hoofdstuk 71

1.7K 119 39
                                    

{Scarlett pov.}

Er word een jutten zak van mijn hoofd afgetrokken. Ik kijk paniekerig om me heen. Mijn handen zitten vastgebonden achter mijn rug. Mijn mond zit dicht getapet en ik voel een pistool tegen mijn slaap. Overal staan grote dikke mannen in zwarte kleren en lange zwarte jassen. Ik kijk de kamer rond. Er is 1 deur en voor de rest is alles donker. "Nou luna waarom denk je dat je hier bent"gromt een van de mannen en trekt de tape van mijn mond.ik haal mijn schouders op. Mooi niet dat ik hier aan mee werk. "Dan zullen we het even voor je uitleggen"hoor ik een stem vanuit de deur zeggen. 2 jongens van ongeveer dezelfde leeftijd als lex komen de kamer inlopen. "Ik ben thom en dat is jax. We waren ooit bevriend met lex. Leuke gozer tot zijn moeder overleed. Vriendschap ging kapot en we zijn nu een soort vijanden. En wat dien vijanden luna. Juist ja die vernietigen elkaar"gromt thom. Ik slik. Dit kan nooit goed gaan. "En jij en lex hebben de sterkste pack ter wereld. Die willen wij. En lex zijn enigste zwakke schakel nu ben jij"zegt jax en ik voel een man het pistool harder tegen mijn slaap duwen. Een bange rilling gaat over me heen. "En kijk eens wie we hier hebben"lacht jax. De deur gaat weer open en lex word naar binnen geduwd. Ook zijn handen zijn vastgebonden. Alleen zijn voeten ook. Hij word niet bedreigd met een pistool maar hij zit wel helemaal onder de blauwe plekken en schrammen. Er rolt een traan over mijn wang. Hij is er echt slecht aan toe. Als hij mij ziet worden zijn ogen groot en stribbelt hij elke kant in om naar mij te komen. "Laat me gaan idioten!"Roept lex kwaad. Jax lacht en loopt naar lex toe. Hij slaat hem hard in zijn buik. Lex krimpt ineen van de pijn. Thom komt naar mij toe. "Lex je bent nog steeds goed in het kiezen van meideb. Dat moet ik toegeven. "Zegt thom en trekt me dichter naar zich toe. Er rolt weer een traan over mijn wang en ik stribbel bang tegen. Lex gromt gevaarlijk wat hem nog een klap van jax oplevert. Wat kan ik doen?!

{Lex pov.}

Jax slaat me nog eens in mijn buik. De tranen stromen ondertussen over scar haar wangen heen. Ik wil haar helpen maar ik kan geen kant op. "LAAT HAAR DAN TENMINSTE MET RUST!!"roep ik. "Nou dat vind ik niet echt een leuk idee"lacht thom en kust haar nek. DAT MAG ALLEEN IK!! Ik begin te brullen. Niet als alpha maar als maangod. Jax en thom vallen achterover. De touwen scheuren kapot. Ik ren naar scar toe. Als ik het touw wil losmaken hoor ik een geweer dat word geladen. Kut. Lex je hebt je weer lekker in de nesten gewerkt zeg... ik kijk om me heen. Een dikke man is weer overeind gekrabbelt en staat met zijn pistool op scar gericht. Ik ga beschermend voor scar staan en begin naar de man te grommen. Ik hoor scar bang ademhalen. De man staat grijnzend te kijken. Jax en thom krabbelen ook weer overeind. Ze staan grijnzend toe te kijken. De sukkels. Ik ren op de man af en in 1 snelle beweging heb ik het pistool uit zijn handen. Ik schiet hem meteen naar dan richt ik op thom en jax. Die me nu geschrokken aankijken. Ik grijns en ik hoor scar iets opgeluchter ademen. Jax trekt ook een pistool uit zijn jas. "Dat had ik al verwacht"zegt hij kill. Hij richt op mij. "Is dit wat je wil lex"lacht thom. "1 van ons dood. Jij gaat dood. Je meisje alleen achterlaten en je pack in puinen. "Lacht thom. "Nee maar als scar er veilig mee is schiet maar." Zeg ik vastbesloten. Ik hoor scar protesterende geluiden maken. Ik zucht. Het is dan maar zo. De deur vliegt nog een keer open. De directeur komt tevoorschijn. Hij loopt op scar af. Als hij naast scar staat haalt hij een pistool uot zijn jasje. "Dan doe ik het wel"gromt hij. Oh nee nee nee. Ik richt op de directeur en schiet maar ik ben al te laat. Scar valt op de grond....

Heyy mensjs,
Dit was deel 71. Laat weten wat je ervan vond. Vergeet niet te stemmen. Laat weten wat je ervan vond. Tips en ideeën zijn altijd welkom.

Groetjes roos.

Ps. Als je nog ideeën hebt voor de naam van deel 2. Ik wou het een beetje net zoals you're mine en i'm yours hebben. Hebben jullie ideeën?

I'm Yours Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu