hoofdstuk 13

2.7K 156 22
                                    

{Lex pov.}

Ze pakt haar boeken uit haar tas. "Wat snap je niet?" Vraag ik. "Wiskunde" zegt ze vastbesloten. Ik grinnik. "Ja dat snap ik" zeg ik. Ze kijkt me recht in mijn ogen aan. Ze doorboren de mijne. Als dit niet snel ophoud kan ik mijn wolf niet lang inhouden. Ik begin te grijnzen en begin haar te kietelen. Ze valt lachend achterover. Ze spartelt alle kanten in. "Lex s..stop" zegt ze lachend. Ik stop en laat mijn armen naast haar steunen. Ze staart me weer recht in mijn ogen aan. Probleem. Ik kan mijn wolf niet meer beheersen. Ik  buig naar voren toe . Scarlett schrikt en draait haar hoofd weg. "Sorry" zeg ik. Stom ik had het niet moeten doen. Ik neem de controle weer over en ga rechtop zitten. Scarlett komt ook rechtop zitten. "Je zou niks proberen"zegt ze zacht." Ik kon me niet beheersen sorry" zeg ik. Ze knikt en gaat weer zitten. Wel meteen een paar cm bij me vandaan. Ik heb het nu echt verkloot. "Scarlett echt het spijt me" zeg ik. Ze knikt en staart naar het wiskunde boek. "Zal ik het uitleggen?" Vraag ik. "Ja" zegt ze zacht. Ik schuif naar haar toe en begin uit te leggen.

"Dankje voor de bijles" zegt ze . "No problem" zeg ik. Och jee ze kijkt me weer recht aan. Alleen doet ze dit keer iets wat ik niet verwachtte. Ze komt bij me op schoot zitten en pakt mijn gezicht tussen haar handen. Ik leg mijn handen op haar onderrug. Ze drukt haar lippen tegen de mijne. Het is precies zoals scarlett zei. Alsof er vuurwerk word afgestoken.ik had nooit gedacht dat ik me aan een meisje zou kunnen hechten maar scarlett wil ik echt niet kwijt.ze heeft het recht om te weten dat we mates zijn en wat het inhoud want ik weet 1 ding zeker. Dat is dat ik me niet lang meer kan beheersen als ik in haar buurt ben. oke ik moet het scarlett vertellen. "Scarlett ik" begin ik. "Wacht mijn telefoon trilt" zegt ze. Ik zucht. Ze grinnikt en pakt haar telefoon. "Heyyy mam" "ja is goed tot zo" zegt ze. "Ik moet gaan" zegt ze. "Dan ga ik met je mee"zeg ik. "Maar mijn vader" begint ze. "Jouw vader...kan mij niks maken"grom ik en mijn ogen gloeien rood. Ze kijkt me vragend aan maar loopt dan mee naar buiten. "Ik was op de fiets"zegt ze. En ze wijst naar de rode fiets tegen de muur. "Ik fiets en jij achterop" zeg ik. Ze knikt. Ik pak de fiets en scarlett springt achterop. Ze sluit haar armen om mijn middel waardoor alles begint te tintelen. Ik ga het vertellen. Ik moet het vertellen...

Als we bij haar huis aankomen zie je meteen het prachtige uitzicht weer.niet te geloven dat je hier heel de dag naar kan kijken. "Je kan daar de fiets neer zetten" hoor ik scarlett zeggen en ze wijst naar de garage. Ik knik en loop er heen. Als ik de fiets heb weg gezet gaan we naar binnen toe. "Ben thuis" roept scarlett. In de woonkamer zie ik haar vader haar moeder zoenen. "Lex is er ook" roept ze er achter aan. Haar vader draait zich met een ruk om. Haar moeder zucht geirriteerd en ik lach ik mezelf. "Scarlett ga jij mama boven maar even helpen" gromt hij bijna. Scarlett slikt en loopt dan weg met haar moeder de gang in. Haar vader komt op mij afgelopen. Hij is dan misschien wel de maangod maar hij kan me niks maken. "Zoo dus dit is de beroemde lex" begint hij. Ik grom dreigend. "Ohww dat was stoer hoor je word al een hele grote jongen" zegt hij met een nep accent. "Maar lex ik heb geruchten gehoord" zegt hij. "Wat voor geruchten"grom ik. "Dat jij een True Alpha bent..."zegt hij grijnzend.

Heyyy mensjes,
Dit was deel 13.
Hopelijk vonden jullie het leuk. Vergeet niet te stemmen. Laat weten wat je ervan vond. Sorry voor de spelfouten. Tips en ideeën zijn altijd welkom.

Groetjes roos.

Ps. Laat weten in de reacties wat je denkt dat er met lex aan de hand ism

I'm Yours Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu