{Lex pov.}
Ze ligt in mijn armen te slapen. In mijn kleren. Op vakantie in LA. Kan het nog beter? Ik zet de film af en til scar in bruidstijl naar bed toe want ja heel de nacht op de bank slapen is ook niet het meest comfortabel. Ik leg haar op bed en trek de trainingbroek bij haar uit. Ze slaapt altijd alleen in mijn shirt vandaar. Ik trek ook mijn broek uit en kruip dan onder de dekens. Ik leg de dekens ook over scar heen en sla mijn armen weer om haar heen. Ik leg mijn hoofd op haar schouder en doe mijn ogen dicht.
De volgende dag word ik wakker van scar die zacht haar lippen opde mijne drukt.ik kus zacht terug. Ze grinnikt en laat me weer los. Ik knipper mijn ogen. Scar is al helemaal aangekleed. "Hoelaat is het? "Vraag ik moe. "2 uur. "Grinnikt ze. "Is het al 2 uur!" Zeg ik en schiet overeind. Niet zon slim idee. Steken van hoofdpijn schieten door mijn hoofd. Scar duwt me weer terug in bed. Ze kruipt naast me op bed tegen me aan. Dan valt het me pas op dat ze mijn joggingsbroek en hoodie aan heeft. "Ik dacht dat we vandaag gewoon een dagje niks gingen doen"glimlacht ze en drukt een kus op mijn wang. "Ook goed"grinnik ik en sla mijn arm om haar heen. Ze kruipt nog dichter tegen me aan en legt haar hoofd op mijn borstkast. "Of we gaan iets anders doen"grijns ik. Ze grinnikt en slaat speels op mijn schouder. Ik kijk haar aan en ze kijkt me aan. Er valt zoveel te zien in haar ogen. Liefde, plezier,gelukkigheid en passie. Ik kan zo nog wel even doorgaan maar dan zou ik nog lang niet klaar zijn. Scar brengt haar hoofd langzaam naar mijn hoofd. Haar lippen raken teder de mijne. Ik kus zacht terug en trek scar wat meer naar me toe waardoor ze bovrnop me komt te liggen. Ik leg mijn handen op haar onder rug en zijn plaatst haar handen om mijn gezicht. Ik leg 1 hand op haar gezicht en ze sluit even genietend haar ogen. De tintelingen schieten door me heen. Ik druk mijn lippen zacht op haar mark. Ze kreunt zachtjes terwijl ze mijn naam zegt. Ik glimlach en plant mijn lippen de weef op de haren. Ik ga zachtjes met 1 hand door haar haren heen. Ze bijt op haar lip en ik druk een kus op haar neus. Ze glimlacht en ik verplaats mijn lippen naar haar schouder. Ik trek haar shirt een beetje opzij. Ik plaats mijn lippen zacht op haar schouder en druk een spoor kusjes naar naar nek. Ze gaat met haar handen door mijn haren heen. ik snuif haar geur licht op. Ik trek scar nog dichter naar me toe en ze slaat haar armen om mijn middel. Ik leg mijn hoofd in haar nek en sluit mijn ogen even. Hoe kan ik ooit zon meisje als scar hebben verdiend. Ik heb mensen vermoord. Onschuldig. En toch heb ik scar. "Babe"mompel ik. "Hmmm"reageert ze. "Je bent van mij toch?" Vraag ik. "Helemaal"zegt ze lief en kijkt me schattig aan. "Ik hou van je babe heb ik dat al eens gezegd"mompel ik en druk mijn lippen kort en teder op die van haar. "Al duizenden keren"grinnikt ze. "Dat vind ik niet vaak genoeg"mompel ik en glimlach tegen haar lippen aan. "Ik hou ook van jou lex. Niemand houd meer van een persoon als ik van jou"zegt ze lief. "Er is 1 uitzondering"glimlach ik. Ze schud lachend haar hoofd en plant haar lippen dan weer passievol op de mijne. Ik kus terug en laat mijn handen over haar rug naar de rand van haar shirt glijden. Ik trek het uit en gooi het op de grond. Niet geheel vlekkenloos maarja. Scar grinnikt en laat haar handen over mijn borstkast glijden. Ze gaat met haar handen over mijn sixpack heen. Ze laat haar vingers blokje voor blokje eroverheen glijden. Ze drukt een kus op mijn tattoo. Ik volg elke beweging die ze maakt. Ik trek haar dichter naar me toe en laat mijn handen door haar haar gaan. Over haar rug. Ik draai ons om en houd mijn handen stil bij haar bh bandje. Ik kus scar op der neus en kijk der vragend aan. Ze knikt en glimlacht. Het ding ligt binnen no time op de grond . Ze kust met zacht op mijn lippen. Ik glimlach en kus terug.
Hey mensjes
Het duurde weer even maar een nieuw hoofdstuk is er weer. Wie kent er allemaal letters to juliet de film. Echt een aanrader.
Laat weten wat je ervan vond. Vergeet niet te stemmen en tips en ideeën zijn altijd welkom.Groetjes roos
JE LEEST
I'm Yours
WerewolfDeel 2 van de You're mine serie Als twee tegenpolen ben je het nou bepaald over veel dingen eens. Bij Lex en Scarlett is dit het geval. Ondanks hun meningsverschillen weten de twee toch vaak het beste in elkaar naar boven te halen. Dat allemaal door...