3. Bölüm En İyisi Böyle

33K 2.1K 139
                                    

Lütfen bölüme başlamadan önce yıldıza dokununuz.

herdem6060 beni takip etmeyi unutmayınız.

Ana sayfamda instagram linkim vardır. nerimanvurgunkitaplari instagram hesabını takip ederseniz çok eğleneceğinize inanıyorum.

İYİ OKUMALAR SİZLERİ SEVİYORUM.


BUSE

Bu nasıl bir şarkı ya gözlerimi açmaya korkuyorum. Bütün duyularım adamdan köpek gibi etkilendin diye bas bas bağırıyordu. Elimi ayağımı nereye koyacağımı bilmiyorum zaten birde bu duygularla baş etmeye çalışıyorum. Boğazım düğüm düğüm artık nedensizce ağlamak istiyorum. Şimdi de radyo da İMERA-Bitmeyen Sevda çalmaya başladı. Karadenizli mi acaba hep Karadeniz türküleri çalıyor. Bu türküler hep mi böyle içliydi yoksa benim şu an ki duygusallığım mı bu kadar etkilenmeme sebep oluyor diye düşünürken, gözlerimi yavaş yavaş açtım. Bana baktığını gördüm. Araba durmuş hangi ara bu kadar geldik anladım. Aferin Buse aferin adam seni şurada becerse ruhun duymayacak. Tövbe tövbe Buket gibi küfür etmeye de başladım. Allah sonumu hayır etsin! Off ablamı da çok özledim ya bu adam hala bana mı bakıyor. Bir şey yemek isteyip istemediğimi soruyormuş çok açım ama nezaketen istemem demem lazım değil mi?

"Teşekkür ederim aç değilim," dediğim anda ısrar etmesi için gözlerinin içine baktım. Ama o ne yaptı tamam deyip hemen arabadan indi. Odun ne olacak, gözlerim mi doldu benim açım diye şimdi Merve burada olsaydı yakışıklı hödüğü kesin alnından öperdi. Yemek yemiyorum diye şikayet eden kuzenimin bu yaşadığım durumu gözleri ile görmesi lazımdı.

Allah'ım ne olurdu birazcık daha ısrar etseydi. Umarım açlıktan ölmeden evimde olurum, birde çocuk gibi acıktın diye ağla da tam olsun. Etrafıma bakındığım da yol kenarında ki otobüslerin mola verdiği dinlenme tesislerinden birinde olduğumuzu gördüm. Nefes nefese koşarak arabaya bindi elinde iki poşet vardı oh sanırım bana da bir şey almış. Poşeti arkaya neden koydu ki şimdi.

"Yemeğimi yememe yardım eder misin" deyip kolayı açıp elime tutuşturdu. Ne yapıyor bu adam, ne zannediyor kendini ay vallaha köfte ekmek yaptırmış ağzım sulandı. O rahat rahat arabayı çalıştırıp yola koyulduğunda, ben hala kendime gelmeye çalışıyordum. Allah'ım ne güzel kokuyor şöyle içime içime çeksem, kokudan doyar mıyım acaba derken birden kolayı kafaya diktim. O anda yer yarılsa da içine girsem diye düşünmeden edemedim. Öl Buse öl ancak ölmek kurtarır seni bu utançtan...

CENKAY

Onun için aldığım yemeğin olduğu poşeti arka koltuğa koyarken ki bakışları yüzümü güldürdü. Tabi ona göstermemek için başımı eğip üstün çaba göstermek zorunda kaldım. Açsın işte ne demeye istemiyorum diyorsun be kadın. Kolayı eline tutuşturup yardım et dediğimde ki şaşkınlığı da bambaşka tattı. Allah'ım her hali başka güzel bu kızın... Adın ne acaba güzel göz, pat diye de sorulmaz ki şimdi... Bak bak bir de suratını astı oturuyor, zaten kendi yediğimden de bir şey anlamıyorum, senin yüzünden boğazıma diziliyor, hadi güzelim açım de. Ben de ısrar edebilirdim ama yok öyle hanımefendi o burnun kaf dağından aşağıya inecek paşa paşa isteyeceksin benden, hadi be güzelim bırak şu gururu aç kalma işte bende yediğimden zevk alayım. Elimi uzattım kolayı alacaktım ki kafasına dikti. O kadar şaşırdı, o kadar utandı ki gözleri kocaman kocaman açılarak.

"Çok özür dilerim farkında olmadan içtim," dediğinde nasıl kahkaha atmadan durabildim bilmiyorum. Ha şöyle be güzelim... Gülümseyerek arkaya attığım poşeti aldım.

YÜREĞİME KAN DAMLAR Güzel Seven Kadınlar Serisi 1 (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin