijk nog een keer naar iedereen. Iedereen danst en heeft het gezellig. "Lex heb je gedronken?" Vraag ik. "Nope" zegt hij en glimlacht. Ik druk een kus op zijn wang. Lex loopt naar onze kamer toe.

Heey mensjes,
Scarlett is luna! Yeey!😉
Wat vonden jullie ervan? Het is altijd leuk om reacties te lezen. Dus als je wil laat er zeker een achter😄.
Vergeet niet te stemmen.

Groetjes roos

Ps. Willen jullie een Q&A

I'm Yours Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu