hoofdstuk 18

2.7K 154 4
                                    

{Scarlett pov.}

Ik heb echt geen een idee welke film ik moet uitkiezen. Lex komt binnen lopen met doos  pizza. Hij zet het op een krukje naast me. Hij loopt naar mij toe. Lex komt naast mij liggen en legt zijn hoofd half op mijn buik.ik grinnik. "Welke film word het" zegt hij. "Ik weet niks" zucht ik. "Horror?" Grijnst lex. Oke ik laat mezelf niet kennen maar ik heb er echt een hekel aan. Ik kan er niet tegen. "Goed" zucht ik. Lex kijkt grijnzend en zet een film aan. Hopelijk is ie niet al te eng...

"NEEE KIJK NIET ACHTER DE DEUR!" gil ik. Lex lacht"djeez ik weet wel welke film ik de volgende keer uitkies als ik een gehoorbeschadiging wil" ik kruip in lex zijn armen en druk mijn hoofd in zijn shirt. "Wil je iets anders zien?" Vraagt hij. "Kijk maar" zeg ik wat banger dan gepland. Hij grinnikt en niet veel later hoor ik de film niet meer. Ik kijk op naar lex. "Ik kijk wel een andere keer"glimlacht hij en drukt een kus op mijn voorhoofd. Er valt een opluchting van mijn schouders. Ik gaap. "Je kan... ik bedoel alleen als je wilt" begint lex. "Zeg nou maar gewoon"grinnik ik. "Je kan bij mij slapen"zegt hij vragend. Ik glimlach en knik. "Ik bel even dat ik hier blijf" zeg ik. Lex knikt en laat me los. Ik sta op en loop naar de gang toe. Ik pak mijn telefoon en bel mijn moeder. "Heey mam" zeg ik zodra ze opneemt. "Heey scarlett is het een beetje gezellig bij lex"lacht ze. "Zeker. Is het goed als ik hier blijf slapen. Ik ben best moe namelijk" zeg ik. "Even aan je vader vragen" zegt ze. Och jee nu gaan we het krijgen. "Lukt het je echt niet om naar huis te komen?" Vraagt mijn vader. Ow al een minder erge reactie als verwacht. "Liever niet" zeg ik. "Mag ik lex even" zegt hij. "Ja wacht" zeg ik en loop de kamer weer in. Lex is er niet meer. Huh dat is raar. Maar wacht lex vertelde dat je je mate kon vinden door een geur. Ik snuif mijn neus en ruik de zee en ijsjes lucht verder de gang in gaan. Ik loop die kant in. Het gaat een kamer in. Ik loop naar binnen. Lex kleed zich net om. Heb ik weer. Ik draai me snel om en voel mijn wangen heel warm worden. "Je mag wel kijken" lacht lex. "Ja maar dat wil ik niet" zeg ik zacht. "SCARLETT GAAT ALLES GOED?!" hoor ik mijn vader door de telefoon roepen. "Ja alles is goed hier heb je lex" zeg ik en draai me om naar lex. Hij heeft een shirt en joggingbroek aangetrokken. Ik duw de telefoon in zijn handen. Hij slikt maar knikt dan. Hij houd de telefoon aan zijn oor.

Als hij ophangt en me de telefoon terug geeft glimlacht hij "Je mag hier slapen" . "Er zit een maar achter gok ik" zeg ik lachend. Lex knikt. "Niet bij mij in bed" zegt hij en trekt een pruillipje. Ik grinnik. "In welke kamer slaap ik" zeg ik lachend."rechts naast mijn kamer" zegt lex. Ik loop naar zijn kledingkast en maak hem open. "Wat doe je" vraagt hij. "Een pyjama zoeken" lach ik en trek een zwart shirt uit de kast. Lex lacht en drukt een kus op mijn wang. "Weltrusten babe" zegt hij. "Nog steeds geen babe" lach ik en loop naar de logeerkamer. Ik kleed me om en kruip onder de dekens. Heb je ook wel eens zo'n moment dat je bed gewoon bevroren lijkt. Zo koud dat het bed is. Nou dat had dit bed wel. Ik stap er snel weer uit en ga weer naar lex zijn kamer. Ik zie hem niet maar hoor wel een douche. Ik kruip onder de dekens en ga op mijn rug liggen. Niet veel later komt lex de badkamer uit. Hij heeft alleen een boxershort aan. "Ow euhh scarlett. Ik dacht dat je daar was" zegt hij. "Dat bed is koud" zeg ik. Lex grinnikt. "Vind je het goed als ik zo naast je kom liggen ik slaap altijd zo" zegt hij. Ik knik. Hij klimt naast me op bed en gaat ook liggen. Ik heb het nog steeds koud maar al iets minder. Alpha lichamen zijn  altijd warmer. Ik ga half bovenop lex liggen en doe mijn ogen dicht. Hij drukt een kus op mijn haren en sluit een arm om me heen. "Trusten" mompel ik en val in slaap.

Heyyy mensjes,
Dit was deel 18. Hopelijk vonden jullie het leuk. Vergeet niet te stemmen. Laat weten wat je ervan vond. Sorry voor de spelfouten. Tips en ideeën zijn altijd welkom

Groetjes roos

I'm Yours Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu