{Lex pov.}
Waarom ben ik zo stom bezig? Ik loop naar een boom en sla der hard tegen aan. "Verdomme!!" Vloek ik. Er rolt een traan over mijn wang heen die ik snel weg veeg. Ik laat me zuchtend tegen de boom aanvallen. Ik zal het kort houden. Ik ga vreemd. Ik wil het niet en ik doe het ook niet express. Maar ik heb een club gekocht. Dat moest van mijn vader. En elke keer als ik daar ben gebeurt het op magische wijze toch. Ik weet niet met wie. Ik weet niet waarom ik het doe. Ik kan het me elke keer niet herinneren. En ik wil scar niet kwijt dus het leek me beter als ik niks zei. Maar straks ben ik haar wel kwijt zo als het er nu uit ziet. Ik hoor gerammel vanuit de bkssen komen. Scar komt aanrennen. De tranen stromen over haar wangen. Ze komt voor me staan. "Sorry lex maar ik wil mezelf geen pijn doen." Snikt ze. Ik kijk haar vragend aan. "Ik scarlett wijs je lex waters af als m"probeert ze. Ik sta snel op en trek haar naar me toe. Ik plant mijn lippen op die van haar. "Alsjeblieft scar niet doen" zeg ik en er rolt weer een traan over mijn wang heen. Ik weet dat ik fout zit. En ze heeft alle recht om me af te wijzen. Ik ben een verschrikklijke mate. Maar ik kan echt niet zonder scar. Ze valt snikkend in mijn armen. "Ik weet het gewoon niet." Snikt ze. Ik dla mijn armen om haar heen en wrijf zacht over haar rug heen. "Shhtt" zeg ik. Wat is dit pijnlijk. Ik wil wel niet meer naar de club gaan maar ik wil weten hoe dat het komt dat ik steeds vreemdga dus ik moet wel terug."je kan vertellen wat er is wanneer je wilt" zegt ze en glimlacht pijnlijk. Ik pak haar gezicht tussen mijn handen. "Scar je weet dat ik van je hou,toch" zeg ik. Scar knikt. "Je bent de beste babe" zeg ik en trek haar in een knuffel en til haar op. Ik draai haar een rondje en zet der dan weer op de grond.
{Scarlett pov.}
Ik vertrouw hem niet helemaal maar ik geef hem een kans. Ik leg mijn handen op zijn schouders. "Afscheidskus?" Vraag ik grijnzend. Hij grinnikt en drukt een kus op mijn wang. "Wie het laatst bij het packhuis is is een dode vampier" zegt lex snel en sprint weg. "Ahh nee niet een dode vampier. En jij bent toch veel sneller" roep ik hem na terwijl ik hdm achterna ren.
Hijgend stop ik bij het packhuis. Lex staat me lachend aan te kijken. "Jij hebt training nodig" lacht hij. "Nee gern training. Ik haat trainen" zucht ik. Hij pakt mijn hand grijnzend vast en sleurt me mee. We lopen een sportschool in. "Nee lex. Niet doen" zeg ik en spartel tegen. "We beginnen met strekken. Begin maar alvast ik ga je inschrijven" zegt hij. "Dat doe ik wel" probeer ik. "Scar" zucht hij. "Goed dan" zeg ik en loop de zaal in. Lex loopt weg. Een groepje jongens staart me aan. Ach ja gewoon negeren. Ik begin met strekken. De jongens komen allemaal om me heen staan. Dit word eng. "Heey meisie wat doe jij hier helemaal alleen" zegt er een grijnzend. Ik zet een stap bij hem achteruit maar ik bots al tegen ern andere aan die in mijn kont knijpt. "Je bent wel een lekker stukje taart. Wie lust er een stukje" zegt er een grijnzend. Ik slik."ik" roepen ze allemaal. Ze komen dichterbij. "Ben maar niet bang"grijnst er een. "We gaan alleen iets leuks doen." Zegt er nog een. Ik kijk paniekerig om me heen."ben je je mate aan het zoeken?"grijnst er een. "Ja wie is het. Of is hij er niet?"vragt er een lachend. "die is er vast niet. Hoe kan hij nou zijn lekker ding alleen laten"zegt er een. "LEX!!!!"schreeuw ik bang. "Waters?"vraagt er een geschrokken. Ik knik. De jongens zetten meteen bang een paar stappen achteruit. De deuren vliegen open. Daar staat lex. Zijn ogen gloeien rood en hij laat zijn tanden zien en gromt gevaarlijk.
Heyy mensjes,
Dit was deel 37. Wat vonden jullie ervan?tips en ideeën zijn altijd welkom.vergeet niet te stemmen. Laat weten wat je ervan vond. Sorry voor de spelfouten.Groetjes roos
JE LEEST
I'm Yours
WerewolfDeel 2 van de You're mine serie Als twee tegenpolen ben je het nou bepaald over veel dingen eens. Bij Lex en Scarlett is dit het geval. Ondanks hun meningsverschillen weten de twee toch vaak het beste in elkaar naar boven te halen. Dat allemaal door...