{Lex pov.}
Ze legt haar hoofd op mijn borstkast. "Je blijft wel bij me"snikt ze. "Bij jou altijd"zeg ik en druk een kus op haar haar. "Waar blijft die verpleegster nou met der asprine"zucht ik. "Heb je hoofdpijn"vraagt scar. Ik knik. Scar staat op en loopt de kamer uit. Wat gaat die nou doen. "Schiet nou is op met die asprine hij heeft hoofdpijn. Het is toch niet zo moeilijk om een pilletje te pakken!!" Roept scar met haar luna stem. Ik grijns lichtjes. Scar lijkt er van te schrikken. De verpleegster loopt meteen de kamer in met een paar asprines. Dan is ze meteen weer weg. "Wat was dat" stamelt ze. "Je ontwikkelt je luna stem" grijns ik. "Ohwwww. Wat is een luna stem?" Vraagt ze. Ik grinnik. "Je stem als luna" grinnik ik. "Ow gewoon zoals je het zegt" mompelt ze. Ik knik. Ze pakt een glas water en geeft het aan mij. Ik neem de asprine in. Gaat ie weer wat?" Vraagt scar bezorgd. Ik knik en ga rechtop zitten. Met asprines gaat het wel over. Ik ga staan staan. Scar geeft me meteen een knuffel. Ik sla mijn armen om haar heen. Mijn shirt word licht nat. "Huil je?" Vraag ik verbaasd. Ze knikt. Ik pak haar gezicht in mijn handen. "Waarom" vraag ik. "Ik ben gewoon blij dat je weer bij me bent." Snikt ze. Ik glimlach en kus haar tranen weg. Ze geeft me nog een knuffel en laat me dan weer los. Er word op de deur geklopt. Jesse word de kamer door skylar ingeduwd. Die boos achter hem staat. "Ik euhhh. "Begint hij. "Jesse"gromt skylar. "Het spijt me van gister ochtend. Om het goed te maken heb ik een nieuwe reis naar LA geboekt"zegt hij. Skylar glimlacht en drukt een kus op zijn wang. Hij slaat een arm om haar heen. Scarlett rent blij op jesse af en geeft hem een knuffel. Ik grom lichtjes. Ze is van mij. Jesse grinnikt en laat haar weer los. Scar loopt weer naar mij en ik sla mijn arm om haar schouders. "Bedankt." Zeg ik en glimlach. Jesse knikt. "Oke nu wat minder serieus jongens. Jullie vlucht gaat over een uur dus we hebben jullie koffers al ingepakt en meegenomen. Jullie kunnen je hier wel omkleden en dan de taxi naar het vliegveld nemen" zegt skylar die 2 koffers de kamer in rolt. Ik glimlach. "Thanks mam en pap"zegt scar blij. Ze glimlachen en lopen de kamer dan weer uit. "Douchen?" Vraag ik. "Ze knikt en pakt mijn hand en sleurt me mee naar de kleine badkamer. Ik pak wat kleren uit de koffers en kleed me uit en stap onder de douche. Scar doet hetzelfde en komt bij me staan. "Je bent zo mooi. En helemaal van mij" zucht ik en sla mijn armen om haar middel. Ze bloost lichtjes wat haar nog mooier maakt. Ik druk een kus op haar wang en draai haar naar me om. "Zin in surfen"grijns ik. Ze knikt blij. "Hoe gaat het met je hoofdwond." Vraagt ze. "Wond?" Herhaal ik vragend. "Buk is"zucht ze. Ik doe wat ze zegt. Ze gaat met haar handen door mijn haren. Een plekje is wat gevoelig.ik grom licht. "Ja daar zat ie. Het is bijna weg" zegt ze en drukt er een kus op waardoor het helemaal tintelt. Ik ga weer staan en druk een kus op haar lippen.
Als we gedouchet hebben kijk ik naar scar die de tijd aan het doden is door op een liedje te dansen wat er best sexy uit ziet. Ik volg elke beweging die ze maakt. Op een moment kan ik me niet inhouden. Ik loop naar der toe en duw haar tegen de muur. Ik druk mijn lichaam dicht tegen de haren en pin haar handen boven haar hoofd op de muur. Net zoals je een meesterwerk ophangt. Want ja dat is ze ook.Ik kus van haar oor tot haar lippen. "Je bent xo sexy als je dat doet"grom ik. "Nog een keer dan"lacht scar. Ik grinnik en druk mijn lippen op de haren. Nu drukt scar een kus in mijn nek. Ik kreun zacht. Ik laat haar handen los en ze gaat met haar handen door mijn haren en trekt er zacht aan. Ze slaat haar benen om mijn heupen .
Damn ik hou zoveel van scar.Heyy mensjes
Ik zit in duitsland😂
Tips en ideeën zijn altijd welkom
Laat weten wat je ervan vond
Vergeet niet te stemmen.Groetjes roos
JE LEEST
I'm Yours
WerewolfDeel 2 van de You're mine serie Als twee tegenpolen ben je het nou bepaald over veel dingen eens. Bij Lex en Scarlett is dit het geval. Ondanks hun meningsverschillen weten de twee toch vaak het beste in elkaar naar boven te halen. Dat allemaal door...