{Scarlett pov.}
Lex laat me los en gaat overeind zitten. Hij houd zijn handen in de lucht als teken dat hij stopt. Ik kom ook overeind zitten. "Dankje"zeg ik zacht. Hij staart naar het bed. Ow nee heb ik wat fout gedaan?
Ga nou naar onze mate toe zeurt mijn innerlijke wolf. Ik negeer haar en verbreek de connectie. "Lex" zeg ik zacht. "Weetje ik probeer van alles en ik krijg er dit voor terug" zegt hij met een geërgerd randje. Waarom doet hij nou zo stom. "Ik kan elke meid in de school krijgen die ik wil. Maar ik doe dit voor jou" zegt hij en kijkt me aan. Het doet pijn dat hij het zegt. Er rolt een traan over mijn wang heen. "GA DAN NAAR DIE MEIDEN TOE!!" roep ik. Er rollen nog meer tranen over mijn wangen heen. Ik sta op en loop naar de logeerkamer. Ik smijt de deur met een klap dicht en doe hem opslot Waar zijn mijn kleren. Ik moet hier weg en wel nu. Ik hoor lex bonzen op de deur. "SCARLETT DOE DIE DEUR OPEN!"roept hij. Ik kleed me snel om en pak mijn spullen. "ALS JE HEM NU NIET OPENT BREEK IK HEM OPEN!"roept hij. Ik haal de deur van het slot af en maak de deur open. Lex staat klaar om de deur open te breken. Ik zucht en loop langs hem af. "Scarlett ik bedoelde het niet zo" hoor ik hem zeggen. Ik draai me meteen om. "Weetje lex het ergste is dat ik weet dat je nu liegt en net niet" zeg ik en er rolt weer een traan over mijn wang. "Waar is de deur" snik ik. "Dat ga ik niet zeggen want dan ga je weg" zegt hij. "Ik vind hem zelf wel" zucht ik en draai me weer om en loop verder. "Scarlett!!" Hoor ik hem roepen. Ik loop een kamer in. Lex zijn vader zit te werken achter een bureau. "Meneer waar is de uitgang" vraag ik. Hij kijkt op en zegt "door de gang de laatste deur links" ik knik dankbaar en loop die kant heen. Ik loop de hoek om naar de deur. Ik hoor een harde klap op de muur. Ik kijk om de hoek. Ik zie lex hard tegen de muur aan slaan. "Verdomme!" Vloekt hij en rent naar boven. Ik zucht en loop door de achterdeur en ren naar huis.Als ik thuis ben loop ik naar binnen. mijn moeder staat vrolijk op. "Heyy hoe was het bij lex" zegt ze. Ik zucht en er rolt een traan over mijn wang. "Wat is er gebeurt" vraagt mijn vader die net de kamer in komt lopen. "Lex..." snik ik maar ik kom niet verder. Mijn vader sluit zijn armen om me heen. "Shhtttt...." zegt hij. "Scarlett wat is er gebeurt" vraagt mijn moeder. We gaan op de bank zitten. "Het was heel leuk. We hadden een film gekeken en pizza gegeten.ik zou eigenlijk in de logeerkamer slapen maar dat bed vond ik koud dus ging ik bij lex liggen. Vanochtend zoende hij me maar ik wou niet verder. En toen werd hij boos en zei hij dat hij elk meisje kon krijgen. Ik ben weg gegaan" snik ik. Mijn vader gromt "als ik hem te pakken krijg dan" "dan wat" zegt mijn moeder en kijkt naar mij. "Alsjeblieft doe hem niks" zucht ik. "Maar hij doet jou pijn" zucht mijn vader. Ik haal mijn schouders op en ga staan. "Waar ga je heen." Vraagt mijn moeder. "Naar boven." Ik kijk op de klok het is ondertussen al weer 6 uur. Djeez de tijd vliegt. "Ik ga vanavond uit denk ik." Zeg ik. Mijn ouders knikken. Ik loop naar boven en ga naar mijn kamer. Ik doe de kledingkast open. Ik doe normaal nooit een jurk aan maar nu pak ik er wel een. Het is een rood jurkje (zie media) . Ik loop naar de badkamer en neem een douche. Ik keed me om en föhn mijn haren. Ik hang ze losjes over mijn schouders heen. Ik doe mijn zwarte all stars aan. Ik kan echt niet op hakken lopen. Ik ga naar beneden. Het is nu half 8. "Ik ga" zeg ik. Mijn ouders knikken. Ik pak mijn fiets en fiets naar de stad.
Let's do this.Heyy mensjes
Dit was deel 20. Hopelijk vonden jullie het leuk. Vergeet niet te stemmen. Laat weten wat je ervan vond. Sorry voor de spelfouten. Tips en ideeën zijn altijd welkom.Groetjes roos
JE LEEST
I'm Yours
WerewolfDeel 2 van de You're mine serie Als twee tegenpolen ben je het nou bepaald over veel dingen eens. Bij Lex en Scarlett is dit het geval. Ondanks hun meningsverschillen weten de twee toch vaak het beste in elkaar naar boven te halen. Dat allemaal door...