{Scarlett pov.}
"Morgen slaapkoppen" hoor ik een stem lachend roepen. Ik knipper met mijn ogen. Ik lig in lex zijn armen in bed te slapen. Lex slaapt nog. Ik kijk de kamer rond. Olivia, Daan,Brady en Caithlynn staan in de slaapkamer. "Goedemorgen babe"lacht Daan terwijl hij lex zijn stem naprobeert te doen. "Heey dat is mijn zin" hoor ik lex zeggen met een ochtendstem. Ik grinnik en druk een kus op zijn wang. "Goodmorning babe" grijnst hij. Daan begint te lachen. "Hop hop hop weet dan niemand hoe laat het is. Het is vandaag de dag van de ceremonie" hoor ik mijn moeder zeggen die de kamer in komt lopen. Terwijl ze staat te klappen. Lex zucht en stapt uit bed. Ik blijf eigenwijs liggen."scar kom ook eens uit dat bed" zucht mijn moeder. "Nee absoluut niet" zeg ik eigenwijs. "Kom op wil je geen luna worden dan?" Vraagt ze. "Ik word wel luna van het bed zijn pack." Zeg ik en sla mijn armen om het kussen heen. Lex lacht. "Scar" zucht mijn moeder vermoeid. Het bed deukt aan 1 kant in.Ik voel lex zijn handen op mijn heupen. Hij fluistert in mijn oor "kom er nou maar uit of je krijgt de roze kieteldood" ik schiet overeind. Recht bij lex in zijn armen. "Wat is in god gloeiende dansende apen is een roze kieteldood" zeg ik verbaasd.iedereen begint te lachen. Caithlynn pakt mijn hand en trekt me het bed uit. "We gaan jou klaar maken en lex blijft hier" zegt ze. "Neeeee" zegt lex dramatisch. Ik grinnik. "Afscheidskus?" Vraagt hij. Ik knik. Ik ga op mijn tenen staan en druk een kus op zijn lippen . 'Ahwww' geluidjes komen van alle kanten. Ik grinnik en lex gromt. Olivia pakt mijn arm en trekt me de kamer mee uit. Ik kijk over mijn schouder. Lex kijkt me na en valt dan dramatisch op bed. Ik grinnik. "Jullie zijn echt schattig samen" zegt caithlynn glimlachend. "Zeg maar niet tegen lex"lach ik. Ze kijkt me vragend aan. "Hij haat het om schattig genoemd te worden"voegt olivia me aan en ik knik instemmend. Ze trekken me een kamer in. Mijn moeder is er al samen met een visagiste. Ik moet eerst douche en dan omklede enz. Lets start.
Ik kom erachter dat ik mijn ondergoed ben vergeten te pakken toen ik ging douche. "Mam!"roep ik. "Ja"roept ze terug. "Kan je ondergoed aangeven?"vraag ik. Niet veel later houd ze een tasje om de hoek van de deur. Ik pak het aan en dan doet ze de deur weer dicht. Het is een cadeautje lijkt wel. Ik maak het open. Weetje wat er in zit?nee? Lingerie... "ma-am"zucht ik. "Doe nou maar aan dat is leuk voor lex "lacht ze en caithlynn barst in lachen uit. Ik zucht en kleed me toch om.
Olivia komt binnen met de jurk. "Hij is zoooo mooi!"zeg ik. Ik haat jurken normaal maar deze heeft een sportief randje. Ik kleed me om. De visagiste doet mijn haren en make up en dan ben ik eindelijk klaar. Ik loop de gang op. Buiten is de ceremonie. Iedereen is er al heen. Ik loop naar het podium buiten. Lex heeft een pak aan. Wat hem best goed staat eigenlijk. Hij kijkt me glimlachend aan. Ik loop het podium op. "Net een bruiloft zo"grinnik ik. "Da duurt ook niet super lang meer hoor"zegt hij grijnzend. Ik grinnik en leun tegen hem aan. Een oude vrouw komt naar voren lopen. "Wie is die oude vrouw?" Vraag ik. "De elder babe"grinnikt lex. "Alpha lex. U heeft eindelijk u mate gevonden"zegt ze glimlachend. Meteen klinkt er gejuich vanuit de pack. Ik glimlach naar iedereen. Lex knikt trots naar de elder. "Hallo meisje hoe heet je?"vraag ik. "Scarlett"glimlach ik. "Van de maangoden?"vraagt ze. Ik knik. Ze kijkt lex goedkeurend aan. "En dan kan nu de ceremonie beginnen"
Zegt ze.Heeeyy mensjes,
Als jullie een Q&A met de personages willen zouden jullie dat dan in de reacties willen zetten.
Dit was deel 39. tips en ideeën zijn altijd welkom. Laat weten wat je ervan vond. Vergeet niet te stemmen.Groetjes roos
JE LEEST
I'm Yours
WerewolfDeel 2 van de You're mine serie Als twee tegenpolen ben je het nou bepaald over veel dingen eens. Bij Lex en Scarlett is dit het geval. Ondanks hun meningsverschillen weten de twee toch vaak het beste in elkaar naar boven te halen. Dat allemaal door...