{Scarlett pov.}
"Uhuhuhmmm"monpelt lex vader lichtjes ongemakkelijk. Ik grinnik en druk nog 1 snelle kus op lex lippen. Lex glimlacht en zet me weer naast zich neer. "Fijn dat jullie het leuk vinden. Jullie vlucht gaat om 3 uur mirgenmiddag.ik ga weer doei"zegt hij. "Doei" zeg ik terwijl hij wegloopt.
We zijn weer in het packhuis. Ik ben best moe en lex ook dus we gaan zo slapen. We lopen onze slaapkamer in. "Ik ga nog even douchen" zeg ik. "Mag ik mee. Dan hebben we waterbesparing" zegt lex vragend. Ik grinnik. "Goed" grinnik ik en trek een shirt van lex en ondergoed uit de kast. "ECHT?!" Roept lex blij. Ik knik lachend.hij springt vrolijk in de lucht. Hij pakt kleren en weet niet half hoe snel hij in de badkamer miet zijn. Rare hond grinnik ik in mezelf. Ik loop ook de badkamer in. Lex stapt net onder de douche. Ik kleed me uit en stap ook onder de douche.
{Lex pov.}
Ze kont de douche ook in. Ze weet niet goed wat ze moet doen. Ik pak haar hand en trek haar naar me toe."je bent beeldschoon"glimlach ik. Ze bloost lichtjes en drukt een kus op mijn wang. ik glimlach. Ik leg mijn handen op haar schouders en masseer ze zachtjes. Ze xucht en leunt tegen me aan. Ik haal haar haar wat uit haar nek en druk een spoor kusjesvan haar kaak naar haar schouder. "Lex"mompelt ze. Ik grinnik en draai haar om. "Shampoo?" Vraag ik lachend. Ze knikt. Ik pak een shampoo fles en smeer haar haren in. Ze spoelt het uit. Ik geef de fles grijnzend aan haar. Ze doet wat shampoo op haar handen en gaat op haar tenen staan. Ze springt naar mijn hoofd want ze komt er niet goed bij. Ik grinnik. "Ik kom er niet bij" zucht ze. Ik grinnik en buk wat.
{Scarlett pov.}
Hij spoelt zijn shamppo ook uit. Ik ga op mijn tenen staan en druk een kus op zijn wang. Hij scant met zijn ogen mijn lichaam. "Kun je het zien" gtinnik ik. "Heel goed" zegt hij hees en duwt me tegen de muur. Hij drujt een spoor kusjes van mijn kaak naar mijn schouder. Er ontsnap een kleine kreun uit mijn mond waardoor ik lex tegen mijn huid aan voel grijnzen. Ik druk een kus op zijn mondhoek om hem te plagen. Hij gromt en drukt zijn lippen vol op de mijne. "Lex" mompel ik. "Hmm" zegt hij. "Ik had eerlijk nooit verwacht dat ik zon leuk vriendje zou hebben" grijns ik dit keerm lex glimlacht en zijn wangen worden lichtjes rood. "Je bloost"grinnik ik. "Echt niet" zegt hij en stapt snel de douche uit. "Ahhh het is juist schattig" grinnik ik. Hij stapt meteen weer onder de douche en drukt een kus op mijn wang en gaat dan weer onder de douche uit. "Alleen jij mag dat vinden" zegt hij lachend. Ik grinnik en doe nog wat inzeepspul op en ga dan ook onder douche uit. Lex is al weer weg. Ik kleed me om en doe mijn haren in een losse knot. Ik loop de kamer in. Lex licht languit op bed en gaat meteen zitten zodra hij mij ziet. "Kijk dat ziet er heeeeel goed uit. Maarja alles staat jou mooi"glimlacht hij. "Slijmbal" grinnik ik en pak een kissen van het bed en sla op zijn rug. "Auwhhh" zegt hij nep gekwetst en grijnst. Ik grinnik en ga op schoot zitten. "Filmpjee?" Vraagt hij. Ik knik en zet netflix aan op de tv. "Welke film" vraag ik. "ik hoef geen gehoorbeschadiging dus geen horrorfilm" grinnikt lex. "Oww ik weet iets" grinnik ik. Ik zet de kleine zeemeermin aan. Het liedje 'diep in de zee' begint te spelen. Ik begin meteen luidkeels mee te xingen. "Ow neee" lacht lex en valt achteruit op bed. Ik ga tegen hem aan liggen. Lex slaat zijn arm stevig om mij heen. Ik kijk weer naar de film. "Ga jij maar niet diep in de zee"mompelt lex en drukt een kus op mijn mark.
Heyy mensjes,
Wie vind diep in de zee ook een leuk liedje😁?ik wel in ieder geval😊 tips en ideeën zijn altijd welkom. Vergeet niet te stemmen. Laat weten wat je ervan vond.Groetjes roos
JE LEEST
I'm Yours
WerewolfDeel 2 van de You're mine serie Als twee tegenpolen ben je het nou bepaald over veel dingen eens. Bij Lex en Scarlett is dit het geval. Ondanks hun meningsverschillen weten de twee toch vaak het beste in elkaar naar boven te halen. Dat allemaal door...