hoofdstuk 41

2.2K 129 21
                                    

{Scarlett pov.}

Lex zet me op de grond.we lopen de kamer in. Hij is helemaal verlicht met kaarsen. Ik zie een briefje op een nachtkastje liggen. Ik pak het op 'veel plezier xmam'. Af en toe... ik laat lex het briefje zien. Hij grinnikt. Hij duwt me tegen de muur en plant zijn lippen op de mijne. Hij vraagt om toestemming die ik hem meteen geef. Ik sla mijn benen om zijn middel heen . Ik ga met mijn handen door zijn haren heen. Lex kreunt zachtjes. Ik grinnik. "Scar weetje het zeker. Ik kan me niet lang meer inhouden" gromt hij zacht. Ik knik. "Ik weet dat je voorzichtig bent" zeg ik glimlachend. Hij glimlacht en drukt zijn lippen weer op de mijne. Hij loopt naar het bed toe. Hij legt ons neer zonder de kus te verbreken. Zijn handen gaan naar de rits van mijn jurk. "Uhuh" grinnik ik. Hij kijkt me vragend aan. Ik trek zijn shirt uit en druk dan een kus op zijn lippen. Hij grijnst en gaat opnieuw met zijn handen naar de rits. De jurk is zo uit waardoor mijn moeders lingerie tevoorschijn komt. "Sinds wanneer heb jij dat aan"lacht lex. "Cadeautje van mam" zucht ik en voel de warmte naar mijn wangen stijgen. "Het staat je goed" zegt lex hees. Ik grinnik en druk een kus op zijn lippen. "Zeker?" Vraagt lex nog 1 keer licht bezorgd. Ik knik en glimlach. Hij glimlacht terug. "Damn i love you" mompelt lex. "Love you too" zeg ik.

Je raad het misschien al. We hebben het matingsprocess voltooid. De volgende ochtend word ik wakker van de zon die in mijn ogen schijnt. Lex kijkt me glimlachend aan en haalt een hand door mijn haren. "Goodmorning babe. Je bent nu helemaal de mijne. Eindelijk" glimlacht hij. Ik glimlach terug en druk een kus op zijn wang.
Ik sta op. Er ligt een vest van lex op de grond. Voor mij natuurlijk veelste groot maar het zit wel fucking lekker. Ik trek het aan en doe de rits dicht. "Ahhh moet die rits echt dicht" grijnst lex. Ik kijk hem aan met een meen je die blik waardoor lex moet lachen. Er klinkt geklop op de deur. "Goedemorgen tortelduifjes"hoor ik mijn moeder aan de andere kant van de deur zeggen. Och jee nu gaan we het krijgen. Lex ligt nog in bed. Hij legt zijn handen achter zijn hoofd. "Binnen" roept hij grijnzend. Ik stuur hem een dodelijke blik waardoor ik een kushandje terug geblazen krijg. De deur gaat open en mijn moeder staat in de deur opening met een dienblad vol eten. Mijn moeder kijkt van mij naar lex. Die trots naar mij kijkt. Ik voel mijn wangen warm worden. "Yeeyyy!!" Roept mijn moeder blij waardoor ik nog meer bloos. "Ik heb niks tegen pups" zegt ze meteen. "Ma-am" zucht ik. "Wat" lacht ze. Ze geeft lex het dienblad en loopt dan naar mij. "Kom op ga der nou eens naast liggen en geniet samen van mijn ontbijt. Ze duwt me naar het bed. Ik ga naast lex zitten. Hij slaat meteen een arm om me heen en drukt een kus op mijn slaap. Mijn moeder glimlacht blij. "Zouden ik en scar even alleen mogen zijn?" Vraagt lex. "Ohja tuurlijk" zegt ze lachend en loopt de kamer weer uit. "Geen spijt?" Vraagt lex aarzelend. Ik schud mijn hoofd. Hij zet het bord eten aan de kant en komt boven me hangen en drukt zijn lippen op de mijne. Ik begin hem te kietelen waar hij trouwens echt niet tegen kan. Hij valt naast me op bed neer. Ik klim over hem heen naar de plek waar het eten staat en pak een broodje.  "Eten!" Zeg ik blij. Lex schud lachend zijn hoofd. "Wat?" Zeg ik lachend. "Vreet monster" lacht hij. "Alles voor eten en zeker voor pizza" zeg ik. "Vind ik nou ook" zegt hij lachend. Hij dtukt een kus op mijn wang en pakt dan zelf ook een broodje.

Heyy mensjes,
wie houd er ook van pizza?
Laat weten in de reacties wat je ervan vond. Vergeet niet te stemmen. Tips en ideeën zijn altijd welkom.

Groetjes roos

I'm Yours Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu