Medya : İsmail ALTUNSARAY - Kız Senin
Lütfen bölüme başlamadan önce yıldıza dokununuz.
herdem6060 beni takip etmeyi unutmayınız.
Ana sayfamda instagram linkim vardır. nerimanvurgunkitaplari instagram hesabını takip ederseniz çok eğleneceğinize inanıyorum.
İYİ OKUMALAR SİZLERİ SEVİYORUM.
Buse acı denizlerinde yüzerken yanında oturan adama bakıp, anlık şoku atlattı.
"Ali Buğra," diye sarılıp, ağlamaya başladı. Öyle çok ağlıyordu ki gökyüzünün gözyaşları ile yarışırdı. Ali Buğra'da sarılmış, usul usul saçlarını okşuyordu. Cenkay, bu akşam evlenme teklif edecekti. Ne oldu acaba diye düşünüyor. Nasıl teselli etmek gerektiğini bilemediğinden sadece sarılarak acısını paylaşıyordu. Biraz daha ıslanırlarsa hasta olacaklardı. Buse'yi hafif kaldırıp;
"Hadi seni eve götüreyim. Merve'nin sana benden iyi geleceği kesin." Buse, öyle küçücük bir kız çocuğu gibi savunmasız duruyordu ki karşısında Merve'nin oteldeki hali gözünün önüne geldi. Cenkay umarım benim yaptığım hatayı yapmamışsındır kardeşim diye geçirdi içinden... Ayağa kaldırıp, kolunun altına aldı. Buse hala ağlıyor, yürümekte zorlanıyordu. Taksiye bindiklerinde yine kollarına sığınan kıza çok şaşırdı. Demek ki birinin desteğine ihtiyacı var diye aklından geçirip;
"Ne oldu diye sormuyorum ama daha fazla üzülme... Hiçbir şey bu kadar gözyaşı dökmene değmez." bir taraftan da kollarından aşağı yukarı yaparak okşuyordu. Ne olursa olsun ben yanındayım demeye çalışıyordu. Evlerinin önüne geldiklerinde nöbette olan Oğuzhan koşarak geldi.
"Abi, bir şey mi oldu? Cenkay Bey ile çıkmışlardı."
"Yok, yok bir şey Oğuzhan sen işine dön." Oğuzhan aldığı emirle hemen köşe başındaki arabaya bindi. Zile bastıklarında Merve yatmak üzereydi. Buse olduğunu düşündüğünden üzerine bir şey almadan kapıyı açtı. Neye, ne kadar şaşırabilirdi. Buse'nin içi dışına çıkmış gibi ağlamasına mı? Ali Buğra'nın kollarında olmasına mı? Yoksa karşısındaki sevdiğinin kendini süzdükten sonra, çok özledim seni dercesine aşkla bakmasına mı? Gözleri doldu ama ne için ona bile karar veremiyordu. Sonra birden silkelendi ve korkarak...
"Ne oldu?" demeye kalmadan Buse'nin bacakları tutmadı. Ali Buğra kucağına almasa olduğu yere yığılacaktı. Merve, Buse'nin düşeceğini sandığı için acı bir çığlık attı. Hemen salonu göstererek ikisini de içeri aldı.
"Merve hemen Buse'nin üstünü değiştir istersen, sırılsıklam." İçinden Merve'm aşkım, bebeğim diyordu. Böyle bir durumda bile bunları düşünmesi normal miydi? Hele üzerindeki ip askılı siyah beyaz yerlere kadar uzanan ama güzel göğüsleri ortada olan gecelikle ona daha çok çekildiğini hissetti. Merve hemen arkasını döndü. Sonra geri dönüp, iç çeke çeke sessizce ağlamaya çalışan kuzenine baktı. Kafasını çevirdiğinde kendini seyreden adama...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜREĞİME KAN DAMLAR Güzel Seven Kadınlar Serisi 1 (Bitti)
Narrativa generaleBuse, ıssız bir yolda karşılaştığı uzun boylu simsiyah gömleğinin içinde muhteşem gözüken adamın sert bakışlarının onu etkilemesini istemiyordu. Hem de ilk konuşmalarında azarlanmayı beklemiyordu. Adama sana ne demek istese de onun yardımına ihtiyac...