{scarlett pov.}
"maar hoe heb je dat geregeld" zeg ik verbaasd. "Niet leuk?" Vraagt hij. "Jawel maar ik ben nieuwsgierig" zeg ik. Hij grinnikt "ik heb met je ouders gepraat"glimlacht hij. Ik grinnik en druk een kus op zijn wang. Hij kijkt om zich heen. "Wacht hier" zegt hij. "Woef" zeg ik lachend. "Dat ben je ook" lacht hij. Oja. Lex loopt een juwelier winkel in. Zou hij iets voor een ander meisje gaan kopen? Stom ik had nooit in zijn val moeten trappen. Ik zucht en ga tegen de muur aanzitten van een winkel. Ik leg mijn hoofd in mijn handen. Hoe kon ik nou zo stom zijn. "SCARLETT WAT IS ER GEBEURT!!" hoor ik lex roepen. Ik kijk op en hij snelt naar mij toe. Hij heeft een papierentasje vast. Ik kijk hem kwaad aan. "Wat is er?" Vraagt hij. "Waarom ga je vreemd" zeg ik. Hij begint te lachen. Ik kijk hem vragend aan. "Scarlett kan ik niet eens een cadeautje voor je kopen of denk je al dat ik vreemd ga" lacht hij. "Ssssttt je zei cadeautje" zeg ik blij en spring op. Hij geeft het tasje aan mij en glimlacht. In het tasje zit een zwart doosje. Ik pak het doosje en maak het open. Er zit een gouden armbandje in. Op een stukje staat 'you are my angel' "ahww" zeg ik. Ik ga op mijn tenen staan want lex is een kop groter dan mij... ik druk een kus op zijn wang en glimlach. "Blij mee?" Vraagt hij lachend. Ik knik enthousiast. "dan gaan we nu eten" zegt lex. Ik knik. Ik pak zijn hand en ren naar het eerste beste eetcafe wat ik zie. Ik ren naar binnen en ga in de hoek van het café op de bank zitten. Lex komt lachend naast me zitten. Een meisje komt naar onze tafel. Ze is best knap maar lex schenkt er geen aandacht aan. "Wat kan ik voor jullie halen" vraagt ze flirterig. Ze kijkt lex aan en trekt haar shirtje wat naar beneden. "Doe maar de te grote ego soep" zeg ik en knik overtuigend. Ze kijkt me vragend aan en lex schiet in de lach. Ik begin ook te lachen. Dan pas valt het kwartje bij haar. Ze zucht geirriteerd en loopt dan boos weg. "Goed café vriendinnetje" lacht lex. " tnxx vriendje" lach ik. Lex drukt een kus op mijn wang. "Je weet niet half hoe blij ik ben dat ik nu gewoon dit kan doen" zegt hij. Ik kijk hem vragend aan hij trekt me op schoot en plant zijn lippen op de mijne. Ik zoen terug. Lex glimlacht in onze kus. "Uhuhum" zegt iemand ongemakkelijk. Ik kijk geschrokken op. Een vrouw staat hoofdschuddend naar ons te kijken. Ze is gok ik rond de 70 jaar. "Lex...lex...lex jij leert het ook nooit" zegt de vrouw en ze komt op lex aflopen. Ze pakt hem bij zijn oorlel en trekt hem van de bank af. "Wanneer snap je nou eens dat je niet met elke meisje meteen het bed in miet duiken" zegt de vrouw vermoeid. "Maar oma" zucht lex. Wacht is dit zijn oma. Ik grinnik zachtjes. "Niks te maren lex je gaat nu mee naar huis en laat dat meisje met rust" zegt ze streng. Lex maakt een 'help' gebaar naar mij. Ik grinnik "wacht mevrouw!" Roep ik snel. De vrouw draait zich naar me om. "Ik ben lex zijn mate" zeg ik. Haar stemming veranderd van streng naar vrolijk. Ze knijpt in lex zijn wang "ik wist wel dat het je ooit zou lukken" zegt ze trots waardoor ik grinnik. "Oma" zucht lex. Ze komt op mij aflopen en trekt me in een knuffel "welkom in de famillie. Wanneer kom je bij ons wonen?" Vraagt ze enthousiast. "Euhhh" zeg ik en staar naar de grond. "Oma daar hebben we het nog niet over gehad" zegt lex. "Ohw sorry ik wou geen ongemakkelijkheid veroorzaken maar je bent altijd welkom meisje" zegt ze vrolijk. Ik glimlach en zeg "dank u mevrouw" "ohw zeg maar oma of oma antje. Je hoort er nu toch bij. Maar hoe heet je meisje?" Vraagt ze. "Scarlett" zeg ik. "Die naam ken ik ergens van" zegt ze nadenkend. "Er heten meer mensen scarlett "grinnik ik. "Nee dat is het niet" zegt ze. "Ze is de dochter van de 2 maangoden" zegt lex grijnzend. Lex zijn oma ik bedoel oma antje vliegt lex meteen in zijn armen. "Dat heb je nou nog eens goed uitgezocht lexie" zegt ze emotioneel. Ik grinnik. "Maar dan zijn jullie de nieuwe maangoden" zegt ze blij. Maar ik en lex kijken haar vragend aan. Wat bedoeld ze?
Heyy mensjes,
Dit was deel 25. Hopelijk vonden jullie het leuk. Vergeet niet te stemmen. Laat weten wat je ervan vond. Tips en ideeën zijn altijd welkom. Sorry voor de spelfouten.Groetjes roos
JE LEEST
I'm Yours
WerewolfDeel 2 van de You're mine serie Als twee tegenpolen ben je het nou bepaald over veel dingen eens. Bij Lex en Scarlett is dit het geval. Ondanks hun meningsverschillen weten de twee toch vaak het beste in elkaar naar boven te halen. Dat allemaal door...