{Lex pov.}
"Vind je me misschien leuk?" Vraag ik langzaam. Ze haalt haar schouders op. "Ik dacht niet op die manier maar nu snap ik er niks meer van" snikt ze zacht. Oke kut wat moet ik nu doen. "Heey. Shhttt" zeg ik en trek haar op schoot. Ze leunt met haar hoofd op mijn schouder. "Wil je anders vanavond met wiskundebijles beginnen?" Vraag ik. "Serieus probeer je me daarmee op te vrolijken" grinnikt ze. Ik haal mijn schouders op. "Ik moet iets proberen" zeg ik lachend. Scarlett begint ook te lachen. "Maar babe" zeg ik. Ze kijkt me vragend aan. "Je lacht wel." Grijns ik. Ze grinnikt en geeft me een speelse tik tegen mijn schouder aan. Ik grinnik."wat moet ik dan zeggen thuis?" Vraagt ze. "Dat je naar een vriendin bent" zeg ik. "Oke" zegt ze en glimlacht. Ze staat op. "Okee kneus hoelaat moet ik bij jou zijn en waar woon je" vraagt ze grinnikend. Ik loop op haar af en duw haar zacht tegen de muur aan. "Ik ben geen kneus" zeg ik wat dreigend misschien. "Oke je bent geen kneus" zegt ze geschrokken. Ik zet een stap achteruit. "Ik zal mezelf wel verbeteren je bent een hele grote kneus" lacht ze en rent weg. Ik ren achter haar aan maar voor mijn neus moet dan net de directeur gaan staan. "Lex waarom ben je niet in de les" zegt hij chagerijnig zoals elke dag. Serieus die man is echt nooit vrolijk. Oke ik kan moeilijk zeggen wat er echt aan de hand was. "Ik ging hardlopen" zeg ik. "Het is heel goed voor je lichaam weet je en" begin ik. "Lex!" Roept hij nog chagerijniger. Slimme zet lex. Verderop in de gang zie ik de scarlett lachend staan kijken. "Weet je waar hardlopen nog meer goed voor is. Dat je snel weg kan rennen" zeg ik en ik glip langs hem af maar hij grijpt me terug bij mij shirt. "Kom jij maar even mee daar mijn kantoor" zegt hij en trekt me mee die richting in. Verderop in de gang zie ik scarlett staan. Ze maakt lachend een sorry gebaar. Ik schud lachend mijn hoofd. De directeur loopt het kantoor in. Ik ga op de stoel zitten en zak onderuit. "Dus lex" zegt hij."waarom ben je ineens zo geinterresseerd in scarlett" zegt hij. "Ze is knap" zeg ik nonchelant. "Jullie zijn mates of niet" zegt hij. "Zo kun je het ook zeggen" zeg ik. "Je kan haar er niks over vertellen lex" zegt hij streng. Ik grom. "Echt niet lex" zegt hij weer. "Ik wil dat je weer met mijn dochter uitgaat en scarlett geen aandacht meer geeft." Zegt hij. "Mooi niet dat ik weer met brithney uitga!!"roep ik. Ik sta op en loop het kantoor uit. Scarlett kom ik op de gang tegen. "Zonnelaan 156 om 6 uur" zeg ik. Ze knikt. Ik loop de school uit.ik ga naar mijn motor en rij naar huis.
Als ik thuis ben loop ik naar binnen. "BEN THUIS!!" roep ik. Mijn vader zit weer eens in het kantoor te werken. Mijn ouders zijn gescheiden dus mijn moeder woont hier niet meer. Mijn vader werkt bijna heel de dag door. Ik loop naar boven en plof neer op het bed. Voor ik het weet lig ik te slapen.
Ik word wakker van de bel die gaat. Ik kijk op de klok. IS HET NU AL 6 UUR?! Ik loop snel naar de badkamer en doe mijn haren goed en poets mijn tanden. Ik doe snel wat deo op.De bel gaat nog een keer. Ik hoor de deur open gaan. Sinds wanneer doet mijn vader de deur open."LEX ER IS IEMAND VOOR JE!!" hoor ik mijn vader schreeuwen.ik ren de trap af naar beneden. Bij de deur zie ik scarlett ongemakkelijk naar de grond staan kijken. "Ik ben weer werken" bromt mijn vader. Ik knik en pak scarlett haar hand en trek haar mee naar boven. "Lex rustig" zegt ze. "Sorry" zeg ik lachend en loop wat langzamer. Als we boven zijn laat ik haar hand los. Ik loop mijn kamer in en ga op bed zitten. Ze staat ongemakkelijk bij de deuropening. Ik klop naast me op bed. Ze gaat zitten.let's start...
Heyy mensjes,
Dit was deel 12. Hopelijk vonden jullie het leuk. Vergeet niet te stemmen. Laat weten wat je ervan vond. Tips en ideeën zijn altijd welkom. Sorry voor de spelfouten.Groetjes roos
JE LEEST
I'm Yours
WerewolfDeel 2 van de You're mine serie Als twee tegenpolen ben je het nou bepaald over veel dingen eens. Bij Lex en Scarlett is dit het geval. Ondanks hun meningsverschillen weten de twee toch vaak het beste in elkaar naar boven te halen. Dat allemaal door...