hoofdstuk 68

1.8K 121 6
                                    

{Scarlett pov.}

Ik kan niet goed slapen eerlijk gezegd. Ik lig half op lex. Hij heeft zijn armen om me heen geslagen. Hij slaapt wel wat onrustiger dan normaal. Ik ga er even uit en loop een beetje rond. Niet heel de tijd in dat bed liggen. "NEE VERMOORD HAAR NIET!!" schreeuwt lex ineens. Och jee. "DEZE OORLOG IS MIJN SCHULD VERMOORD MIJ DAN!"schreeuwt hij weer. Hij worstelt in het rond. Hij begint ineens gevaarlijk naar zijn droomvijand te grommen. Volgens mij ben ik niet de enige die over die oorlog inzit. Wat kan ik doen?! "NEE!!" schreeuwt hij hartverscheurend. Ik kruip naast hem op bed dicht tegen hem aan. "Lex ik ben hier"zeg ik en druk een kus op zijn wang. Hij slaat zijn armen stevig om me heen alsof hij weet dat ik hier ben. Alleen niet iets te stevig als je het mij vraagt. Hij gromt naar zijn vijand. "ZE IS VAN MIJ!!"schreeuwt hij weer. In een keer gooit hij me het bed af... "LEX!!"roep ik een keer hard. Hij schidt overeind. De tranen staan in zijn ogen en hij is compleet in paniek. Als hij mij ziet schiet hij meteen het bed uit naar mij toe. "Gaat het? Heb ik je pijn gedaan?"vraagt hij bezorgd en scant mijn lichaam. "Nee. Je had weer een nachtmerrie"zeg ik. Hij staart naar de grond. "Het geeft niet lex"zeg ik. Ik kijk naar hem. Dan pas merk ik dat zijn borstkast schokkende bewegingen maakt en er een traan op zijn been valt. Ik kruip bij hem opschoot. "Lex ik ben hier. Bij jou"zeg ik en glimlach. Hij glimlacht vokrzichtig terug en lijk zich wat te ontspannen. Ik ga met een hand over zijn tattoo heen. "Weet je nog"glimlach ik. Hij grinnikt zacht en knikt. Hij trekt me in een knuffel. "Doe dat alsjeblieft niet meer" snikt hij zacht. Het is heel sneu hem zo te zien. Normaal is hij altijd de grote boze wolf en nu. Ik druk een kus op zijn lippen. Hij word rustig. "Wil je weer slapen?" Vraag ik. Hij knikt. We lopen naar het bed. Hij gaat liggen en ik kruip dicht tegen hem aan. "Ik druk een kus op zijn wang. "Slaaplekker handsome en vergeet niet dat ik hier ben"zeg ik. Hij glimlacht en knikt. Hij drukt een kus op mijn voorhoofd. "Slaaplekker scar ik hou van je"zucht hij verliefd en sluit daarna zijn ogen. Niet veel later val ik ook weer in slaap.

"Kukele ku!"roept iemand naast het bed. Wie the fuck zet er sochtends een haan naast iemand zijn bed neer. Ik doe mijn ogen open en zie olivia staan. "Wat moet je"zucht lex die zo te zien ook net wakker is. "Dankjewel olivia voor je wakker te maken voor de vergadering die jullie zo hebben. Anders was je er door heen geslapen kneus. Het is half 10"lacht ze. Ze loopt de kamer uit. Vergadering? Lex schiet het bed uit. "Niet te snel he lex ik wil niet weer naar het ziekenhuis maar welke vergadering?"grinnik ik. "We moeten over een half uur een vergadering houden met wat alphas eb lunas. Ik bespreek wat alpha zaken en jij gaat met de lunas iets doen. Je ouders komen ook. Dus opschieten"zegt hij en blaast lief een kushandje toe. Ik doe net alsof ik hem kan pakken. Lex grinnikt. Ik sta op en ga naar de klerenkast. Wat moet je aan bij zoiets. Netjes of niet. "Lex" zeg ik. "Hmmm"mompelt hij. "Wat moet je naar zoiets aan?" Vraag ik. Hij trekt de kledingkast open. "Echt scar heel de kledingkast hangt vol en je vraagt mij wat je aan moet"lacht hij en drukt een kus op mijn wang. Hij trekt er een zwarte broek en een zwart shirt met een roond met zwart geruit blousje uit de kast. "Zoiets"lacht hij en duwt het in mijn handen. Ik grinnik en kleed me om. Ik doe mijn haren en poets mijn tanden nog snel. Als lex klaar is lopen we naar de vergaderzaal. Tijd voor mijn eerste soort van vergadering.

Heyy mensjes
Laat weten wat je ervan vond in de reacties. Vergeet niet te stemmen. Tips en ideeën zijn altijd welkom.

Groetjes roos

I'm Yours Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu