hoofdstuk 62

1.8K 127 17
                                    

{Lex pov.}

Scar ligt ook op de grond van de pijn en jesse en sky weten niet goed wat ze moeten doen. "Scar"weet ik met moeite uit te brengen. Als ik bij scar was zou t minder worden. Djeez wat een rot pijn. Godverdomme! Scar kijkt me pijnlijk aan. Sky rent naar scar toe en duwt haar wat naar mij toe. Ik sla mijn armen hoe ver ik kan om haar middel en druk mijn lippen op die van haar. Ze kust meteen terug. De maangodin had gelijk. Het word iets minder. Ik laat onze hoofden tegen elkaar steunen. "Auhw"snikt scar en er rolt een trana over haar wang. Ik kus haar tranen weg. De pijn word langzaam minder. Bij scar zo te zien ook. Ik laat scar los en probeer wat te bewegen. Met wat moeite kom ik overeind. Ik help scar overeind die me meteen in de armen vliegt. "Ik hou van je"mompelt ze in mijn oor. "Ik ook van jou" zeg ik en kus haar nek. "Uhuhum"kucht jesse ongemakkelijk. "Jesse niet doen dit is zo schattig" hoor ik sky blij zeggen. Ik grinnik en druk nog 1 kus op scar haar voorhoofd. Ik sla een arm om haar heen. "Ow voor ik het vergeet. Omdat jullie nu die nieuwe maangoden zijn en met iedereen kunnen mindlinken moeten jullie het aan iedereen laten weten. Ik knik.

Hallo iedereen. Ik zal me even voorstellen. Ik ben lex waters. True alpha. En mijn mate is scarlett. Dochter van de 2 maangoden. Met jesse en skylar hun toestemming zijn wij 2 nu de nieuwe maangoden. En jullie kunnen altijd langskomen.

Lex

En ik ben scarlett!  Mindlinkt scar snel achter mijn bericht aan. Sky en jesse knikken goedkeurend. "Zullen we dan maar eens terug naar de oack gaan" zeg ik. Scar knikt en zegt "afscheidskus?" Ik knik en druk een kus op haar lippen. Ze glimlacht. De reacties van alle wolven stromen binnen. Ze willen ons allemaal graag ontmoeten. Het is echt leuk eindelijk met iedereen te kunnen mindlinken! We rennen weer terug naar de pack. Ij merk het meteen. Ik en scar zijn veel sneller als eerst. Ik ruik alles veel beter en zie alles beter. Het geluid van de fluitende vogels is nog helderder dan dat het al was. Dit is nou vrijheid. Ik hou ervan. Maar natuurlijk hou ik meer van scar. Mijn meisje.

We komen bij de pack aan. Scar en ik zijn bijna gelijk. Haar conditie is stukken omhoog gegaan. Scar komt meteen naar mij toe en ik sla mijn armen om haar heen. "Dat was geweldig!" Zegt ze blij.ik knik instemmend en druk een kus op haar voorhoofd. Sky en jesse komen ook aanrennen. "Zo dat is ook weer even wennen" zegt sky. "Als die reacties hoe moeten we ooit iedereen ontmoeten!" Zegt scar wat in paniek. Jesse grinnikt. "Hebben jullie geen lievelingsplekje ofzo?" Vraagt sky. Ik kijk scar aan en ze weet precies dat ik de plek op de berg bedoel. "Nee daar gaan we niet heen dat plekje is van ons" zegt ze alsof ze mijn gedachte kan lezen. "Dat wil ik ook niet" voeg ik eraan toe. "Nee ik weet het. Het gebeurt bij de plek waar jullie elkaar voor het eerst zagen" zegt jesse. "In het klaslokaal. Op de school waarvan de directeur ons uit elkaar wil" zeg ik met een meen je die."oke misschien toch niet" zegt jesse. Sky grinnikt. "De plek waar jullie erachter kwamen dat jullie elkaar echt leuk vonden." Zegt sky. "In de aula. Op school" grinnikt scar. "Ik geef het op" zegt jesse en gooit zijn armen in de lucht. "Voor jullie huis" zeg ik en kijk naar sky en jesse. Ze kijken me vragend aan en scar ook."de plek waar we allemaal van houden. Ik jou thuis afzette voor de eerste keer en je ouders ontmoette. " zeg ik. Scar knik ten drukt liefjes een kus op mijn wang. "Perfect" zegt sky. "En al die mensen over de vloer dan" zucht jesse. Sky geeft hem een stomp in zijn zij. "Grapje tis goed"grinnikt jesse. "Oke dan is dat geregeld" zeg ik en druk een kus op scar haar neus. Til haar op en draai haar een rondje.

Heyy mensjes
Weer een ander hoofdstukje. Laat weten wat je ervan vond. Vergeet niet te stemmen. Tips en ideeën zijn altijd welkom.

Groetjes roos

I'm Yours Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu