52. Bölüm Tuz

18.8K 1.6K 131
                                    

Medya : Sinan Özen - Seni çok ama çok seviyorum

Lütfen bölüme başlamadan önce yıldıza dokununuz.

herdem6060 beni takip etmeyi unutmayınız.

Ana sayfamda instagram linkim vardır. nerimanvurgunkitaplari instagram hesabını takip ederseniz çok eğleneceğinize inanıyorum.

İYİ OKUMALAR SİZLERİ SEVİYORUM.

Ali Buğra Balıkesir'e gitmek için yola çıktıklarında arabada bir o yana bir bu yana yerinde duramayan karısıyla gülmemek için kendini zor tutuyordu. Zira sevdiği kadını ilk defa böyle görüyordu. Birde sürekli kıyafetim olmuş mu saçım nasıl duruyor makyajım fazla değil mi gibi sorularına sabırla cevap verdi. Tabi bu arada sürekli orasına burasına dokunup, kadınını taciz etmekten geri kalmadı. Kadınından ellerini bir türlü çekemiyordu. İki gündür yüzüne renk geldi sanki diye düşünüyor ve bu durumdan gayet memnun oluyordu.

Öyle huzurlu öyle mutluydu ki içi içine sığmıyordu. Bir gün biri ufacık bir kadının gülüşünün bile onu mutluluklara boğacağını söylese git işine kardeşim derdi. O kadar şaşıyordu kendine bu bal göz bütün dünyam oldu diye düşünmeden edemedi.

Allah'ım hiç sorun çıkmasın diye durup dururken dua etti. Sürekli ıssız yerlerde durup, karısının birazcık baldudaklarını öpüyor ondan sonra yola devam ediyordu. Merve'nin sürekli rujumu bozdun diye azarlamalarına kahkahayla karşılık veriyordu. Güzel gözlüsünün heyecanını başka türlü unutturamadığını anlayınca bu yolu bulmuştu. Gerçi heyecan bahane adam müptelası olmuş gibi sürekli öpmek koklamak hatta yer mekan fark etmeksizin karısının içinde olmak istiyordu.

İstanbul Balıkesir arası en fazla dört saatken ki arabaları sayesinde rahatlıkla üç saate gelebilirlerdi ama Ali Buğra'nın sürekli karısını öpme arzusundan beş saate çıkmıştı. Arabadan iner inmez evin emektarı aynı zamanda sütannesi Sakine Hanıma anam diye sımsıkı sarıldı.

Merve'nin bacakları zangır zangır titriyordu. Allah'ım bu neyin korkusu diye içine döndüğünden arabadan inmediğinin bile farkında değildi. Bir de eve bakınca yutkunmadan edemedi. Her defasında Ali Buğra'nın zenginliğinin bir kanıtıyla karşılaşıyor daha çok korkuyordu. Ya beni sırf bu yüzden bile kabul etmezlerse diye korkusunu sürekli içinde artırıyordu. Allah'ım neden hep kötüsünü düşünüyorum. Bu zamana kadar her şeyin iyi olacağını düşünerek okumadım mı? Bu hayatımı kendi çabalarım sayesinde yaşamıyor muyum şimdi ne değişti? İyi olacak merak etme diyen kalp sesine inşallah diye cevap vermeden duramadı. O arada arabasının kapısı açıldı.

Kocasının gözlerinin içi gülüyordu. Yeni oyuncak alınan küçücük çocuklar gibi şen duruyordu. Oda onun güzel kahve gözlerine daldı. Senin gözlerine benim gözlerimden başkası haram olsun adam demekten kendini alamadı. Adamının aynı şeyi dilediğinden habersiz sadece bir süre birbirlerine baktılar. Sakine Ana ile tanıştıktan sonra kapı önünde bekleyen ellilerinin ortalarında yaşına göre çok yakışıklı gözüken uzun boylu adamla tekrar yutkundu. Sonrası boğazına bir şey takılmış da yutamıyor gibiydi.

Kadir bey çok samimi bir şekilde karşılayınca kendini biraz daha iyi hissetti. Babaannenin biraz rahatsız olduğu için içerde beklediğini söyleyerek içeri geçmişlerdi. Koltukta dizlerine örtülmüş bir battaniye ile heyecanlı olduğunu gösteren bakışlarla dik dik oturan kadını daha görür görür sevdi. Ali Buğra'nın babaannem diye sarılışı yüzünün her tarafını öpüşü her öpücük de dur deli oğlan diye söylenmeleri o kadar güzeldi ki kendini biran önce bu ailede görmek istedi. Kadir bey ise gelininin bu karşılaşmaya hayran hayran bakışıyla mutlu oldu.

YÜREĞİME KAN DAMLAR Güzel Seven Kadınlar Serisi 1 (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin