{Scarlett pov.}
"Ik ga naar huis" zeg ik. Ze knikkken en ik loop weg. Ik loop het schoolterrein af . Net voor ik bij het bos ben waar ik wou gaan rennen hoor ik dat er een motor naast me is komen rijden. Ik sta meteen stil. Het is een blauw,wit met zwarte motor en laat blauw nou net mijn lievelingskleur zijn. Op de motor zit een jongen. Hij heeft een leren jas aan en een leren broek zijn helm is ook zwart. De jongen doet zijn helm af en het is lex. "Waarom loop je?" Vraagt hij. "Ohw ik wou zo gaan rennen maar toen kwam jij langsrijden" zeg ik en haal mijn schouders op. Hij grinnikt en geeft me zijn helm. Ik kijk hem vragend aan. "Ik breng je thuis" zegt hij. Ik haal mijn schouders op en doe de helm op. Ik ga achter op de motor zitten en sla mijn armen om zijn middel. Lex haalt wat geschrokken adem maar hersteld zich weer. Het leer is koud tegen mijn handen aan. Lex begint te rijden. Waar woon je-lex mindlinkt hij me. Ik geef hem de straat door.
Het is zoooo leuk!!! Ik wil er nog lang niet af als we er zijn. Ik stap toch maar af en geef de helm weer terug aan lex. "Dankje" zeg ik en loop naarhet muurtje aan de andere kant van de straat. Vanaf het muurtje kan je het mooiste uitzicht ter wereld zien. Mijn vader heeft mijn moeder hier ten huwelijk gevraagd vertellen ze altijd. Ik hoor nog geen motor weg rijden dus ik draai om. Lex staat iets achter me. En zijn ogen en mond staan wagenwijd open. "Pas op dalijk vang je vliegen"lach ik.
{Lex pov.}
Het uitzicht is zo enorm mooi. "Pas op dalijk vang je vliegen"hoor ik scarlett zeggen. Ik grinnik en doe mijn mond weer dicht."woon je hier?" Vraag ik verbaasd . Ze knikt. "SCAR WAT DOET DIE MOTOR HIER!!" hoor ik een vrouwenstem roepen. Scarlett kijkt me met een niet wetende blik aan en roept dan "IK KOM!!" "Niet nodig" hoor ik de vrouwen stem zeggen. Ik draai me om. Achter me staat een vrouw. "Van wie is die motor!" Roept ze weer. "Mam die is van lex" zegt ze. Wacht mam? Dan is dit de maangodin! Haar blik draait mijn kant in. "Ohww heeyy ik had je nog niet gezien" zegt ze. Ik knik eerbiedig. Ze glimlacht. "Lusten jullie wat te drinken?" Vraagt ze. Scarlett knikt. "Ja is goed" zeg ik. Scarlett loopt achter haar moeder aan en ik loop achter hun aan. "Kan ik ergens dit pak even uitdoen?" Vraag ik. Scarlett haar moeder knikt "tuurlijk de gang door en dan de eerste deur rechts" zegt ze. Ik knik en loop die kant in. "Wie is dat?" Hoor ik haar moeder vragen. "Ohw dat is lex. Volgens caithlynn en haar vriendin is hij de badboy van de school" zegt scarlett vrolijk. "Wie is caithlynn" vraagt haar moeder. Ik grinnik en loop weer verdee.
Als ik omgekleed ben loop ik weer terug. Ze zitten in de woonkamer. "Wat wil je drinken?" Vraagt scarlett. "Cola" Zeg ik. Ze knikt en loopt naar de keuken. "Ben jij dus de badboy van de school" zegt haar moeder. "Zo kan je het zeggen." Lach ik. "Ik ben alpha van the dark soules pack. Het is na uw pack de beste" vertel ik. Ze knikt verrast."hier" hoor ik scarlett zeggen. In haar hand heeft ze een glas cola. Ik pak het aan. "Ik ga wel even naar boven"zegt haar moeder glimlachend. Scarlett komt naast me zitten. Ik neem een slok van mijn cola. Djeez... ik had nooit gedacht dat het zo moeilijk zou zijn om mezelf in te houden en haar niet in mijn armen te nemen. "Tv kijken?" Vraagt ze. Ik knik. "Wat wil je zien?" Vraagt ze. "Serie?" Ze knikt. "Teen wolf" vraagt ze enthousiast. Ik grinnik en knik. Meestal willen meiden alleen maar zo'n romantische zeikfilm kijken. Eindelijk een keer iets anders .Ze zet het op. Ik let alleen niet echt op de tv. Zou het echt waar zijn van die tintelingen? Net op de motor had ik mijn leren pak aan dus voelde ik het niet. Ik gaap en strek mijn armen. 1 arm laat ik over scarlett haar schouder heen vallen.dan nu het moment van de waarheid. Mijn arm begint overal waar ze me raakt als een gek te tintelen. Het is dus waar...
Heeyy mensjes,
Dit was deel 4 . Hopelijk vonden jullie het leuk. Veegeet niet te stemmen. Laat weten wat je ervan vond in de reacties. Tips en ideeën zijn altijd welkom. Sorry voor de spelfouten.Groetjes roos
JE LEEST
I'm Yours
WerewolfDeel 2 van de You're mine serie Als twee tegenpolen ben je het nou bepaald over veel dingen eens. Bij Lex en Scarlett is dit het geval. Ondanks hun meningsverschillen weten de twee toch vaak het beste in elkaar naar boven te halen. Dat allemaal door...