{Scarlett pov.}
Ik loop de club in.ik adem een keer diep in en uit. De lucht van alcohol en zweet dringt door mijn neus. De muziek 'bonkt' door de club heen. Het is best druk. Er staan veel mensen te dansen.Ik loop naar de bar.ik kijk naar iedereen die aan het dansen is. "Heey babe" hoor ik een stem naast me zeggen. Creepy. Ik draai me om. Een jongen van 18 staat me aan te kijken.hij grijnst. Ik kijk hem vragend aan. "Jij ziet er sexy uit" zegt hij."heb je het tegen mij?" Vraag ik verbaasd. Hij knikt grijnzend en zegt "niet verwacht?" "Nee" antwoord ik.ik wil weglopen maar hij pakt me bij mijn arm en trekt me terug. "Wacht even" zegt hij. "Ik ben caleb" voegt hij eraan toe. "ik ben scarlett" zeg ik. "Waar is je vriendje?" Vraagt hij. "Hoe kan hij zo'n mooi meisje nou alleen laten" voegt hij eraan toe. "Ik heb geen vriendje" zeg ik maar de eerste die in me opkomt is lex. Ik zou zo graag willen kunnen zeggen dat hij het wel was want da kon ik hier nu weg.moet ik het goed maken met lex? Nu nog niet in ieder geval. Hij moet gewoon niet zo doen.Caleb kijkt me verbaasd aan. "Sinds wanneer hebben knappe meiden geen vriendje?" Vraagt hij. "Sinds dat alle jongens arrogant zijn" zeg ik en knik overtuigend. Caleb grinnikt en zegt "hopelijk val ik wel mee" ik kijk hem twijfelachtig aan.caleb grinnikt en legt zijn hand op zijn hart en grinnikt "het doet pijn dat je zo over me denkt" ik lach en geef hem een zachte duw tegen zijn schouder aan.caleb lacht."Wil je iets drinken ?" Vraagt hij. Ik knik en niet veel later krijg ik meteen een drankje in mijn handen geduwd. "Wat is het?" Vraga ik. "Drink maar gewoon op" lacht caleb.Ik gooi het in een keer achterover. Het brand in mijn keel. Ik heb nog nooit gedronken. Was het maar zo gebleven als dit alcohol is is het namelijk niet lekker."Jij hebt dorst" grinnikt caleb. Ik knik. Eigenlijk wel ja. Ik krijg nog een glas in mijn handen. Ik giet het weer weg.het smaakt nog steeds niet maar ik heb dorst. caleb staat me grijnzend aan te kijken. Mijn hoofd voelt niet helder meer aan. Dit gaat nog eens een lange avond worden.maar ik wil alles even kunnen vergeten...
Na nog wat gedronken te hbben ben ik aardig dronken gok ik zo. Ik sta lachend met caleb te dansen. De muziek word langzamer. "Mag ik deze dans" vraagt caleb met een deftige toon. Ik grinnik en knik. Ik pak zijn hand en hij draait me een rondje. Ik lach en sla mijn armen om zijn nek. Hij legt zijn handen op mijn rug. "Je bent best knap" grinnik ik. Caleb heeft ravenzwart haar,blauwe ogen en hij draagt een donkerblauw tshirt met een zwarte broek en witte nikes.hij heeft ook sproetjes wat er schattig uitziet. Is dat mate verhaal eigenlijk wel echt? Ik bedoel ik voel geen tintels of ruik geen lekkere geur maar dat gaat lastig door de alcohol en zweet lucht. Caleb kijkt me recht aan. Niet veel later zitten zijn lippen aan de mijne vastgeplakt. Ik laat het toe. Het is anders als bij lex maarja. Caleb laat me los en onze hoofden steunen tegen elkaar aan. Caleb grijnst. Ik grinnik. Niet veel later hoor ik een luide brul en ruik ik de zee en ijsjes. Shit...lex is hier.ik draai me om en kijk recht in 2 rood gloeiende ogen.
Heey mensjes,
Dit was deel 21. Hopelijk vonden jullie het leuk. Vergeet niet te stemmen. Laat weten wat je ervan vond. Tips en ideeën zijn altijd welkom. Sorry voor de spelfouten.Groetjes roos
JE LEEST
I'm Yours
WerewolfDeel 2 van de You're mine serie Als twee tegenpolen ben je het nou bepaald over veel dingen eens. Bij Lex en Scarlett is dit het geval. Ondanks hun meningsverschillen weten de twee toch vaak het beste in elkaar naar boven te halen. Dat allemaal door...