hoofdstuk 19

2.6K 157 3
                                    

{Lex pov.}

Ik word wakker van het felle licht dar door het raam schijnt. Eindelijk een dag dat er geen wekker gaat want het is weekend. Als ik rechtop wil gaan zitten merk ik pas dat er iemand op me ligt te slapen. Ben benieuwd welk meisje er nu weer in mijn val is getrapt. Grinnik ik in mezelf. Ik kijk op en zie scarlett liggen. Alles schiet me weer te binnen. Ik had het haar verteld. We hebben gezoend. En nu ligt ze hier,bij mij. Ik ga voorzichtig met mijn hand door haar haren. Ze opent langzaam haar ogen.als ze mij ziet schrikt ze en rolt het bed af. Ze staat haastig op en kijkt rond. "Shit..shit...shit" mompelt ze en zoekt naar kleren.ik sta op en ga achter haar staan. Ik leg mijn handen op haar heupen. "Scarlett er is niks gebeurt" zeg ik. Ze draait zich vragend om en zegt "echt niet?" Ik grinnik "ben je het vergeten?" Vraag ik. "Wat ben ik vergeten" zegt ze. "Dat jij en ik mates zijn. Dat we gisteren een date hadden en dit" zeg ik en druk mijn lippen op de hare. Ze slaat haar armen om mijn nek. Ze glimlacht en knikt en plant haar lippen dan weer op de mijne. Ze haalt haar handen door mijn haar. Ik til haar op en  ze sluit haar benen om mijn middel. Ik loop naar het bed toe zonder de kus te verbreken.ik leg haar zacht neer en druk een spoor van kusjes op haar nek. Ze giechelt. Het perfecte geluid. Alleen moet het zo nodig verstoord worden door het slechtste geluid ter wereld. Brithney. "LEX!!"gilt ze bijna. Ik ga zuchtend rechtop zitten en vraag "hoe kom jij binnen". In mijn ooghoek zie ik scarlett geschrokken in de hoek van het bed duiken en de dekens hoog over zich heen trekken. "Je vader deed open"zegt ze. Grrrrr... hij moet echt stoppen met de voordeur openen. Dat doe ik wel. "Waarom ligt die slet hier!"roept ze. Nu gaat ze te ver! Maar ik ben blijkbaar niet de enigste die dat denkt. Scarlett stormt het bed af en loopt rechtstreeks naar brithney. Ze duwt haar tegen de muur. "Lex en ik zijn mates en dat weet je best. En moet ik jou naam eens zeggen?" Vraagt ze.  Brithney kijkt haar geschrokken vragend aan. "Wil je dat ik jou naam zeg"sist scarlett. Brithney knikt. "Nee ik houd het wel bij bitch"grijnst scarlett en loopt dan de kamer uit.waar kwam dat vandaan? "Zo nu mevrouw agressief weg is kunnen wij misschien even praten" zegt ze flirterig. Nog voor ik kan nee kan zeggen komt scarlett terug lopen. "Dat dacht ik even niet" zegt ze. Ze pakt brithney bij 1 arm en trekt haar mee naar beneden. Ik trek snel een joggingsbroek aan en loop naar beneden. Ik zie nog net dat scarlett zegt "ohww en blijf bij MIJN vriendje uit de buurt" en dan gooit ze de voordeur dicht. Ik grijns. Scarlett draait zich naar me om. "Hoeveel heb je daarvan gehoord" zucht ze. "Ohw en blijf bij MIJN vriendje uit de buurt" zeg ik terwijl ik lachend scarlett haar stem na doe. "nee stop!!" Zegt ze lachend. Ik grinnik en zeg "vriendje ja?" "Neeee" zegt ze en schud lachend haar hoofd. Dan rent ze het huis in. Ik ren achter haar aan. Ik pak haar bij haar heupen en til haar weer op. "Nee lex"lacht ze. "Wij gaan weer verder waar we waren"grijns ik."neeheeee"lacht ze. Ik loop naar boven. Ik ga mijn kamer in en leg scarlett op bed neer. Ik ga boven haar hangen en druk mijn lippen op de haren. Ze laat het toe. Zodra ik met mijn handen naar haar shirt ga stottert ze. "Lex....stop.....ik wil dit.....niet"

Heyy mensjes,
Dit was deel 19. Hopelijk vonden jullie het leuk. Vergeet niet te stemmen. Laat weten wat je ervan vond. Sorry voor de spelfouten. Tips en ideeën zijn altijd welkom.

Groetjes roos

I'm Yours Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu