{Scarlett pov.}
"Wtf scarlett!" Roept hij. Je kan aan zij stem horen dat hij kwaad is. Ik leun grinnikend tegen caleb aan. "Lex dit is caleb mijn vriendje" lach ik. Lex kijkt me verbaasd aan. "Hij wel en ik niet" zegt hij kwaad. Ik knik. Caleb grijnst. "Scarlett ik ben je mate verdomme!" Roept hij weer. Ik haal mijn schouders op. Lex zet een stap dichterbij en legt zijn handen op mijn heupen. Het tintelt weer helemaal. Caleb geeft lex een duw tegen zijn schouders aan. "Blijf van haar af" zegt caleb. "Ga jij mij vertellen dat ik mijn vriendin niet mag aanraken" roept lex. "Ik ben je vriendin niet" zeg ik. Lex kijkt me kwaad aan. Zijn ogen zijn nog steeds compleet rood. " ze is MIJN vriendin" zegt caleb. Lex haalt uit naar caleb en caleb valt op de grond. Mijn ogen worden groot. Heb ik dit veroorzaakt? Iedereen komt om ons heen staan. Caleb ligt op de grond. Zijn neus bloed. Hij reageert niet meer"BEL 112" word er geroepen. Ik kijk geschrokken naar lex. Zijn ogen zijn nog steeds rood en hij kijkt mij aan. Zodra hij ziet dat er een traan over mijn wang rolt knijpt hij zijn ogen een keer dicht en zijn chocolade bruine ogen komen weer te voorschijn. Hij wil naar me toe lopen maar ik wurm een weg door de menigte heen naar buiten. Ik ren de club uit. Niet veel later staat lex ook buiten. "Scarlett ik schrok gewoon" zegt hij. Ik kijk hem aan. Hij kijkt wat wanhopig. Ik draia me weer om en loop weg. "Scarlett!" Roept hij. "Ga weg!" Roep ik met een verscheurende stem. Ik weet niet meer wat ik moet doen.
Het weekend heb ik niet veel meer gedaan. Ik heb lex en caleb niet meer gezien. Ik loop de school binnen. Iedereen kijkt me aan. Dan zie ik kim staan. Ze ziet er nouja... hoe zal ik het zeggen. Ze lijkt wel op brithney een slet dus. Ze kijkt me bitchy aan. Er staat een grote groep meiden om haar heen. Heb ik iets gemist. Ik loop de gang verder in. Lex staat aan het einde van de gang. Hij blijft me aankijken en volgt elke beweginig die ik maak. Gelukkig komt caithlynn naar me toe. "Heey" zeg ik opgelucht. "Heyy" zegt ze. "Waarom kijkt iedereen me zo aan" vraag ik. "Kim heeft aan iedereen verteld dat jij lex van haar probeert af te pakken en dat lex haar leuk vind" zegt caithlynn zuchtend. Mijn ogen worden groot"Geloof jij dat" zeg ik. Ze schud meteen haar hoofd. "Tuurlijk niet ze is gewoon jaloers" zegt ze. Ik knik.zodra we langs kim lopen hoor ik kim zeggen. "Misschien kun je beter ergens anders gaan staan liefje. Naast mij lijk je nóg lelijker" ik zucht en zeg "je bent goedkoper dan gratis en toch doe je stoer?" Sommige meiden grinniken zachtjes maar krijgen een dodelijke blik van kim toegeworpen. Ik draai me om en loop met caithlynn verder. Caithlynn lacht "die had ze verdient"lacht ze. Ik grinnik en loop mee. We gaan naar muziek toe. De bel gaat en iedereen loopt langzaam binnen. "We gaan allemaal apart een optreden voorbereiden. Je kan een instrument bespelen of zingen of dansen" vertelt de de lerares. Ik kijk de klas rond. Sommige zuchten vermoeid. Lex kijkt me nog steeds aan. Ik kikk hem vragend aan en hij went zijn blik af. Caithlynn stoot me aan. "Wat ga jij doen?" Vraagt ze. "Piano spelen"zeg ik. Ik heb het geleerd van tante stella mijn ouders kunnen het niet maar ik nu wel. Caithlynn knikt en zegt "ik ga drummen"zegt ze. In glimlach en knik. Iedereen geeft door wat ze willen doen en begint met de opdracht. Ik loop naar de piano. Ik ga het liedje The A Team spelen. Het is een electrische piano.ik kan het liedje al een beetje spelen. Ik doe er mijn oortjes in en begin te oefenen.
Heyy mensjes,
Dit was deel 22. Hopelijk vonden jullie het leuk. Vergeet niet te stemmen. Laat weten wat je ervan vond. Sorry voor de spelfouten. Tips en ideeën zijn altijd welkom.Groetjes roos
JE LEEST
I'm Yours
WerewolfDeel 2 van de You're mine serie Als twee tegenpolen ben je het nou bepaald over veel dingen eens. Bij Lex en Scarlett is dit het geval. Ondanks hun meningsverschillen weten de twee toch vaak het beste in elkaar naar boven te halen. Dat allemaal door...