hoofdstuk 43

2K 130 26
                                    

{Scarlett pov.}

De deur gaat open. Lex komt naar binnen. Er is iets anders aan hem. Aan zijn ogen. Hij komt naast me op de bank zitten en legt zijn hand op mijn knie en probeert een kus op mijn wang te drukken. Ik sla zijn hand weg en draai mijn hoofd. "Wat heb ik nu weer fout gedaan" zucht hij en zakt languit op de bank. Er rolt weer een traan over mijn wang. "Weet je dat dan echt niet" vraag ik. De tranen stromen weer over mijn wangen. Hij wil mijn tranen met zijn duime wegvegen maar ik sta op en ren naar de slaapkamer toe. Ik plof op bed neer  en druk mijn hoofd op een kussen. Lex zijn hand voel ik niet veel later rondjes draaien op mijn rug. "Shhttt" mompelt hij. Ik ga overeind zitten. Ik veeg mijn tranen weg. "Jij bent echt de grootste klootzak die ik ken!!"roep ik. Olivia komt in de deuropening staan. "Wat heeft ie gedaan?" Vraagt ze verbaasd. "Meneer hier vond het leuk om even met Brithney en Kim in bed te duiken" zeg ik kwaad. Olivia kijkt me verbaasd aan. Ik kijk weer naar lex die uit een soort trance lijkt te ontsnappen. "Jezus dat je het zelf nog niet eens doorhebt hoeveel pijn je mij er mee doet!  JIJ MISLUKTE AARDAPPEL JIJ RODE TOMAAT!" roep ik kwaad en er rollen weer tranen iver mijn wangen heen. Lex zijn ogen worden groot. "Ik wou je verrassen. Ik kwam naar de club en liep naar boven om je te zoeken. Op een deur met een bordje erop dacht ik dat die kamer van jou was. Ik maakte de deur open ik zag je zoenen met brithney en kim. Je deed gewoon niks. Je duwde ze niet van je af." Zeg ik snikkend. "Je hebt het gezien..."mompelt hij. "Komt er nog een achter" roep ik hopeloos en gooi mijn handen in de lucht. "Luister scar het is niet wat" probeert hij. "Oh nee dat dacht ik dus mooi niet. Je gaat nu niet met de typische het is niet wat het lijkt zin beginnen want dan ben ik nu weg voor eens en altijd" zeg ik en  er rolt weer een traan over mijn wang. Lex is meteen stil. "Mag ik het tenminste proberen te vertellen" zucht hij. "Dat klinkt al beter" mompel ik. "Olivia mogen we even alleen zijn" vraagt lex. "Scar als je me nodig hebt ik ben in mijn kamer" roept ze en loopt weg. Lex probeert mijn hand te pakken die ik meteen weg trek. "Het gaat heel vaag klinken want zo  klinkt het voor mij nu ook nog steeds. Ik hou super veel van je. Echt waar ik lieg niet. Maar ik moet van mijn vader die club kopen. Elke keer als ik er kom om wat te regelen en dan bedoel ik administratie enz. Dan gebeurt er iets wat ik  me niet kan herinneren. Het enigste wat ik weet als ik terug kom is dat ik vreemd ben gegaan..." vertelt hij. "Ja dat klinkt enorm vaag ja!" Roep ik. Ik sta op en trek wat kleren uit de kast. Ik loop naar de badkamer. "Wat ga je doen?" Vraagt hij bezorgd. "Ik ga douchen want ik voel me nu echt vies." Zucht ik en gooi de deur van de badkamer met een luide klap dicht. Ik keed me uit en stap onder de stomende douche. Niet te geloven. Eerst ronden we het matingsproces af. Dan gaat hij vreemd en komt hij met een vaag verhaal aan zetten. Ik snap het niet meer.

Als ik gedoucht ben kleed ik me om. Ik heb een shirt van lex gepakt en een trainingsbroek van mij. Als ik de kamer weer in wil lopen hoor ik olivia en lex tegen elkaar schreeuwen...

Heey mensjes,
Ade martin garrix all ages was heeeel leuk!
Waarover zullen olivia en lex ruzie hebben?
Vergeet niet te stemmen. Laat weten wat je ervan vond. Tips en ideeën zijn altijd welkom.

Groetjes roos

I'm Yours Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu