{Scarlett pov.}
We lopen mijn kamer in. Ik ben hier al even niet meer geweest. Ik kijk rond. Ik voel lex zijn handen op mijn heupen. Hij haalt een pluk haar weg uit mijn nek en drukt er een dpoor van tedere kusjes. Even sluit ik genietend mijn ogen.ik draai me naar hem om en hij plant zijn lippen weer op de mijne. Ik kus hem terug. Hij wil met zijn handen onder mijn shirt maar ik duw hem snel weg. "Niet hier gekkie"grinnik ik. "Ahhh waarom niet"grinnikt hij nep gekwetst. Meteen hoor ik mijn ouders de trap op komen lopen. Lex hoort het blijkbaar ook dus schud hij lachend zijn hoofd. Hij drukt een kus op mijn wang. "Slapen dan?" Vraagt hij. Ik knik. Ik wil naar de kledingkast lopen om een pyama te pakken maar zodra ik de deur open maak krijg het shirt wat lex vandaag aan had naar me toegeworpen. Ik grinnik en kleed me om. Hij glimlacht. Hij trekt xijn broek uit en kruipt in bed. Ik plof naast hem neer en hij trekt de dekens over ons heen. "Je bent zo knap in mijn kleren. Eigenlijk ben je altijd knap"glimlacht hij. Ik begin te blozen. "Nu ben je nog schattiger dan je al was"grinnikt hij en drukt zacht een kus op mijn lippen waardoor ik nog roder word.ik kruip in zijn armen en druk mijn hoofd in zijn nek holte. Om mijn rooie wangen te verbergen. Lex slaat zijn armen om me heen en grinnikt zachtjes. "Trusten babe"fluistert hij en druk t een kus op mijn haar. Dan val ik in slaap.
Ik word wakker van de fluitende vogels buiten. Due beestjes zijn ook altijd vrolijk he. Grinnik ik in mezlef. Ach ja als ik een vogel zou zijn zou ik dat waarschijnlijk ook zijn. Heel de dag vliegen en 'muziek' maken. Ik voel lex een kus op mijn wang drukken. Ik glimlach en open mijn ogen. Lex staat naast het bed en kijkt me grijnzend aan. Hij heeft een zwarte joggingbroek aan. Geen shirt. Nu kan je zijn tattoo tenminste zien. Mijn moeder komt de kamer inlopen. "Nou scar je hebt wel een goede uitgekozen"grinnikt ze en knikt naar lex. "Ma-am"zucht ik. Lex lacht en tilt me op uit het bed. "Neeheee mijn bedroep ik dramatisch. Lex grinnikt en zet me naast hem op de grond hij slaat een arm om me heen. "Heb je nou een tattoo van scarlett haar naam op je schouder staan!" Zegt mijn moeder enthousiast. Lex knikt en glimlacht. "Ahww dat is zo lief." Zucht ze. Ik druk een kus op lex wang. Hij glimlacht naar me en drukt een kus op mijn voorhoofd. "Maar er is een melody voor jullie" zegt ze. "Is melody er!" Roep ik blij. Mijn moeder knikt. Ik ren naar de deur. "BABE!" roept lex als ik bij de deur ben. Ik draai me om en kjk hem aan. Hij gooit een joggingsbroek naar me toe. "Ohja een broek is altijd handig" zeg ik. Lex lacht en ik trek hem snel aan en ren dan naar beneden. Ik hoor lex nog net tegen mijn moeder zeggen "als die blij is" maar aan zijn voetstappen achter me te horen komt hij er ook aan. Ik ren de woonkamer in waar melody zit. "Heey scar"zegt ze vrolijk. Ik trek haar in een knuffel maar achter me hoor ik lex grommen. Ik grinnik en laat mel weer los. Ik druk een kus op lex zijn lippen en loop dan naar de keuken om ontbijt voor mij en lex te maken. Als ik klaar ben loop ik ermee naar lex en mel. "Oke ik was gekomen om het wraakplan te bespreken"zegt ze. "Ohja dat moesten we nog doen ja" zeg ik en neem een hap van mijn broodje. Lex slaat een arm om mijn schouders en knikt. "Oke laten we dan maar beginnen"zegt mel.
Heyy mensjes,
Zouden jullie het wraakplan onder dit hoofdstuk nog een keer willen zetten? Laat weten wat je ervan vond. Vergeet niet te stemmen en tips en ideeën zijn altijd welkom.Groetjes roos
JE LEEST
I'm Yours
WerewolfDeel 2 van de You're mine serie Als twee tegenpolen ben je het nou bepaald over veel dingen eens. Bij Lex en Scarlett is dit het geval. Ondanks hun meningsverschillen weten de twee toch vaak het beste in elkaar naar boven te halen. Dat allemaal door...