MEDYA : TARKAN BENİ ÇOK SEV
Lütfen bölüme başlamadan önce yıldıza dokununuz.
herdem6060 beni takip etmeyi unutmayınız.
Ana sayfamda instagram linkim vardır. nerimanvurgunkitaplari instagram hesabını takip ederseniz çok eğleneceğinize inanıyorum.
İYİ OKUMALAR SİZLERİ SEVİYORUM.
Merve aslında kızlara trip falan atmıyordu. Ali Buğra ile karşılaşmak fikri o kadar çok gerilmesine sebep olmuştu ki kimseyle şakalaşacak durumda değildi. Buse'nin mesajı ile dışarda bekleyen Cenkay hepsine çok yakın davranmıştı. Kızlar da tek tek doğum gününü kutlarken bir taraftan da içeri geçtiler ve Cenkay'ın yönlendirmesi ile localardan birinin önüne geldiklerinde ayağa kalkan beyler ile tanıştılar...
Bir tek Buse Cenkay'ın yanına oturmuş, Gökçe ile Ecem sanki Merve'yi korumaları gerekiyormuş gibi ortalarına alarak oturmuşlardı. Çünkü Merve'nin titremeye başladığını fark etmişlerdi. Buse'de Merve'nin halini görünce çağırdığına çok pişman oldu.
Erkeklerde ise durumlar vahimdi. Cihat;
"Lan oğlum yengenin bu kadar güzel arkadaşları vardı. Ne demeye bu kadar geç tanıştırdın," derken Cihan;
"Beyaz elbiseli kız benim ona göre," diye herkese ayar verdi. Demek adın Gökçe ha sinirli baykuş seni... İki hafta önce erken bir saatte hastaneye amcasını ziyarete gittiğinde çarpışmıştı. Simsiyah bir kaban ve baykuş bere ile sımsıkı giyinmişti.
"Önünüze baksanıza beyefendi," diye diklenmiş.
"Siz çarptınız hanımefendi," cevabına gözlerini kocaman açarak;
"Zaten sabaha kadar huysuz bir ihtiyar ile uğraştım. Bir de sizinle uğraşamayacağım," deyip çekip gitmişti. Başta çocuk gibi baykuş bereye çok gülmüş sonra sinirli güzel yüzü gözlerinin önünden gitmemişti. Bu yüzden bir hafta boyunca her gün aynı saatte hastaneye gitmişti ama görememişti. Adını da bilmiyordu ki sorsun. Böyle yerleri sevmiyorum diye birde bu gece gelmeyecekti. İyi ki de gelmişim diye şansına kadeh kaldırdı.
Cihat ise zaten gelir gelmez kırmızılı kıza vurulmuştu. İyi birkaç günlük eğlencem çıktı tam bana göre diye düşünmüştü. Genelde erkeklerin yaptığını yapmış sırf kıyafeti ile değerlendirmiş Ecem'i eğlencelik kız olarak görmüştü. Hem de nasıl bir kayaya çarptığının daha farkında olmadan...
Cenkay, gülümsüyor olabilirdi ama içinde fırtınalar kopuyordu. Buse'yi çok fazla kısa elbiseyle görmüştü ama bu akşam sanki ben buradayım bakın dercesine parlıyordu. Kıskançlık kalbini sıkarken, gözlerini sevgilisinden ayırmama kararı verdi. Bu gece birileri ile kavga etmeden çıkarım umarım diye düşünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜREĞİME KAN DAMLAR Güzel Seven Kadınlar Serisi 1 (Bitti)
Ficción GeneralBuse, ıssız bir yolda karşılaştığı uzun boylu simsiyah gömleğinin içinde muhteşem gözüken adamın sert bakışlarının onu etkilemesini istemiyordu. Hem de ilk konuşmalarında azarlanmayı beklemiyordu. Adama sana ne demek istese de onun yardımına ihtiyac...