hoofdstuk 28

2.5K 153 16
                                    

{Scarlett pov.}

Lex veegt een plukje haar weg uit mijn nek. De mark komt tevoorschijn. Hij kijkt er trots naar. Ik grinnik en druk een snelle kus op zijn lippen. Ik sta op en pak een koffer. "Wat ga je doen?" Vraagt lex. "mijn spullen pakken" glimlach ik. Hij glimlacht lief terug. Ik doe de kledingkast open. Ik pak wat broeken,shorts,ondergoed,jurkjes,hempjes,truien en sokken. Ik loop naar mijn bureau waar een foto van mijn ouders en mij opstaan. Ik stop hem ook in de koffer en pak snel mijn toiletspullen. Ik stop ze ook in mijn koffer en rits hem dicht. "Dat deed je snel" lacht lex. Ik grinnik. "LEX BLIJF JE OOK MEE ETEN" roept mijn moeder benedwn aan de trap. "IS GOED MEVROUW SKYLAR" roept lex lachend terug. Mijn moeder komt de trap op en niet veel later staat ze in miwjn kamer."sky of skylar maar mevrouw hoeft niet" zegt ze. Lex knikt. "Zullen we gaan eten?" Vraagt ze. We knikken en lopen achter haar aan naar beneden. Mijn vader zet de lasagne net op tafel. Yeey mijn lievelingseten!! Ik begin blij te springen. Lex sluit zijn armen van achter om me heen en mompelt in mijn oor "waar ben jij zo blij mee" "we gaan lasagne eten gekkie" roep ik blij en ren naar de tafel. "Doet ze dat altijd?" Vraagt lex. "Als ze iets leuk of lekker vind wel" zegt mijn vader. "Scarlett je hebt iets op te biechten" zegt lex vastbesloten. Ik kijk hem vragend aan terwijl ik ga zitten. "Elke keer als je mij ziet kom je niet springend naar mij toe" zegt hij grijnzend. Mijn ouders schieten in de lach. "Wil je dat dan" vraag ik lachend. Hij knikt. Ik sta op en ren blij op hem af. "Lexx!!" Roep ik blij en spring in zijn armen. Lex lacht. "Gaan we nu eten" vraag ik. "Ja" zegt hij. We lopen naar de tafel en gaan eten.

"Lex en scar" zegt mijn vader plotselimg tijdens het eten. "Hmm" zeg ik. "Jullie stoppen vanaf morgen met school" zegt hij. Lex proest zijn drinken net niet uit. "Scar jij word luna van zijn pack.lex jij bent true alpha . Jullie hebben je diploma niet meer nodig." Zegt hij en mijn moeder knikt. "Je vergeet iets" zeg ik. "Wat dan?" Vraagt mijn moeder. "Zodra het matingsproces is afgerond zijn wij"zegt lex. "de nieuwe maangoden"vul ik hem aan. Mijn vader proest alles bijna uit. "Hoe komen jullie daar nou weer bij?!" Roept hij maar je kan horen dat wij gelijk hebben. " jesse" zegt mijn moeder zacht. "Je weet dat ze gelijk hebben" voegt ze eraan toe." Mijn vader zucht en knikt. "Waarom vertelde jullie het niet" vraag ik gekwetst. "We wouden je geen pijn doen. Zodra je de krachten krijgt onderga je heel veel pijn" zegt mijn vader. "Maar omdat jullie het nu weten zullen we jullie na het matingsproces er heen brengen" zegt mijn moeder. Ik knik. Ik voel 2 warmw lippen op bij wang. Lex. Ik grinnik. "Ga je vanacht al naar lex?" Vraagt mijn vader en kijkt wat sip naar zijn eten waar hij met zijn vork in aan het prikken is. "Nee vanacht ben ik nog jou grote zorg" glimlach ik. Hij kijkt op en knikt. Hij vind het heel moeilijk dat is makkelijk te zien. Ik sta op en loop naar mijn vader toe en ga bij hem op schoot zitten. Ik geef hem een knuffel en fluister in zijn oor "ik blijf altijd jouw kleine meisje. Wat er ook gebeurd" hij glimlacht al minder pijnlijk. Ik geef hem nog een knuffel als lex gromt. "Lex mond dicht" zeg ik. Hij is meteen stil. Mijn vader lacht "dat komt wel goed zo te horen" "ik zal zorgen dat ze niks overkomt en jullie zijn altijd welkom" zegt lex. Mijn ouders knikken dankbaar. Ik sta op en ga weer op mijn stoel zitten en eet weer verder.

Heyy mendjes,
Dit was deel 28. Hopelijk vonden jullie het leuk. Vergeet niet te stemmen.laat weten wat je ervan vond. Sorry voor de spelfouten. Tips en ideeën zijn altijd welkom.

Groetjes roos

I'm Yours Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu