13 Bölüm - Hayal Kırıklığı

22.7K 1.8K 111
                                    

Lütfen bölüme başlamadan önce yıldıza dokununuz.

herdem6060 beni takip etmeyi unutmayınız.

Ana sayfamda instagram linkim vardır. nerimanvurgunkitaplari instagram hesabını takip ederseniz çok eğleneceğinize inanıyorum.

İYİ OKUMALAR SİZLERİ SEVİYORUM.

Günler geçiyor. Sevgili kumrularım her iki-üç günde bir buluşuyorlardı. İlişkileri başlayalı neredeyse bir buçuk ay olmuştu. Sinema, tiyatro, konser, fasıl ve rakı-balık gibi birçok aktiviteyi birlikte geçirmişlerdi. Buse için her şey dört dörtlük giderken Cenkay artık delirme noktasına gelmişti. Hafta da en az iki gün buluşup ve en az iki saat zaman geçirdiği kızın elini tutmaktan ileri gidememişti. Her yaklaşımını çok usta bir manevra ile geri çeviren kıza nasıl yaklaşması gerektiği konusunda çaresiz kalıyor ve her eve bıraktıktan sonra öpemediği dudaklar için deliriyordu. Bunları düşünürken bile hep gülümseyip, düştüğü duruma inanamıyordu.

Hafta sonu üniversiteden bir arkadaşının doğum günü vardı. Ali Buğra'nın da ısrarı ile Buse'yi de davet etti. Yemek ile başlayıp, mekanın disko-bar kısmında eğlence devam edecekti. Doğum gününden sonra da bu kızı hala öpemezsem yuh benim erkekliğime diye kendini gaza getiriyordu. Kafaya koymuştu. Bu sefer ne yapıp edip, o güzel dudakların tadına bakacaktı.

"Yeter ya bu yaştan sonra soğuk duş almaktan iflahım kurudu," diye kendi kendini yiyordu. Zoruna giden başka bir konuda bu güne kadar hep kadınlar ona saldırmış hiç böyle bir derdi olmamıştı. Kendisi güzelim, bebeğim, canım ve hayatım gibi birçok sevgi sözcüğü söylerken, Buse'den tek kelime sevgililere has bir kelime duymamıştı. Gözlerinde ki duygu yoğunluğunu göremese bu kız benden hiç hoşlanmıyor diye düşünecekti. Kendi de çok hoşlandığını hatta aşık olduğunu söylememişti.

Buse de ise işler daha fenaydı. Çünkü daha önce erkek arkadaş deneyimi olmayan biri için her buluşma rüya gibiydi. Artık Cenkay'ı düşünmediği bir dakikası hatta saniyesi yoktu. En büyük sıkıntısı ise karşısında hiç yemek yiyemeyişi ve sanki her lokma boğazına takılıyor, o lokmayı yutmak işkenceye dönüşüyordu. Bir de eve geldiği zaman çektiği karın ağrısı, ne oluyordu bilmiyordu ne zaman Cenkay ona yaklaşacak olsa içinde kelebekler çırpınmaya başlıyor, sonra da karnına sancılar giriyordu. İlk bir iki buluşmalarında adet oldum sanmış panik olmuştu ama hiç öyle olmadığını görünce anlam verememişti. Sonra her buluşmada özellikle onu öpmek istediğini gözlerinde görüp, yaklaştığını hissettiği an olduğunu anlayınca şok olmuştu. Hele bunu Merve'ye anlattığında beraber çok gülmüşlerdi. Çünkü sürekli sıcak torba yapıp, o gece kötü bir şey olacak diye başında beklemekten gına gelmişti.

Buse, Cenkay'ın "telefonda cumartesi bir arkadaşımın doğum günü var bayadır çoğunu görmüyorum bana eşlik eder misin?" sorusuna başta çok şaşırmıştı. Çünkü bir buçuk aydır hep yalnız buluşmuşlardı. Kendi birkaç defa en azından tanışıyorlar diye Merve'yi dahil etmeyi düşünse de belki arkadaşlarımı tanımak istemiyordur diye kaygılanıp, vazgeçmişti. Hatta acaba neden beni kimse ile tanıştırmıyor, yoksa gizli bir ilişki mi düşünüyor, beni basit mi görüyor diye kendini yiyip, bitirdiği zamanlarda olmuştu. O yüzden Cenkay'ın teklifinden sonra kuruntudan başka bir şey yapmadığını anladı. Demek ki artık beni benimsedi diye kendine güvenini arttırdı.

Cumartesi günü gelip, çatmıştı. Buse gününü çok güzel geçirmişti fakat içinde bir sıkıntı vardı. Merve hep

"Sıkıntı değildir o ilk defa çevresine gireceksin ya heyecandır, heyecan.." diye rahatlatmaya çalışıyor bunun üzerine "evet sanırım öyle olabilir" dese de bir türlü kendini rahatlatamıyordu. Yeşil straplez, dizlerine kadar gelen bir elbise giymişti. Göğüs kısmı kalp şeklinde olduğu için biraz dekoltesi vardı ama onu da çok umursamadı. Açık ayakkabı giydiği için ayak parmaklarına da ellerine sürdüğü gibi kırmızı oje sürdü. Daha çok yüzünü ön plana çıkaran bir makyaj yaptı. Saçlarını açık bırakıp, düz fön çekmişti. Koridor da ki boy aynasından sürekli orasına burasına bakıp, 6. hissi bugün çok güzel olmalısın, bir şeyler olacak diyordu. O yüzden daha bir özen gösterdi. Telefonuna gelen mesaj ile Cenkay'ın kapıda beklediğini görünce, hemen eline küçük çantasını ve dekoltesini kapatacak ince bir şal almıştı.

YÜREĞİME KAN DAMLAR Güzel Seven Kadınlar Serisi 1 (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin