50. Bölüm Önyargı

21.6K 1.6K 296
                                    

Medya : Arzu - İnsan Olmaya Geldim...

Lütfen bölüme başlamadan önce yıldıza dokununuz.

herdem6060 beni takip etmeyi unutmayınız.

Ana sayfamda instagram linkim vardır. nerimanvurgunkitaplari instagram hesabını takip ederseniz çok eğleneceğinize inanıyorum.

İYİ OKUMALAR SİZLERİ SEVİYORUM.

Ali Buğra ruhen o kadar kendini kötü hissediyordu ki Merve'yi tuttuğu gibi kimseyle konuşmadan eve getirdi. Ne konuştu ne yemek yedi ne de bir şey içti. Sanki biri gelip karısını elinden alacak gibi sürekli sarıldı, öptü, kokladı. İçinden sevişmek bile gelmedi. Sevdiği kadını kaybetme korkusu resmen darmadağın olmasına neden olmuştu. O gece karısına sımsıkı sarılarak uyudu. Gece sürekli uyandı. Kadınını daha sıkı sararak tekrar uykuya daldı. Sabah uyandığında daha iyiydi. Sadece yanında olmayışına biraz bozuldu.

Merve, Ali Buğra'nın psikolojisini anladığından sessizce kocası ne isterse onu yaptı. Sabah erkenden kalktı. Kahvaltı hazırladı. Dün hiçbir şey yememişlerdi. İnşallah bugün daha iyidir diye düşünürken arkadan beline sarılan kollarla işte huzur diye düşündü. Bugün Pazar olduğu için doyasıya bir gün geçireceklerdi. Boynuna kondurulan öpücükler ile kendinden geçmemek için kendini zor tutuyordu. Bu adamın tek dokunuşu bile ürpermeyen yerim kalmıyor Allah yardımcım olsun diye düşünürken zar zor konuştu.

"A..aşkım! Dünde bir şey yemedin a..acıkmadın mı?"

"Ben başka bir şeye açım..." Bu tarz imalara hala alışamamıştı. Aklı fikri bel altı olan kocasıyla ne yapacaktı bilmiyordu. Kıpkırmızı oldu. Alt dudağını ısırırken edepsiz adamını nasıl durduracağına karar vermeye çalışıyordu. Ali Buğra'nın elleri göğüslerini sıkmaya başlayınca kendine geldi. Hemen arkasını dönüp, ellerini tuttu.

"Hemen masaya Ali Buğra ATALAY!" diye sert olmaya çalıştı. Kıpkırmızı bir surat ile ne kadar olursa o kadar olabilmişti. Kocası ellerini kaldırıp, teslim oldum hareketi yapınca kendini tutamayıp güldü. Masaya geçtiklerinde kendine hayran hayran bakan adama hayırdır diye göz kırpınca;

"Hayatım masa harika sırf bu yüzden bile sana âşık olabilirdim."

"Hımm erkeğin kalbine giden yol midesinden geçermiş sözünü doğruluyorsun o zaman..." Ali Buğra güldü. Karsının ellerini tutup, öpücük kondurdu. En seksi gülümsemesini yüzüne kondurup,

"Hayır aşkım sen olduğun için tekrar aşık olurum dedim. Yoksa gidip bir aşçıya aşık olmalıyım."

"Gözünü oyarım." Merve'nin onun kıskanan cevabı ile tekrar kahkaha atıp, kahvaltıya başladılar. Sürekli bu hafta ki planlarından bahsettiler. Merve artık korkmuyordu. Dün yaşadığı korkunç adamdan sonrada ne olursa olsun bu iş ortaya çıksın istiyordu.

Gün ikisi içinde çok güzel geçti. Öğleden sonra dışarı çıktılar Merve istememesine rağmen karısına bir şeyler almak istedi. Tabi ilk iş kuyumcuya götürüp, yüzük işini halletmişti. Şimdi içi daha rahattı.

Cenkay Pazar sabahı sevdiğini evinde kahvaltıya çağırmıştı. Bir firmayla anlaştı. Evini ve kahvaltıyı hazırlamaları için her şey çok güzel olmuştu. Nerdeyse iki ay önce yapmaya çalıştığı evlenme teklifini edecekti. Aslında en güzelini Ali Buğra yaptı diye düşünmeden edemiyordu. Acaba kendisi de oldubittiye getirip karısı yapsaydı ya.. Buse seni öldürür diyen iç sesine güldü. Evet, hırçın kedisi kesin onu tırmalardı. Bu sefer daha çok heyecanlıydı. Sevdiğini kaybetme korkusunu öyle derinlerinde yaşamıştı ki bir daha hata yapmamaya çalışıyordu.

YÜREĞİME KAN DAMLAR Güzel Seven Kadınlar Serisi 1 (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin