{Lex pov.}
Het is nu een dag verder en de kamer in nog steeds de grootste teringzooi. Daan komt de kamer instormen. "Lex ik heb een idee . He bent de maangod. Kan je haar niet op een of andere manier terug tot leven wekken" zegt hij. "Daan geloof je in sprookjes"mompel ik. "Lex je bent een wolf ja ik geloof in sprookjes" grinnikt hij. Ik werp hem een dodelijke blik toe en hij is meteen stil. "Ik heb het al aan de maangodin via de mindlink gevraagd. Ze kan het niet" zeg ik en kijk naar de foto in mijn handen. Het is die in scar haar nachtkastje lag. Ik heb hem de afgelopen dag veelbbij me gehouden. Grommie heeft veel op scar haar kant van het bed gelegen. Hij zucht "dan zullen wede begrafenis moeten plannen." Ik negeer hem en blijf naar buiten kijken. Dat doet hij nooit zonder mijn goedkeuring. Aan zijn voetstappen te horen loopt hij weg. Ik ga op bed zitten en en leg mijn hoofd in mijn armen. Zeggen ze niet altijd dat als je mate sterft jou wolf ook afstrerft waardoor jij sterft. Wow dat is veel keer het woord sterft in 1 zin. Nou laat mij dan maar naar scar toe gaan. Deze keer heb ik het trefbalpotje verloren...
Het is een paar dagen later. Olivia komt de kamer in. Ze heeft een pak bij. "Oke lex omkleden. Scar word zo begraven." Zegt ze en duwt het pack in mijn armen. Mijn ogen worden groot. Ze hebben het wel geregeld. Olivia loopt de kamer weer uit. Ik pak een boxer uit de kast en loop naar de badkamer. Ik zal in respect afscheid van haar nemen. Dus flikker op met je afscheid nemen bestaat niet marco. Ik kleed me uit en stap onder de douche. Ik doe scar haar lievelingsshampoo in en stap er dan weer onderuit. Ik droog me om en kleed me aan. Ik doe gel in mijn haren en poets mijn tanden. Mijn stropdas krijg ik alleen niet goed. Rot ding. Ik loop naar olivia haar kamer en klop. Ze doet de deur open. "Wauw je ziet er goed uit lex" zegt ze. "Tnx maak dit ding is ff vast. "Zeg ik. Ze grinnikt en doet hem goed. Ze heeft zelf een blauwjurkje aan. De oceaankleur blauw. Scar haar lievelingskleur. Ik zucht en loop naar beneden. Heel de pack staat buiten op mij te wachten. Sterk blijven lex. Ik loop naar de kist.hij is al dicht. Ik leg er een hand op. "I love you babe. I will always love you"mompel ik en druk een kus op de kist. Ik zet het fotolijstje met de foto van ons 2 erin op de kist. Ik zie sky en jesse iets van me af staan. Sky huilt en jesse troost haar terwijl hij zelf bijna breekt. Ik loop naar ze toe. "Ow jongen toch"zegt sky snikkend als ze mij ziet en trekt me in een knuffel. "Het spijt me. Ik was te laat. Het is allemaal mijn schuld. Ik had haar mleten redden"zeg ik en er rolt een traan over mijn wang. "Je hebt vast gedaan wat je kon" zegt jesse en legt een aanmoedigende hand op mijn schouder. Ik zucht en knik. Ik loop naar het podium. "Wil iedereen gaan zitten" zeg ik. Iedereen is meteen stil en doet wat ik zeg. Het voelt niet goed om hier zonder scar te staan. Hoe heb ik dat eerst altijd gedaan. "Vandaag zijn we met zijn alle hier om de luna. Mijn mate te herdenken. Scar was het mooiste,leukste,knapste,grappigste en slimste meisje en ga zo maar door wat ik kende. Ze heefr me veranderd naar wie ik nu ben. Ik beloof dat ik nooit meer de alpha zal zijn die mensen vermoord omdat ze niet doen wat ik zeg. Ik hou van haar. Voor altijd. Dat zal nooit veranderen"begin ik de begrafenis.
Heyy mensjes,
Laat weten wat je ervan vond. Vergeet niet te stemmen. Tips en ideeën zijn altijd welkom.Groetjes roos
JE LEEST
I'm Yours
WerewolfDeel 2 van de You're mine serie Als twee tegenpolen ben je het nou bepaald over veel dingen eens. Bij Lex en Scarlett is dit het geval. Ondanks hun meningsverschillen weten de twee toch vaak het beste in elkaar naar boven te halen. Dat allemaal door...