11. Bölüm Cenkay ve Buse İlk Buluşma

22.6K 1.7K 85
                                    


Lütfen bölüme başlamadan önce yıldıza dokununuz.

herdem6060 beni takip etmeyi unutmayınız.

Ana sayfamda instagram linkim vardır. nerimanvurgunkitaplari instagram hesabını takip ederseniz çok eğleneceğinize inanıyorum.

İYİ OKUMALAR SİZLERİ SEVİYORUM.

Buse deliler gibi sürekli olduğu yerde zıplıyor, sevinç çığlıkları atıyordu. Ne olduğunu anlamayan ev halkı,

"Allah seni kahretmesin emi aklım çıktı ne bok yemeye kuyruğuna basılmış kedi gibi bağırıp duruyorsun," diyen Merve ile yerinde duran Buse daha ne olduğunu anlamadan Merve'nin üstüne atladı. Yanaklarını öpücüklere boğarken;

"Cenkay aradı. Bugün buluşmak istiyormuş, güzel gözlerime bakarak, anlatacağı çok şeyi varmış. "

Bunun üzerine kızlarda gülüp, hemen hazırlan o zaman diyerek destek verdiler. Buse hemen duşa girdi. Gül kokulu duş jelinden bol bol dökünerek vücudunu yıkadı. Duştan çıktıktan sonra bütün vücudunu yine gül kokulu krem ile kremledi. Ne giyineceğini düşünürken nasıl bir yere gideceklerini sormadığı için "Aptal Buse" diye kendine kızdı.

Kot mini bir etek ve beyaz şifon bir gömlek giyip, fuşya rengi platform topuk bir ayakkabı ile kombinini tamamladı. Zira bundan sonra düz ayakkabı giyeceğini sanmıyordu.1.65'lik boyu ile 1.90'lık adamın yanında nokta ile virgül gibi durmak en son isteyeceği şeydi. Saçlarını kendi dalgasında bırakıp kurutmadı bile makyajı ise yine sade ama dikkat çekiciydi. Yaklaşık bir buçuk saat sonra kızların yanına geldiğinde herkesin "ooo, vay şahane olmuşsun" gibi tezahüratları sayesinde kendine güveni yenilendi. Çünkü bu yakışıklı adamın yanında özgüven sorunu yaşayamaya başlamıştı.

"Sanırım boy takıntım varmış, bu da Cenkay'ı tanıdıktan sonra ortaya çıktı"

Dün geceden beri Google babadan daha önce gördüğü resimler aklına geliyor, oflayıp, puflayıp boyunun onun yanında ne kadar kısa kalacağını düşünmekten deliriyordu. Cenkay'ın evden almak teklifine evi zor bulacağını bahane ederek reddetmiş, Levent Metro'nun önünden almasını istemişti. Oraya gittiğinde Cenkay'ı arabaya yaslanmış telefon ile ilgilenirken gördü. Heyecanı katlandı, içi titredi.

"Bu adamı her gördüğünde böyle mi olacaksın kendine gel ona belli edip kıçını kaldırma" diyen iç sesine kızarak yanına yürümeye devam etti.

Cenkay kafasını kaldırıp güzel gözlüsünü gördüğünde güleceği sırada kıyafetlerini görünce yine cinleri tepesine çıktı. "Bu kız normal giyinemiyor mu ya da pantolonu yok mu arkadaş" diye sessizce gelişini seyretti.

"Allah var güzel kız ve artık benim sevgilim" diye oda beklemeye dayanamayarak yürümeye başladı. Buse yine kaşları çatık bir adam ile karşılaşmıştı. Cenkay ona doğru eğilip yanağından öpeceği zaman "Bir şey mi oldu" diye sordu. Kendi kara gözlerinin yanında yumuşacık ela-bal güzel gözler birleşince;

"yooo, ne oldu ki"

"Yine kaşların çatık" bunun üzerine gülümseyen Cenkay arabanın kapısını açıp, ön koltuğa yerleştirdikten sonra ona fırsat vermeden emniyet kemerini bağlamak için eğildi. Cenkay'ın müthiş kokusunu alan ve bu yakınlığa kalbinin dayanmayacağını düşünen Buse kafasını çevirerek hafif dikleşti.

"Bu kadar yakışıklı olup, dikkat çekici olmak zorunda mısın? Giydiği kahve keten pantolonun üzerine koyu gri gömlek nasıl güzel olmuş, hep böyle dikkat çekici giyiniyorsa yandım ben Allah'ım, off şimdiden onu kıskançlıktan ölüyorum. Zaten şu resimlerine baktığıma bakacağıma pişman oldum. Bir de hayatın da bir sürü başka kadınların olduğu düşüncesi ile, uff tüylerim diken diken oluyor" gibi uzayıp giden düşüncelere dalmıştı. Araba hareket ettikten sonra sakinleşmek adına ikisi de konuşmadı. Sarıyer civarında çok hoş, deniz kenarında bir kıyı balıkçısına gelmişlerdi. Ortam o kadar otantik o kadar nezih duruyordu ki ikisi de kendiliğinden rahatladı. Duvarlar balıkçı ağları, oraya gelen ünlü kişilerin ve özellikle Yeşilçam sanatçılarının resmileri ile süslüydü. Merve burayı görse bayılır diye düşünüp onu da getirmeyi aklının bir köşesine not aldı. Tahta sandalyeler ve masalar çok samimi bir ortam yaratmıştı. Masaların üzerinde küçük mor menekşeler ve mor mumlara hayran kaldı. Hemen deniz dibinde ki masalardan birine oturdular garson yanlarına geldiğinde Cenkay oranın en güzel yemeklerini sıraladı. Menüde bir yeri gösterip şunu denemelisin deyince Buse onu kırmayıp "tamam sen karar ver" diyerek menüyü kapattı.

YÜREĞİME KAN DAMLAR Güzel Seven Kadınlar Serisi 1 (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin