{Scarlett pov.}
We lopen het lokaal uit. Het is pauze. Ik en caithlynn gaan bij de kluisjes staan. "Wat hebben we zometeen?" Vraag ik aan caithlynn. Verderop in de gang zie ik lex me aankijken. Het word echt irritant. "We hebben zo" begint ze maar word onderbroken door lex."sorry" zegt hij en duwt caithlynn een beetje aan de kant."fuck it" mompelt hij. Hij duwt me tegen de kluisjes en plaatst zijn handen op mijn heupen en drukt zijn lippen tegen de mijne. Hij vraagt om toestemming die ik hem geef. Hij laat me weer los en onze hoofden steunen tegen elkaar aan. "Het kan me niet schelen dat caleb nu je vriendje is maar ik vind je echt leuk scarlett" zucht hij. Verschillende jongens staan te joelen. "Lex" zucht ik. "Nee niks zeggen" zegt hij. Hij pakt mijn hand en sleurt me mee naar de aula. Iedereen is meteen stil en kijkt ons aan. Leuk weer alle ogen op mij. Lex springt op een tafel. "Lieve scarlett. Dit is echt de laatste keer dat ik het nog ga vragen. Je bent de meest leuke,knappe,grappige,eigenwijze,mooie,aardige,lieve en ga zo maar door meid die ik ken. En ik weet dat je het niet wil horen maar dat maakt je nog leuker. Wil je mij de grootte eer geven dat ik jou vriendje mag zijn?" Vraagt hij. Overal klinken 'ahww' geluidjes maar sommige meiden kijken me bitchy aan. Lex steekt een hand naar me uit. Ik pak hem aan en sta nu ook op de tafel. Lex kijkt me nerveus aan. Ik glimlach en knik. "Is dat een ja?" Vraagt hij blij. "Ja" zeg ik glimlachend. Hij gebaart voor een knuffel. Ik spring in zijn armen en sla mijn benen om zijn middel. Ik druk mijn lippen op de zijne. Dit is zo speciaal. Ik laat hem weer los. Lex heeft een glimlach op zijn gezicht van oor tot oor. "Ik ben zo blij dat je nu de mijne bent" glimlacht hij. Ik word helemaal warm vanbinnen en glimlach. "Ik ook" zeg ik en glimlach. Ik draai me om en iedereen behalve wat meiden staan te klappen. En nog 1 iemand. Caleb. Hij kijkt me gekwetst aan. Ik spring van de tafel af. "Je bent ik bedoel was van mij" zegt hij. Alleen mijn reactie is"sinds wanneer zit jij hier op school"calrb zucht en schud zijn hoofd. "Caleb!" Roep ik en ren achter hem aan. Hij draait zich weer om. "Ik was dronken. Lex is mijn mate. Tuurlijk kies ik voor hem het is misschien hard maar ik kan niet meer zonder hem" zeg ik. "En ik dan" zegt hij met omhooggetrokken wenkbrauwen. "Zo te zien ben jij net zo arrogant alles alle andere" zucht ik en schud mijn hoofd. Ik draai me om en loop weg. "Scarlett" roept hij maar ik negeer hem. Ik loop de aula weer in en zie kim bij lex staan. "Maar lex ik ben veel beter dan scarlett"hoor ik haar zeuren. Lex schud zijn hoofd en zegt "niemand is beter dan scarlett" zegt hij. Hij ziet mij en glimlacht. Hij loopt naar me toe en geeft me een knuffel. Ik sla mijn armen om hem heen. "Laten we gaan" zegt lex. Ik kijk hem vragend aan. "Ja we gaan iets leuks doen" zegt hij en sleurt me mee naar buiten. "Maar lex" probeer ik nog maar het is al te laat want voor ik het weet krijg ik de helm van lex in mijn handen geduwd. Ik grinnik en zet hem op. Ik stap achter op en we rijden aan.
Lex stopt. Ik stap af en doe de helm af. We zijn in de stad. "Lex wat gaan we doen?" Vraag ik. "Wat denk je zelf babe" grinnikt hij. "Heey ik ben niet je babe.... wacht misschien toch wel" zeg ik. Lex lacht "helemaal van mij" grinnikt hij. Ik knik. Lex kijkt rond. Dan pakt hij mijn hand en trekt me een winkel in."lex naar welke winkel gaan we?" Vraag ik.we lopen de winkel in. Ik kijk rond. De winkel hangt vol met jurkjes. "Nee lex hier gaan we niet heen" zeg ik en wil de winkel weer uitlopen. Lex pakt me bij mijn heupen en tilt me terug naar binnen. Ik zucht en geef me over. Hij zet me neer."kan ik jullie ergens meehelpen?" Vraagt 1 vrouw die naast ons is komen staan. "Ja" zegt lex. "Nee" zeg ik snel maar ik ben al te laat de vrouw sleurt me mee de winkel in. Ik kijk achterom. Ik kijk lex vuil maar lachend aan. Lex lacht en blaast een kushandje toe.
Heyy mensjes,
Dit was deel 23. Hopelijk vonden jullie het leuk. Vergeet niet te stemmen. Sorry voor de spelfouten. Tips en ideeën zijn altijd welkom. Laat weten wat je ervan vond.Groetjes roos
JE LEEST
I'm Yours
WerewolfDeel 2 van de You're mine serie Als twee tegenpolen ben je het nou bepaald over veel dingen eens. Bij Lex en Scarlett is dit het geval. Ondanks hun meningsverschillen weten de twee toch vaak het beste in elkaar naar boven te halen. Dat allemaal door...