Medya : Sibel Can - Canım seni istiyor
Lütfen bölüme başlamadan önce yıldıza dokununuz.
herdem6060 beni takip etmeyi unutmayınız.
Ana sayfamda instagram linkim vardır. nerimanvurgunkitaplari instagram hesabını takip ederseniz çok eğleneceğinize inanıyorum.
İYİ OKUMALAR SİZLERİ SEVİYORUM.
"Ali Buğra gerçekten tüm geceyi onların peşinde dolanarak mı geçireceğiz?"
"Cihat seni zorlayan yok kardeşim ama ben Merve'nin evine gittiğini görmeden bu geceyi bitirmem. Zaten giymiş kısacık eteği," dişlerinin arasında dövecek gibi biten sözlerden sonra Cihat yorum yapmadı. Zira daha önce Ali Buğra'nın bir kadını kıskandığını hiç görmemişti. Aşk bir adamı nasıl bu kadar değiştirir anlamıyorum. Eğer hep böyleyse aşk denen şey mümkünse ben almayayım diye aklından geçirirken yine Ecem'in kahkahasına takıldı.
Çiçek pasajının hemen iki sokak üstünde genelde dans etmek için hep tercih ettikleri clübe gittiklerinde arkalarından gelen adamlarla, Merve ve Buse çığlık atma noktasına gelmişlerdi. İkisi de umursamıyormuş gibi davransalar da bedenler ve ruhları adamların karşısında eriyordu. İki kuzen de birbirlerinden habersiz aynı duyguları yaşarken, iki adamımız alevlerin içinde kalmışçasına buz gibi içkileri içerken bile yangınlarının hiç soğumadığını düşünüyorlardı. Merve, Buse ve Ecem lavaboya gidiyoruz deyip kalktıklarında Ali Buğra;
"Kalk Cenkay bu fırsatı bir daha yakalayamayız." Diye arkalarından ayaklanmışlardı. Cihat, Cihan'ın kulağına eğildi.
"Abi yanlarında ya sen ya da ben gideyim ne yapacakları belli olmaz."
"Cihat akşamdan beri ben uğraşıyorum, bu yaştan sonra uğraştığım şeylere bak! Bu göt kafalar yüzünden sürekli tedirginim lan git şunların peşinden bir sorun çıkmasın." Cihan, o kadar sinirli konuşmuştu ki Cihat benim kadar sıkıldığı belli diye ayaklandı. Oysa Cihan'ın kastettiği Gökçe'ydi. Bu yaştan sonra görünmez olup, ergen gibi peşinde dolanıyor olmak durumuydu. Gittikçe siniri atıyordu.
"Suçlarını tek tek yazıyorum. Bakalım elime düşünce ne yapacaksın hanımefendi," diye mırıldandı. Yanında ki çocuğun arkadaşı olduğu çok belliydi buna rağmen bile neden sinir olduğuna anlam veremiyordu. Gökçe'nin eteği çok kısaydı ve dans ederken nerdeyse kıçının gözükmesine daha çok gıcık oldu. Sadece ben görmeliyim o, Jennifer Lopez poponu diye aklından geçiriyor aşağılarda bir yerin hareketlendiğini hissediyordu.
Kızlar tuvaletinde ise işler vahimdi. Kızlar yüzlerine su çarpıyor, kendilerine gelmeye çalışıyordu. Ecem işi şakaya vursa da kızların nasıl gergin olduğunun farkındaydı.
"Hayırdır yavrular içkiyi ben içtim siz mi sarhoş oldunuz?"
"Ecem, farkında mısın bilmiyorum ama Ali Buğra bana öldürecek gibi bakıyor."
"Hımmm güzel baksa sorun yok yani."
"Ya öyle değil," dese de aslında ne zamandır aşk olan bakışların bugün öyle olması üzmüştü. Bir de Salim'e saldırmasından korkuyordu. Çünkü ne zaman Salim'e yakın davransa ayaklanmamak için kendini zor tuttuğunu fark etmişti.
"Eeee Buse'ciğim sen nasılsın bakıyım."
"Ecem, bu kadar ağlamak isteyip, kendini tutmak zor," deyip ağlamaya başlaması bir oldu. Ecem'e sarıldığında acaba yanlış mı yaptım biraz daha beklese miydim diye pişman oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜREĞİME KAN DAMLAR Güzel Seven Kadınlar Serisi 1 (Bitti)
General FictionBuse, ıssız bir yolda karşılaştığı uzun boylu simsiyah gömleğinin içinde muhteşem gözüken adamın sert bakışlarının onu etkilemesini istemiyordu. Hem de ilk konuşmalarında azarlanmayı beklemiyordu. Adama sana ne demek istese de onun yardımına ihtiyac...