hoofdstuk 36

2.4K 148 6
                                    

{Scarlett pov.}

Ik word gapend wakker van lex die een hand door mijn haren haalt. Hij kijkt me glimlachend aan. "Goodmorning babe"zegt hij en drukt een kus op mijn haren. "Heyy"mompel ik. "Hoe was het met daan gister?" Vraag ik. "Goed. Hij heeft zijn mate gevonden" grinnikt lex. "Wie?" Vraag ik. "Olivia" zegt lex.
Ik glimlach en druk een kus op lex lippen. Hij draait me om waardoor ik nu bovenop hem lig. Hij slaat zijn armen om me heen en glimlacht. Er word op de deur geklopt. "Ohw kom op" zucht lex geërgerd. "Binnen" roep ik lachend. Mees doet de deur open. Ik ga naast lex liggen. Mees grijnst weer. Hij is nog steeds een creep.
Lex gromt dreigend. Mees slikt. Ik grinnik en druk een kus op lex zijn wang. "Lex die club eigenaar heeft gebeld" zegt mees. "Shhttt" sist lex en kijkt naar mij. Clubeigenaar? "Ik kom eraan" zegt lex. Mees knikt en loopt weg. Lex staat meteen op en loopt naar de kledingkast. Hij trekt er wat kleren uit en kleed zich om. "Lex wat is er aan de hand?" Vraag ik. Hij reageert niet en is heel gehaast. "Lex!" Roep ik. Hij zucht en draait zich om. "Ik ga een club kopen" zegt hij en loopt de kamer uit. Waarom doet hij er zo geheimzinnig over. Ik sta op en trek een zwarte legging net een donker bruine grote sweater aan. Ik trek mijn schoenen aan. Ik loop naar de badkaner en doe mijn haren goed en poets mijn tanden. Ik loop naar beneden. Lex pakt zijn motor sleutels en wil net weglopen."waar ga je heen" vraag ik. "Die club" mompelt hij snel. "Vergeet je niet iets" glimlach ik als hij weg wil lopen. Hij draait zich om en kijkt me vragend aan. Ik tik op mijn wang en zeg"afscheidkus?" Lex grinnikt en komt naar me toe lopen. Hij slaat zijn armen om me heen en tilt me op. Hij drukt een kus op mijn lippen en zet me dan weer neer. "Zo goed" grinnikt hij. "Ja je mag gaan" lach ik. Lex knikt en loopt de deur uit.

"Vertrouw je hem nou serieus" hoor ik mees achter me zeggen. Ik draai me om. "Hoezo niet" zeg ik. "Hij dumpt iedereen. Maar bij jou blijft hij langer. Hij gaat zelf een club kopen en is nogal gehaast" zegt mees. "Je bedoeld dat hij vreemd gaat" zeg ik zacht. "Ik sugereer niet maar het is een optie" zegt hij. "Ik vertrouw hem. Lex doet dat echt niet bij mij" zeg ik een beetje aarzelend. "Je moet het zelf weten" zegt mees en hij loopt weg. Ik ga naar buiten. Ik ren weer naar de plek toe waar lex en ij gisteren waren. Ik zucht en ga zitten en kijk naar het uitzicht. Zou lex me dat echt aandoen?

WAAR BEN JE?!-lex matelinkt hij.

Die berg van gister-scar matelink ik terug. Niet veel later hoor ik lex aan komen rennen. Ik draai me om. Lex snel naar me toe en trekt me overeind. Hij trekt me in een knuffel en left zijn hoofd in mijn nek. Hij snuift mijn geur op. "Ik was bang dat er iets was gebeurt" zucht hij opgelucht. "Dat is niet. Heb je de club gekocht?" Vraag ik. "Ja" zegt hij heel snel. "Okeee..." zeg ik. "Wat" vraagt hij. "Je bent zo gehaast,gespannen als je het erover hebt" zeg ik. "Zal vast te maken hebben met de club" lacht hij het weg. Ik kijk hem aan met een meen je die blik. "Ander onderwerp" zegt hij. Hij legt zijn handen op mijn onderrug en drukt me nog dichter tegen hem aan. Hij drukt zijn lippen op de mijne. Het is anders als normaal. Hij is heel gespannen. "Lex" zucht ik. Hij kijkt me licht wanhopig aan. "Wat is er gebeurt?" Vraag ik. Lex zucht en gaat zitten. Ik ga naast hem zitten maar hij trekt me meteen op schoot. "Ik wil er niet over praten" zegt hij. Ik zucht en sta op. Ik loop terug naar het bos. "Scar!" Roept lex. "Wat?!" Roep ik geïriteerd. "Je wilt het niet vertellen. Je bent gehaast en gespannen. Je verbergt iets. En toch moet ik je begrijpen. Lekker duidelijk dit lex" zeg ik. Lex kijkt naar de grond."afscheidskus?" Vraagt hij.ik zucht en schud mijn hoofd. Ik draai me om en ren terug naar het packhuis.

Heyy mensjes,
Wat is er met lex? Zou hij vreemd gaan? En wat is er met die club aan de hand? Laat weten wat je ervan vond in de reacties. Tips en ideeën zijn altijd welkom. Vergeet niet te stemmen.

Groetjes roos

I'm Yours Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu