hoofdstuk 26

2.7K 153 8
                                    

{Scarlett pov.}

"Wat bedoel je?" Vraagt lex. "Wisten jullie dat dan nog niet?" Vraagt ze verbaasd. Ik schud mijn hoofd. "Ohw dan zal ik het vertellen. Als degene die de ziel van de maangoden dragen een kind krijgen. Dat ben jij dus scarlett. En je hebt je mate gevonden dan worden jij en je mate de 2 nieuwe maangoden"verteld ze vrolijk. Ik en lex? De 2 maangoden?waarom zeiden mijn ouders niets? Ik begin langzaam boos te worden. Ik hou er niet van als mensen dingen voor me verzwijgen. "Oma wij gaan maar weer eens het was gezellig" zegt lex. Hij pakt mijn hand en loopt snel het restaurant uit. "Waarom ging je nou weg!" Sis ik als we buiten staan. "Omdat je boos werd" lacht hij. Ik kijk hem vragend aan. "Ohw ben ik dat ook vergeten te zeggen. Ik kan jou emoties voelen en jij de mijne" zegt hij. "Ohwww" zeg ik hij pakt mijn hand en loopt naar een bankje. "Maar wat mijn oma zei daar wou ik het wel met je over hebben" zegt hij zodra we zitten. "Wist jij ookal dat we de maangoden werden!" Roep ik en spring boos op. "Nee"lacht lex. Hij pakt me bij mijn heupen en trekt me opschoot. "Waardan over?" Vraag ik. "Samenwonen" zegt lex vragend. Ik kijk hem met grote ogen aan. Is hij serieus?

{Lex pov.}

Ze kijkt me met grote ogen aan. Ik hoop echt dat ze ja zegt. Ik ben al alpha maar ik mocht van mijn vader pas in het packhuis wonen als ik mijn mate had gevonden. "Euhmm lex" begint ze. "Ik wil je nergens toe dwingen" zeg ik snel en kijk naar de grond. Het zou jammer zijn als ze nee zegt. Ik snap het ergens ook wel."lex" zucht ze lachend. Ik kijk op. "Ik zou het heel leuk vinden om elke dag naast jou wakker te worden" grinnikt ze. Ik glimlach en til haar op en draai haar een rondje. "Jij bent blij" lacht ze. "Klopt" ik grinnik. "Wanneer wil je?" Vraag ik. "Ik pak vanavond mijn spullen wel en dan kan ik morgen naar jou." Zegt ze waardoor mijn glimlach van oor tot oor nog groter word. Zo gaan we naar scarlett toe.

{Scarlett pov.}

We lopen mijn huis in. "Ben er" roep ik. We lopen naar de woonkamer. "Heyy scar" zegt mijn moeder blij en trekt me in een knuffel. Ik draai mijn hoofd en zie mijn vader en lex elkaar zo'n bro hug. Ik laat mijn moeder los. "Wat os er met jullie gebeurd" zeg ik lachend. "We hebben gepraat" lacht lex. Mijn vader knikt. "Scar we vinden het goed als je bij lex intrekt." Zegt mijn vader. Mijn moeder glimlacht. Je kan zien dat ze het moeilijk vinden maar dat snap ik ook wel. "Dankje dankje dankje!!" Zeg ik blij en trek ze allenei in een knuffel. Lex gromt. Ik lach en laat ze los en ga naast lex staan. Hij slata tevrede zijn arm om mijn middel. Mijn vader kijkt lachend toe. "Ben ik nog steeds zo jaloers"vraagt hij aan mijn moeder. "Ja elke dag nog" lacht ze. Ik grinnik. "Ach ja liever jaloers dan er niks omgeven" zegt lex. Mijn vader geeft een goedkeurend klopje op lex zijn schouder. "Lex en ik gaan naar boven" zeg ik. "Deur open" lacht mijn vader terwijl ik lex meesleur. "Pa-ap" zucht ik en voel mijn wangen rood worden.  Lex lacht. "Ga maar naar boven" grinnikt mijn moeder. Ik knik en trek lex mee naar boven. We lopen de trap op. Als we boven zijn tilt lex me op en zoent me.ik sla mijn benen om zijn middel. Hij loopt mijn kamer in. Hij duwt me tegen de kledingkast. Ik ga met mijn handen door zijn haren heen en trek er zachtjes aan. "Scarlett" mompelt hij. Ik grinnik. "Ik kan me niet lang meer inhouden" zucht lex. Ik druk nog een kus op zijn lippen en laat hem dan los. Hij glimlacht. "Ohh heb je de jurkjes" vraag ik. Hij knikt en geeft het tasje aan mij. Ik wil net naar de badkamer lopen om me om te kleden als lex aan mijn arm trekt. "Je kan ook hier omkleden. Het is het zelfde als je bikini" grijnst hij. Hij heeft een punt... "oke goed" grinnik ik. Hij kijkt me verbaasd aan. Ik knik. Hij ploft grijnzend op bed neer. "Laat de show maar beginnen" lacht hij. "Lex" lach ik en mijn hoofd word zo rood als een tomaat.

Heyy mensjes,
Dit was deel 26. Hopelijk vonden jullie het leuk. Vergeet niet te stemmen. Laat weten wat je ervan vond. Tips en ideeën zijn altijd welkom.sorry voor de spelfouten.

Groetjes roos

I'm Yours Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu