{Scarlett pov.}
we zijn een paar weken verder. Alles gaat heel goed. Lex is een paar keer naar de club geweest om de laatste dingen af te handelen. Het is nu 9 uur savonds en hij is er weer heen. Je kom zien dat hij niet wou maar hij is er heen. Ik heb besloten om hem te gaan verrassen;). Ik wil die club ook wel een zien. "MEES?!" roep ik. "Uwe hoogheid" zegt hij lachend terwijl hij de woonkamer uit komt "waar is die club" vraag ik. Hij geeft me de straat door en staat me grijnzend aan te kijken. Ik weet niet waarom maar ik negeer het even. Ik loop naar buiten. Ik verander in mijn wolfvorm en ren naar de pack.
Net toen ik aan het rennen was kreeg ik ineens heel veel pijn in mijn buik. Dat heb ik normaal nooit. Er staat een groot gebouw voor me. De muziek kan je buiten nog goed horen en de club word met led lampen verlicht. Ik loop naar binnen. Iedereen is druk aan het dansen. Ik loop de club in. De geur van alcohol en zweet dringt mijn neus binnen. Jakkes.. ik zie een deur waar 'personeel' op staat. Daar zal lex wel zijn. Ik maak de deur open. Er komt een trap tevoorschijn. Ik ga naar boven toe. Ik kom een gang in met allemaal deuren. Het is best mooi hier. Op een deur staat een bordje 'niet binnenkomen ben aan het werk' jupp typisch iets voor lex om op een deur te zetten. Ik doe deur zacht open. Dat had ik liever niet willen doen. In de kamer staat een groot bed lex licht op bed zonder shirt en drie keer raden wie hem zoent en wie ernaast zit... brithney is lex aan het zoenen. Lex doet niks hij ligt gewoon op bed. "Brithney nu wil ik eens" zegt kim en duwt brithney aan de kant en plant dan haar lippen op die van lex. Ik doe de deur zacht dicht. Misschien krijgen de meeste meiden een woede aanval als ze dit zien. Maar ik kan het niet. Ik wil nu gewoon naar huis. Een traan stroomt over mijn wang. Ik ren naar beneden de club uit. Ik ga naar buiten. frisse lucht. Ik dacht dat lex echt van me hield. Niet dat hij nog steeds de grootste player ter wereld was. Ik verander in mijn wolfvorm en ren naar huis.
Ik verander weer terug. De tranen stromen inmiddels over mijn wangen heen. Ik ga naar binnen en ga op de bank zitten. Mees komt naar me toe. "Wat is er?" Vraagt hij gek genoeg nog steeds licht grijnzend. "Mond dicht!" Roep ik. Hij grinnikt en loopt weg. Ik druk mijn hoofd in een kussen en laat de tranen stromen. Waarom gaat hij vreemd? Ben ik niet goed genoeg? En waarom kiest hij dan voor die 2 sletten? Ik weet het echt niet meer. Heb ik iets fout gedaan? Ik wil lex echt niet kwijt. Ik hou zoveel van hem. En dan nu dit. Ik volg het niet meer...net als wiskunde alleen was lex degene die me uitlegde hoe het zat ik denk niet dat dot keer ook zo zal zijn
Heyy mensjes,
Ohoh stoute lex...
Vandaag naar ADE Martin garrix all ages. Zin in :). Gaan jullie nog iets leuks doen?
Wat vonden jullie ervan? Laat het weten in de reacties. Vergeet niet te stemmen.Groetjes roos
JE LEEST
I'm Yours
WerewolfDeel 2 van de You're mine serie Als twee tegenpolen ben je het nou bepaald over veel dingen eens. Bij Lex en Scarlett is dit het geval. Ondanks hun meningsverschillen weten de twee toch vaak het beste in elkaar naar boven te halen. Dat allemaal door...