{Scarlett pov.}
"Nee"zeg ik zacht. "Sorry ik had het niet moeten vragen" lex staat op en hij begint door de kamer heen te ijsberen. Als hij op de muur slaat loop ik naar hem toe en draai hem om. Ik druk mijn lippen tegen de zijne. Hij legt zijn handen op mijn onderrug. Ik laat onze hoofden tegen elkaar steunen. "Je liet me niet uitpraten kneus"zeg ik.hij kijkt me vragend aan. "Dates?"vraag ik. Lex kijkt eerst naar de grond. Heb ik iets verkeerds gezegt? Dan kijkt hij mij aan en glimlacht. "Ik zou het heel leuk vinden om met je op date te gaan" zegt hij. Hij drukt zijn lippen tegen de mijne en draait ons om. Hij duwt me tegen de muur. Ik sla mijn benen om zijn middel en haal mijn handen door zijn haar. "Euhhuhuhm"kucht iemand ongemakkelijk. Ik laat lex geschrokken los en lex zet een stap achteruit. Mijn vader staat boos te kijken. "Ik zei vertellen"gromt hij gevaarlijk. "Pap"zucht ik. "Ben al weg"zegt lex en drukt nog snel een kus op mijn wang waardoor ik moet glimlachen. Lex glipt de kamer uit en niet vool later hoor ik de achterdeur dichtgaan. "Scarlett" zegt mijn vader."ja pap" zeg ik. "Ik wou even zeggen dat ik het leuk vind dat je je mate gevonden hebt"zegt hij langzaam. Je kan zien dat hij het moeilijk vind maar hij zegt het wel. Ik loop naar hem toe en geef hem een knuffel. Ik laat hem weer los. "Mijn kleine meisje is gewoon al zo groot" zucht hij. "Ik ben nog steeds jou kleine meisje" grinnik ik. Ik ga op mijn knieën zitten ebnvraag"zo beter" hij grinnikt. Ik ga staan en ga op bed zitten. "Ik ga denk ik slapen ik ben best moe." Zeg ik. Mijn vader knikt en drukt een vaderlijke kus op mijn voorhoofd. "Slaap lekker scar" zegt hij en loopt dan de kamer uit. Ik doe mijn pyjama aan en kruip onder de dekens. Niet veel later val ik in slaap.
De volgende ochtend stap ik gapend uit mijn bed. Ik kleed me om en pak mijn tas. Ik loop naar beneden. Mijn ouders zitten aan de keukentafel te eten. Ik smeer snel een boterham en prop wat spullen in mijn tas. Ik kijk op de klok en het is al kwart over 8. Ik moet opschieten! Ik doe snel mijn schoenen aan. "Doei" roep ik en loop naar buiten. Ik verander in mijn wolvenvorm en ren naar school. Net voor school verander ik terug. Ik loop het schoolplein op en zie caithlynn en kim in de hoek van het plein staan. Als ik er heen wil lopen bedenk ik me. We hadden ruzie. Ik zucht en loop naar binnen toe. Lex,Daan en brady lopen lachend door de gang heen. Zodra lex zijn blik op mij valt zegt hij wat tegen brady en Daan en loopt naar me toe. Hij zet een arm naast me op de muur. "Waarom sta je hier alleen" zegt hij. "Jij bent er toch"grinnik ik. Lex zucht en schud lachend zijn hoofd. "Waar zijn caithlynn en kim" grinnikt hij. "Ruzie" zeg ik kort. "Ohw" zegt lex. "Je hebt mij nog" grijnst hij en drukt een kus op mijn voorhoofd. "Niet hier" grinnik ik. Lex lacht en zegt "ik kreeg je telefoonnummer nog babe" "ohja. Het is 06-1234567890 en babe is nog steeds alleen voor mijn vriendje"grinnik ik. Lex typt het is zijn telefoon en grinnikt. Hij drukt nog een kus op mijn wang en loopt dan terug naar brady en daan. De bel gaat. Iedereen loopt naar zijn of haar lokaal. Ik wacht even tot de drukte voorbij is en loop dan naar het aardrijkskunde lokaal. Ik loop naar binnen . Iedereen is er al. Ik kijk naar de plek waar ik normaal zit. Achter caithlynn en kim. Misschien niet de beste optie. Ik kijk de klas rond. Ik loop naar de lege plek naast lex."heyy" zeg ik en pak mijn boeken. Lex grinnikt. "Ik had een idee voor een date"zegt hij. "Waar moet ik vanavond zijn"grinnik ik. "Mijn huis om half 7"glimlacht hij. "Hallo dames en heren. We gaan vandaag een film kijken over de aarde."zegt de leraar. Ik zucht vermoeid. Die zijn altijd zo saai. De leraar zet een film aan en ik zak vermoeid onderuit. Ik voel 2 sterke handen me bij mijn heupen optillen. Een geschrokken kreetje ontsnapt uit mijn mond. Een paar mensen draaien zich om maar gaan dan weer verder waar ze mee bezig waren. Die saaie film kijken. Lex tilt me op en zet me op zijn schoot. "Lex"sis ik. "Niemand ziet het"grinnikt hij. Ik kijk de klas rond. Hij heeft gelijk. Iedereen is druk op de film aan het letten. "Ohja"zeg ik.
Heyyy mensjes,
Dit was deel 15. Hopelijk vonden jullie het leuk. Vergeet niet te stemmen. Laat weten wat je ervan vond. Sorry voor de spelfouten. Tips en ideeën zijn altijn welkom.Groetjes roos
JE LEEST
I'm Yours
WerewolfDeel 2 van de You're mine serie Als twee tegenpolen ben je het nou bepaald over veel dingen eens. Bij Lex en Scarlett is dit het geval. Ondanks hun meningsverschillen weten de twee toch vaak het beste in elkaar naar boven te halen. Dat allemaal door...