{Scarlett pov.}
Ik druk kusjes in zijn nek. Hij kreunt zachtjes. Ik grinnik en druk een kus op zijn lippen. Als ik terug trek plant hij zijn lippen meteen weer op de mijne. Hij gromt lichtjes. Als ik om hem te plagen een kus op zijn mondhoek druk. Dan begint hij te grijnzen. Ik kijk hem vragend aan. Hij brengt zijn hoofd naar mijn nek. Hij laat zijn lippen mijn mark heel lichtjes raken. Nu grom ik en ga met mijn handen door zijn haren en trek er zachtjes aan. Hij kreunt lichtjes. Ik treek hem dichter naar me toe. Hij drukt langzaam mijn mark. Ik kan een lichte kreun niet onder drukken. Nu grijnst lex. Maar dat spelletje kan ik ook spelen. Ik trek hem nog dichter naar me toe. Ik ga met mijn handen door zijn haren en trek er zachtjes aan. Ik druk een spolr kusjes van xijn schouder naar boven. Naar zijn nek,naar zijn kaak tot aan zijn mondhoek. Ik druk een kus op beide mondhoeken en lex begint weer te grommen. Ik trek lichtjes aan zijn haren en hij kreunt zachtjes. Ik grinnik. "Scar je moet nu ophouden" gromt hij en zijn ogen worden lichtjes goud. "Waarom"vraag ik eigenwijs. "Omdat ik me anders niet meer kan inhouden"gromt hij. Ik grinnik en druk nog een kus op zijn mondhoek. Hij gromt en drukt zijn lippen hard op de mijne. Als hij me loslaat legt hij zijn hoofd in mijn nek. Ik voel zijn warme adem. Hij snuift mijn geur op om rustiger te worden. Het lijkt te werken. Zijn spieren verslappen en hij zet me weer op de grond neer. Hij legt zijn handen op mijn onderrug en kijkt me aan. "Je ogen"zeg ik. Ze zijn nog goud. Vol lust. Hij knippert wat en zijn eigen chocoladebruine ogen komen weer te voorschijn. "Scar ik wil echt niet mijn controle verliezen"gromt hij. Ik grinnik. "Scar!" Gromt hij nu iets dreigender. "Lex ik weet dat je voorzichtig zal zijn. Bovemdien haat je het om mij pijn te doen dus pas je wel op"glimlach ik. "Ja maar jij bent mijn mate"zegt hij wat kalmer maar trekt me wel dichter naar zich toe. Bij het woordje mate word ik helemaal warm van binnen en de tintelingen schieten door mijn lichaam. "Ik ben gewoon bang dat het een keer fout gaat"zucht hij. Ik leg mijn hoofd op zijn borstkast en hij laat zijn kin op mijn hoofd steunen. "Je bent de beste"glimlach ik. "Weet ik toch"grinnikt lex. "Eigendunk.uhuhummmm"zeg ik en hoest sarcastisch. Ik geef hem een speels tikje op zijn schouder. "Hij drukt een kus op mijn voorhoofd. "We moeten gaan"zegt lex terwijl hij op de klok kijkt.ik knik. Lex pakt mijn hand. Ik druk een kus op zijn wang. Hij glimlacht en pakt zijn koffer ik pak mijn koffer ook. Hand in hand lopen we naar de taxi die ons naar het vliegveld brengt.
Ondertussen zitten we in het vliegtuig. Als de stewardess langs loopt en flirterig naar lex knipoogt kruip ik bij hem op schoot. Hij slaat een arm om me heen. Ik grom gevaarlijk naar de stewardess die meteen weg loopt. Lex drukt verderlicht zijn lippen op mijn mark. "Is er iemand jaloers"mompelt lex tegen mijn huid aan. Zijn warme adem kietelt tegen mijn huid. Ik grom zachtjes. "Je bent van mij"grom ik. Lex kijkt me verbaasd aan. "Wat?" Vraag ik. "Je ogen ze zijn goud. Ze zijn nog nooit goud geweest"zegt hij nog verbaasder. Ik knipper wat. "Ahhh het was net zo sexy"gromt hij laag op een dierlijke toon. Waardoor hij een rare blik krijgt toegestuurd van de enigste persoon in de 1ste klas cabine. "Als jij is heel snel weg gaat"gromt lex. De jongen weet niet hoe snel hij weg moet gaan en vlucht als het ware naar de 2de klas coupé. Lex kijkt me grijnzend aan. Zijn ogen kleuren ook langzaam goud."ze zijn weer goud"zegt lex weer op diezelfde dierlijke toon. "Mooi"grom ik ook op een dierlijke toon. Een verbaasd kreetje kan ik niet tegen houden. Lex grijnst en trekt me zo dicht mogelijk naar zich toe. Hij zet zijn lippen op mijn mark en ik kreun zachtjes. "Je bent van mij scar. Van mij"gromt hij en kust me weer in mijn nek. "Zeg het" zegt lex. "Zegt het scar. Zeg dat je van mij bent" zegt lex. "Ik...ik ben van jou"zeg ik. "Mooi" mompelt hij tegen mijn huid aan. Hij plant een spoor kusjes van mijn schouder naar mijn kaak. Zodra hij een kus op mijn mondhoek drukt hoor ik de serveerster zeggen "willen jullie iets te eten." Lex begint luid te grommen omdat ze ons stoort.ze kijkt me bitchy aan."van mij"gromt lex en trekt me dichter naar zich toe. "Nee we hoeven geen eten flikker op!" Roept lex als ze nog steeds staat te kijken. Ze loopt weg.lex gromt tevreden. Ik ga weer op de stoel naast hem zitten. Lex gromt en in no time zit ik weer op schoot. Ik grinnik. Ik kruip tegen lex aan en leg mijn hoofd op zijn borstkast. Er komt een tevreden geluidje uit zijn mond en laat zijn kin dan op mijn hoofd steunen.
Heey mensjes,
Dag 3 van de uitwisseling😊. Iemand uit mijn klas heeft heimwee. Hebben jullie tips? Ik vind het zo sneu. Laat wetrn wat je ervan vond. Vergeet niet te stemmen.Groetjes roos
JE LEEST
I'm Yours
WerewolfDeel 2 van de You're mine serie Als twee tegenpolen ben je het nou bepaald over veel dingen eens. Bij Lex en Scarlett is dit het geval. Ondanks hun meningsverschillen weten de twee toch vaak het beste in elkaar naar boven te halen. Dat allemaal door...