{scarlett pov.}
Buiten is het donker. We zitte met zijn alle in de tuin. Er staan kaarsjes voor de verlichting. Ook is er een kleun vuurtje. "Ik ga slapen" gaapt mijn moeder. "Dan ga ik mee" voegt mijn vader eraan toe. "Trusten" mompel ik. "Weltrusten" zegt lex. "Jullie ook straks" zegt mijn moeder. Ze staan op en lopen naar binnen. Lex komt naast mij op het bankje zitten en slaat een arm om mijn schouder. Ik krup tegen hem aan en doe genietend mijn ogen dicht. Lex haalt een hand door mijn haren heen en drukt een kus op mijn haren. "Lex..." mompel ik. "Hmm" antwoord hij. "Je vind me leuk toch" vraag ik. "Dat je dat nog moet vragen" zegt hij en drukt nog een kus op mijn haren . Hij verstevigd xijn grip nog wat. "Maar je bent de 'badboy' je neemt toch met elk meisje en dumpt ze dan weer" zeg ik aarzelend. Lex zet me op zijn schoot en kijkt me recht aan. "Maar dat doe ik niet bij jou. Ik hou van je" zegt hij en glimlacht lief. Ik glimlach maar. Ik vind dat je de woorden ik hou van je eerst goed moet verdienen. Ik vind het lastig om het nu al te zeggen. Lex kijkt me vragend aan. "Meestal zeg je het terug " zegt hij. "Je moet het eerst verdienen" zeg ik. Lex grinnikt zacht en drukt een kus op mijn lippen. Hij gaat op zijn zij liggen. Ik kruip tegen hem aan en hij sluit zijn armen om me heen. Ik gaap."Weltrusten babe" zegt hij en drukt een kus in mijn nek. "Trusten handsome" grinnik ik en lex lacht zachtjes. Mijn ogen worden zwaar en ik val in een diepe slaap.
{Lex pov.}
De volgende ochtend word ik wakker van een felle flits in mijn ogen. Ik doe langzaam mijn ogen open en daar staan jesse en sky. Sky heeft een fototoestel vast. Ik kijk naar het meisje in mijn armen. Scar ligt nog heerlijk te slapen met haar gezicht in mijn shirt gedrukt. "Goedemorgen lex" lacht jesse. "Ook hallo" zucht ik moe en laat mezelf weer op het bankje neer vallen. "Scar" probeer ik en druk een kus op haar wang. "Ze doet langzaam haar ogen open. Weer flitst het. Scar knippert wat met haar ogen. "Goodmorning" zucht ze. "Goedemorgen" zeg ik met een hese ochtendstem. Scar drukt een kus op mijn wang die nu helemaal tintelt.weer flitst het. Scar draait zich om. "Ma-am!" Zucht ze. "Kom scar" zegt ik en trek haar opschoot. Ze leunt tegen me aan en drukt haar gezicht in mijn shirt. "Als jullie toch weggaan hebben we wel wat fotos nodig" lacht sky. Jesse schud lachend zijn hoofd en zegt "we kunnen ze ook gewoon opzoeken" "shttt. Dit is leuker" zegt sky vrolijk. "Ik ga Naar boven" zegt sky. Ik knik en sta ook op. Jesse lacht zacht. Ik loop met sky mee naar haar kamer.
"Ik ga douche" zegt ze. "Mag ik mee" grijns ik. Ze kijkt me wat geschrokken aan. "Scar het hoeft niet" lach ik. Ze zucht opgelucht. Ik grinnik. Ze trekt wat kleren uit de kast en loopt de badkamer in. Ik plof op bed neer en pak mijn telefoon.daan heeft me geappt waar ik blijf. Het is 10 uur het al school maar ja ik en scar hoeven niet meer.ik stuur dat ik niet meer kom. Meteen belt hij op. Ik neem op "hoezo kom je niet meer!" Roept Daan door de telefoon. "Scar haar ouders vonden het niet nodig" zeg ik. Ik zie jesse bij de deur staan. "Zal ik het hem uitleggen" vraagt hij. Ik knik en geef hem de telefoon. "Met alpha jesse" zegt hij en loopt de kamer uit. Niet veel later komt hij terug en geeft de telefoon weer aan mij. "Tnxx" zeg ik. Hij knikt en loopt weer weg. Ik houd de telefoon weer ana mijn oor. "Gast jij hebt echt geluk. " zegt hij. "Kom straks naar het packhuis dan leg ik het verder uit. Neem Brady ook mee." Lach ik. Ineens hoor ik scarlett gillen. "Lex wat gebeurt er!" Roept Daan. "Ik moet gaan" zeg ik snel en hang op. Ik spring van het bed af en snel naar de badkamer. Hij zit op slot.ik begin op de deur te bonzen. "SCAR WAT IS ER!!" roep ik in lichte paniek. Ik hoor haar zacht snikken.wat is er gebeurd?!
Heyy mensjes,
Dit was deel 29. Hopelijk vonden jullie het leuk. Laat wten wat je ervan vond. Vergeet niet te stemmen. Tips en ideeën zijn altijd welkom. Sorry voor de spelfouten.Groetjes roos
JE LEEST
I'm Yours
WerewolfDeel 2 van de You're mine serie Als twee tegenpolen ben je het nou bepaald over veel dingen eens. Bij Lex en Scarlett is dit het geval. Ondanks hun meningsverschillen weten de twee toch vaak het beste in elkaar naar boven te halen. Dat allemaal door...