hoofdstuk 24

2.6K 156 5
                                    

{Scarlett pov.}

Ondertussen heb ik 5 verschillende jurken in mijn handen en  lex kijkt lachend toe hoe de stapel steeds groter word. Zodra de medewerkster met een roze jurk aankomt lopen zeg ik. "Ik ga alvast passen" "wacht je vergeet deze roze jurk!" Roept ze. "Weet ik" roep ik terug en glip een pashokje in. Ik pak de eerste jurk. Het is een mintgroen coctailjurkje. Ik kleed me om. Ik moet nu alleen de rits nog dicht maken. Het lukt niet. Ik maak het gordijn een beetje open en kijk rond. Lex zit op een grote stoel met veel meiden om hem heen. Maar hij kijkt alleen naar zijn telefoon. Jupp dat is lex. "Lex"sis ik. Hij kijkt meteen op en komt glimlachend naar me toe lopen. "Wat is er babe"vraagt hij. "Kun je de rits dichtmaken" vraag ik. Hij grijnst en knikt. Hij komt de paskamer in. Ik doe mijn haren opzij en hij ritst hem dicht. Ik laat mijn haren over mijn schouders vallen. Lex kijkt me aan via de spiegel. "fuck scarlett"mompelt hij. Hij draait me om en duwt me tegen de spiegel. Hij plant zijn lippen op de mijne."lex" grinnik ik. Hij laat me los en glimlacht. "Je ziet er goed uit" grinnikt hij. "Weet ik" lach ik en draai een rondje. Lex begint ook te lachen. "En nu de pashokjes uit naar je andere vriendinnen die op je staan te wachten." Lach ik. "Ik heb geen andere vriendinnen" zegt hij en kijkt me vragend aan. "Die bij die stoel stonden kneus"lach ik en duw hem het pashokje uit. Ik kleed me om en doe het volgende jurkje aan. Het is een zwarte.  Als ik hem aan heb kijk ik snel langs het gordijn. Alle meiden staan nog steeds rondom lex. Hij geeft ze geen aandacht maar ik moet dit gewoon even doen. Ik loop het pashokje uit en loop recht op lex af. Ik leg mijn handen op zijn schouders. Hij kijkt op en glimlacht. Oke even iets duidelijk maken.Ik ga bij hem op schoot zitten en druk mijn lippen op de zijnen. Hij zoent me terug en glimlacht in onze kus. De meiden om ons heen hoor ik arrogant zuchten."waarom zoen jij hem zomaar!"roept een meisje. "Omdat ik haar ook zomaar kan zoenen" grinnikt lex en drukt zijn lippen weer op de mijne. "Ja naar dat mag je ook bij mij doen" zegt het meisje weer. Ik grinnik. Een ander meisje stoot haar aan en zegt "snap het dan ze hebben wat"  ze zucht en loopt boos weg en de rest volgt haar. Ik ga ook staan. "Ga jij ook weg" zegt lex met een pruillip. Ik grinnik en schud mijn hoofd. "Yesss" grinnikt hij. "Wat denk je" grinnik ik en draai een rondje. De jurk zwiert leuk mee. "Misschien kunnen we beter gaan" mompelt lex. "Vind je hem niet mooi?" Vraag ik verbaasd. "Jawel maar ik kan me niet lang inhouden als jij er zo uit ziet" zegt hij hees waardoor ik moet lachen. Ik ga grijnzend bij hem op schoot zitten. Hij schud zijn hoofd en tilt me op. Hij loopt naat het pashokje en zet me neer . "Omkleden en wegwezen" grinnikt hij. Ik lach. Ik doe het gordijn weer dicht. Ik kleed me om en loop met de jurkjes naar lex. Een vrouw komt aanlopen."kan ik iets terughangen?" Vraagt ze.ik zucht"hang alles maar terug" de 2 jurkjes zijn wel leuk maar wel duur. "Nee!" Zegt lex. "Die mintgroene en zwarte kopen we" zegt hij. De vrouw knikt en loopt weg. "Lex ik heb het geld niet!" Zeg ik. "Maar ik wel" grinnikt lex. "Maar ik heb niks om voor jou te kopen" zeg ik. "Je geeft me al genoeg door adem te halen" glimlacht hij en drukt een kus op mijn lippen. Hij pakt mijn hand en loopt naar de kassa. "Hoeveel kost het?" Vraagt lex. "276,58 euro" zegt de vrouw. "Zoveel!" Zegt lex verbaasd. De vrouw knikt. Lex zucht en steekt zijn pinpas in het apparaatje.

We lopen de winkel uit. Ik druk een kus op lex zijn wang. "Dankje" zeg ik en glimlach. Hij grinnikt "je doet er vanavond wel een aan hè" zegt hij grinnikend. Ik kijk hem vragend aan. "Ik kom vanacht bij jou slapen" zegt hij glimlachend.

Heyyy mensjes,
Dit was deel 24. Hopelijk vonden jullie het leuk. Vergeet niet te stemmen. Laat weten wat je ervan vond. Sorry voor de spelfouten. Tips en ideeën zijn altijd welkom.

Groetjes roos

I'm Yours Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu