Lütfen bölüme başlamadan önce yıldıza dokununuz.
herdem6060 beni takip etmeyi unutmayınız.
Ana sayfamda instagram linkim vardır. nerimanvurgunkitaplari instagram hesabını takip ederseniz çok eğleneceğinize inanıyorum.
İYİ OKUMALAR SİZLERİ SEVİYORUM.
Buse üç hafta sonra Van'da gerçekleşecek düğünü için çok telaşlıydı. Güya bu zamana kadar hiç evlilik düşünmemiş hatta evlenmeyeceğim diye direttiği zamanlar olmuştu. Boşuna dememişler bir yemem diyenden kork bir de oturmam diyenden... Çünkü hatun her şeyi olsun istiyordu. Sanki evlendikten sonra her şeyi değişecekti. O yüzden bekarlığın son günlerini en iyi şekilde değerlendirmeliydi.
Bekarlığa veda partisi değişik olsun hem kızlarla çok eğlensinler hem de ileriki zamanda konuşulduğunda muhteşemdi denilsin... Nikahı düğünden ayrı olsun çünkü iş ve İstanbul çevresi en azından birinde bulunsunlar ve yanında olsunlar. Nikahın akşamı yakın arkadaşlar ve akrabalar ile yemek olsun ki düğünde kalabalıktan ilgilenmediği arkadaşlarıyla tadını çıkarsın. Kına gecesi olmasa da olurdu ama annesinin hevesi vardı. Onu asla kıramazdı. Birde Van da aşiret düğünü olunca tam olacaktı. Hatta bu süreçten sonra Van'a gitmeden önce kız kıza iki ya da üç gün tatil mi yapsalardı.
Kendince böyle planlar yapmaktan delirdiği için bütün kızları hemen o akşam topladı. Daha önce gittiği dans kursundan Simge'yi ve işyerinde ki en samimi arkadaşı Gülden'i de bu toplantıya dahil etti. Çünkü tek başına bu kadar kısa zamanda bu işleri yapması mümkün değildi.
Bekarlığa veda partisini Simge'nin organize etmesini istedi. Onun çok çılgınca fikirlerle gelip, unutamayacakları bir gece yaşatacağını biliyordu. Çünkü Simge deli ve şen bir duldu. Kendinden de on yaş büyüktü. Gülden'e hamam, Gökçe'ye kına gecesi ve Ecem'e nikah artı akşam eğlencesi için fikirler üretmelerini hatta organize etmelerini istedi.
Bir komutan edasıyla bütün arkadaşlarına işler veriyor fikirlerini beğeniyorsa tamam yapın diyor, beğenmiyorsa kızıyordu. Onun bu stresini bilen arkadaşları hiç alınmadan ne isterse yapmaya çalışıyorlardı. Merve ben ne yapacağım bana bir şey kalmadı diye hayıflanınca sen sadece kına türkümü söyle bana yeter demiş sonrasında birbirlerine sarılıp ağlamışlardı. Buket ise joker eleman olacak kimin ihtiyacı varsa oraya yetişecekti.
Cenkay organizasyon şirketi ile anlaştığını ne istiyorsa onlar yapsın uğraşma dediğinde İstanbul'daki hiçbir şeye karışmamasını Van'da yapılacak düğünde bir sorun çıkmaması için elinden geleni yapmasını istedi. Çünkü kıskanç sevgilisinin acentadan her şeyi öğrenip karşı çıkmasını istemiyordu. Bir kere evleniyordu. Aklında ve yüreğinde kalmaması için ne istiyorsa yapacaktı. Kızların ortak derdi ise bu kadar ayrı ortam için kıyafet ve ayakkabı işini nasıl yapacaklardı.
Düğüne üç haftadan daha az bir süre kaldığından; bekarlığa veda partisi hemen bu hafta sonu olacaktı. Simge sır gibi sakladığı yer ve konsept için kızları hazırlıyordu. Merve'ye kızım sen hamilesin gelme heyecandan falan bebişlere bir şey olur enişteyle uğraşamam diyerek takılıyordu. Sonra çok şaşırıp çok eğleneceksiniz diye kızları daha çok meraklandırıyordu.
Bekarlığa veda gecesinden birkaç gün sonra akşamına gelin hamamı tarihi belirlemişlerdi. Gülden araştırmaları sonucunda Alibeyköy de çok güzel bir hamam olduğunu Türk kahvesi ile masaj falan yaptıklarını öğrenince hemen kapatmıştı. Def dansöz kemeri ve yemekleri halletmişti. Bir sonraki haftaya Cuma günü kına gecesi cumartesi Cenkay'ın güçlü bağlantıları sayesinde nikah tarihi alınmıştı. Nikah eğlencesi için Kadıköy de bir balıkçı fasıl olacak şekilde ayarlanmış, Gökçe ve Ecem her detayla ilgilenmişti. Üç gün üst üste toplanarak yapılan planlar Buse'yi rahatlatırken, ablası dahil herkesi yıldırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜREĞİME KAN DAMLAR Güzel Seven Kadınlar Serisi 1 (Bitti)
General FictionBuse, ıssız bir yolda karşılaştığı uzun boylu simsiyah gömleğinin içinde muhteşem gözüken adamın sert bakışlarının onu etkilemesini istemiyordu. Hem de ilk konuşmalarında azarlanmayı beklemiyordu. Adama sana ne demek istese de onun yardımına ihtiyac...