{Scarlett pov.}
Ik doe de deur van het appartement achter ons dicht. Lex staat na te denken. Hij gaat met zijn handen door zijn haren. Ik loop naar hem toe en sla mijn armen om zijn middel. "Was je serieus tegen die jongen. Bdn ik een sukkel"zegt lex langzaam. Ik kijk hem verbaasd aan. Dat meent hij tich niet. "Nee lex ik wou hem alleen in zijn kruis trappen meer niet"zeg ik. "Je bent de beste,leukste,grappigste,knapste,aardigste,liefsfe en ga zo maar door jongen die ik ooit heb gekent"zeg ik. Hij glimlacht. Hij drujt een kus op mijn voorhoofd. Hij pakt mijn hand en loopt mee naar de badkamer. Ik kijk hem vragend aan. Hij pakt kleren en laat het bad vol lopen. "Als jij nou in bad gaat bereid ik een deel van de verassing vokr"zegt hij. Ik knik. "Ff uitklede dan"grinnik ik. "Mag ik dat doen?" Vraagt lex. Het plezier glinstert in zijn ogen. "Mijn kleren uitdoen?" Vraag ik. Hij kijkt meteen weg "domme vraag ik snap het"mompelt hij. "Nee lex het is goed" grinnik ik. "Echt?" Zegt hij blij en kijkt weer naar mijm het plezier is weer terug te lezen. Ik knik. Hij loopt naar me toe en trekt in een beweging mijn dhirt over mijn hoofd. Hij plant zijn lippen op de mijne. Ik grinnik en kus terug. Zijn handen gaan naar mijn
Broek die ook zo uit is. Hij laat me los en bekijkt me even. "Kun je het zien"grinnik ik. Hij gromt. "Je weet niet half hoe moeilijk het is voor me om dalijk hier de badkamer uit te lopen. Terwijl jij der zo bij ligt"gromt hij. Ik trek lex dichter naar me toe en laat mijn handen over de plek van zijn tattoo heen glijden. "Je hebt straks misschien nog wel tijd"zeg ik in zijn oor om hem te plagen. Hij gromt weer en plabt zijn lippen weer op de mijne. Ik voel zijn handen bij mijn BH sluiting. Lex kijkt me vragend aan. Ik knik. Hij maakt de sluiting los en in een mum van tijd ligt ook mijn ondergoed op de grond. Lex bekijkt me weer maar dit keer met compleet goude ogen. Hij drukt nog een kus op mijn wang en zegt "het is beter als ik nu ga voor ik me niet meer kan beheersen" hij bedekt zijn ogen met zijn handen en loopt de badkamer uit maar loopt van te voren wel bijna tegen de deur aan waardoor ik moet lachen. Als lex weg is stap ik het bad.Lex heeft zijn joggingbroek en tshirt met mijn ondergoed voor me klaar gelegd. Verassend dat vind ie het leukst. Als ik zijn kleren aan heb. Ik grinnik in mezelf. Ik trek het aan en doe mijn haren in een losse knot. Ik loop de badkamer uit. Lex zit op de bank te wachten maar zodra hij mij ziet springt hij meteen op. Ik grinnik en kijk de kamer rond. Overal liggen rozenblaadjes en staan kaarsjes. Ook hangt er wat kersverlichting. De tv staat aan op netflix. "Ben ik de enige die moet denken aan onze eerste date?" Vraag ij en kijk bewonderend rond. "Ik moest er ook aan denken"glimlacht lex. Hij loopt naar me toe en slaat zijn armen van achter om me heen en laat zijn kin op mijm hoofd steunen. Hij begint langzaam naar de bank te lopen. Ik looo met hem mee. Ik ga net als lex op de bank liggen en lex sluit zijn armen beschermend om me heen. Ik pak de afstandsbediening. "Welke film?" Vraag ik. "Abduction?"vraagt lex. Ik knik en zet de film aan. Ik kruip dicht tegen lex aan. Lex trekt een dekentje dat op de bank lag over ons heen en sluit zijn armen dan weer om me heen. Hij drukt een kus op mijn voorhoofd en ik sluit even genietend mijn ogen. Ik trek zijn shirt uit. Lex kijkt me licht verbaasd aan. Ik laat mijn handen over zijn tattoo glijden en daarna over zijn borstkast. Ik druk een kus op zijn tattoo en kruio dan weer dicht tegen hem aan. Lex glimlacht. En dat iedereen dat is het mooiste ding ter wereld.
Hey mensjes,
ben ik weer met een nieuw hoofdstuk. Het duurde iets langer maar er is er weer een. Laat weten wat je ervan vond. Vergeet niet te stemmen en tips en ideeën zijn altijd welkom.Groetjes roos
JE LEEST
I'm Yours
WerewolfDeel 2 van de You're mine serie Als twee tegenpolen ben je het nou bepaald over veel dingen eens. Bij Lex en Scarlett is dit het geval. Ondanks hun meningsverschillen weten de twee toch vaak het beste in elkaar naar boven te halen. Dat allemaal door...