hoofdstuk 17

2.8K 153 9
                                    

{Scarlett pov.}

"LAAT SCARLETT MET RUST"brult lex. Ik deins achteruit. Brithney maakt stikkende geluiden. "LEX!!!" roep ik weer. Ik ren op lex af. Ik sluit mijn armen om zijn middel.hij ontspant zich wat. "Laat haar los" zeg ik. Hij knikt en laat brithney los. Brithney vlucht weg.lex legt zijn handen op mijn heupen. Ik laat mijn mijn hoofd op zijn borstkast leunen."waarom deed je dat?"vraag ik. "Ze irriteert jou"gromt hij."dan hoef je ze nog niet te vermoorden"grinnik ik en druk een kus op zijn lippen.ik laat hem weer los. De bel gaat en we lopen weer naar binnen.

Als school is afgelopen ga ik naar huis.  Ik ren door het bos heen. Zodra ik thuis ben roep ik"ben er weer!!"  Ik pak wat drinken en chips uit de kast en loop naar boven.  Ik maak wat huiswerk. Wiskunde snap ik wel al wat beter maar nog steeds niet goed. De bel gaat. Ik loop naar beneden en maak de deur open.caithlynn staat voor de deur. "Hey" zegt ze zacht." Heyy" zeg ik."ik wou sorry zeggen" zegt ze. Ik doe de deur verder open en gebaar dat ze binnen kan komen. Ze loopt naar binnen en we lopen naar boven. We lopen mijn kamer binnen. We gaan op mijn bed zitten. "Het spijt me" zeggen we teglijkertijd. Ik grinnik en trek caithlynn in een knuffel. "Je zal je vast wel afvragen wara kim is" grinnikt ze. "Wel een beetje ja" lach ik. "Toen ik zei dat ik het goed wou maken vertelde ze dat ze dat niet ging doen. Dat ze jou een slet vond omdat je lex leuk vond. Maar hij is je mate dus dat is ook niet gek. Ik denk dat ze lex zelf leuk vind"verteld ze."bitch"mompel ik. Caithlynn knikt. Er rolt een traan over haar wang heen. Ik veeg hem weg met mijn duim. "Caithlynn het is niet jouw fout echt niet" zeg ik. "het is gewoon kim is al zo lang mijn vriendin en nu laat ze me zo vallen" snikt ze. "scarlett kom je eten?" Vraagt mijn moeder die de kamer in komt lopen. "Ohww heey ik ben skylar de moeder van scarlett" zegt ze en geeft caithlynn een hand. "Hallo mevrouw. Ik ben caithlynn. Wat een eer u te ontmoeten." zegt caithlynn verlegen. "Alsjeblieft zeg maar sky of skylar. Eetje ook mee caithlynn" vraagt ze. "Ohw mam ik eet niet mee ik ga straks naar lex" zeg ik. "Leuk!! Maar je eet wel wat scarlett" zegt ze blij. Ik grinnik "goed dan.kom je mee eten caithlynn?" vraag ik. Ze knikt en loopt mee naar beneden. Mijn vader zit beneden al aan tafel. Hij staat op en loopt naar caithlynn toe.  "Dus jij bent caithlynn?" Vraagt hij. Ze knikt en schud voorzichtig zijn hand. "Ik vind haar nu al leuker als lex" zegt mijn vader lachend. Ik zucht geirriteerd. Caithlynn lacht voorzichtig."ga maar zitten"zegt mijn moeder. We doen wat ze zegt en niet veel later zit iedereen te eten.

Caithlynn is net naar huis.
"Mam hoe laat is het?" Vraag ik."kwart over 6" zegt mijn moeder.mijn ogen worden groot.  Ik moet gaan! Ik trek snel mijn schoenen aan,pak een kauwgom en spuit wat deo op. "Ik ben naar lex!" Roep ik en ren voor ze reactie kunnen geven het huis uit.

Als ik bij lex ben bel ik aan. Dit keer doet lex open. Als hij mij ziet glimlacht hij en zegt "hallo mevrouw beeldschoon" ik grinnik en loop langs hem af naar binnen toe."kom we gaan naar boven" zegt hij. Als hij mijn hand wil pakken spring ik op zijn rug. Ik heb geen zin om nog eens de trap op gesleurd te worden lex grinnikt en loopt naar boven toe. We gaan niet naar zijn kamer. We lopen een donkere kamer in. Lex drukt op een knopje en heel de kamer word verlicht door kerstlampjes. Ik spring van lex af en glimlach. Ik de hoek staan wat zitzakken en kussen. Aan de andere muur hangt een tv. "Is het goed zo?" Hoor ik lex wat onzeker vragen. "Perfect" glimlach ik en druk een kus op zijn wang. Hij glimlacht en zegt "ik ga de pizza halen kies jij vast een film uit?" Vraagt hij . Ik knik en plof in de hoek van zitzakken en kussens neer en start netflix op.

Heyyy mensjes,
Dit was deel 17.
Hopelijk vonden jullie het leuk. Vergeet niet te stemmen. Laat weten wat je ervan vond. Sorry voor de spelfouten. Tips en ideeën zijn altijd welkom.

Groetjes roos

I'm Yours Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu